AndroidHealthClinic

Wesley’s pussy stats log (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

wesleyb8

Competitive Bodybuilder
Elite Member
10 jaar lid
Lid geworden
21 aug 2011
Berichten
2.280
Waardering
4.507
Lengte
1m81
Massa
84kg
Vetpercentage
13%
Heee buffels,

Niet mijn eerste log maar wel voor het eerst met als doel om te focussen op kracht. Ik ben al heel wat jaartjes in de gym te vinden, het ene jaar wat serieuzer dan het andere jaar door allerlei omstandigheden en gebrek aan een ruggengraat. Maar goed nu zo’n 6/7 jaar verder en op een gigantisch plateau wat kracht betreft (en massa) lijkt het me tijd dat ik eens echt ga bulken in plaats van iedere keer Cutten zodra me abs weg zijn.

Bovendien heb ik als gym bro wel “oké” kracht stats maar merk ik dat ik het steeds leuker vind om gewoon veel te liften dus ik ga de komende 9 maanden in elk geval mezelf uitdagen om:

1: te bulken
2: een stuk sterker te worden met name met squats want ik ben echt een klassiek skip legday geval.

Even wat info over mij, ik ben 25 jaar , een kleine 86 kilo op ongeveer 15 procent atm denk ik bij een lengte van 182 (deze heb ik voor de goede orde maar eens gemeten). Ik train dus nu zo’n 6/7 jaar ongeveer waarvan ik er zeker 4 aangekloot heb. Desondanks ben ik van kippetje van 67 kilo gegaan naar wat ik nu weeg met minder vet. Had hier meer in gezeten …? Ik gok van wel, ik ben dus ook benieuwd wat bulken voor een verlengde periode van tijd me gaat brengen.

Op het moment eet ik 2850 kcal , dit omdat ik mijn dieet een tijd de deur uit gegooid heb en even moet zoeken waar mijn onderhoud nu ligt. Ik gok ergens in deze koers maar de weegschaal zal het me medio volgende week vertellen en vanuit daar ga ik uppen met +\- 300 kcal om zo verder te bouwen tot ik een kleine 300 gram pw aankom.

Op gedeeltelijk advies van de mensen hier ben ik begonnen met Nsuns 5/3/1. Deze heb ik een beetje getweaked om te voldoen aan mijn persoonlijke voorkeur. Een enorme bak met volume , zelfs voor iemand met enige trainings ervaring onder de gordel. Wellicht ook sub optimaal voor powerliften maar desalniettemin ga ik me eerst eens een aantal maanden hier toe zetten voordat ik weer switch van plan, daar ben ik namelijk goed in.

Mijn werkelijke pr’s zijn:

160 squat (dit is echt wel ff geleden overigens mij squat nu is veel zwakker)
140 bench
230 deadlift (sumo)

Omdat mijn uitvoering niet perfect is heb ik mijn schema iets lager aangehouden zodat ik ook kan werken aan techniek.

Zie hier onder hoe mijn schema eruit ziet (in de bijlage).


Het echte loggen gaat pas volgende week van start omdat ik al twee trainingen gedaan heb van dit schema om het een beetje te proberen. ik zal dan per (trainings)dag uitschrijven wat ik gedaan heb , hoe ik me voel , of me eten een beetje op orde is voor die dag etc. Tot die tijd hoor ik graag wat jullie tof vinden in een log om terug te zien en kunnen jullie me alles vragen.

Alle onzin , gesprekken over persoonlijke dingen , tips , tricks .. alles is welkom hier.

Groetjes wesley
92B0F1F1-FEF3-40F8-AA0A-AEC6CBC49909.jpeg
 
Laatst bewerkt:


Duidelijker denk ik, tenminste voor mij wel
 
Goedenavond mensjes,

Even een kleine update. Ik heb dus al twee dagen van het schema gevolgd maar nog niet echt gelogd. Morgen heb ik deadlift dag (tevens laatste dag die ik train deze week) en die ga ik dan ook loggen.

Qua voeding merk ik zo’n enorm verschil al qua hoe ik me voel nu ik gewoon clean 2800 kcal eet. Ik ben fitter minder moe etc. De afgelopen twee jaar was ik of aan het cutten of ik was geen kcal aan het tracken dus dit maakt voor mijn gevoel al een enorm verschil. Kan niet wachten tot ik ga opbouwen :D
 
-
 
Laatst bewerkt:
Wat voor supps? Je deed toen toch winny? In!
Neeee ik heb vorig jaar of twee jaar terug volgens mij inmiddels test overwogen maar toen toch niet gedaan. Reden om het niet te doen was dat ik door de jaren heen soms last heb gehad van angst klachten en ik vermoed dat de dip na het off gaan dit kan triggeren door de moodswings etc.

Enige supps die ik dus doe zijn crea en zma :roflol:
 
Neeee ik heb vorig jaar of twee jaar terug volgens mij inmiddels test overwogen maar toen toch niet gedaan. Reden om het niet te doen was dat ik door de jaren heen soms last heb gehad van angst klachten en ik vermoed dat de dip na het off gaan dit kan triggeren door de moodswings etc.

Enige supps die ik dus doe zijn crea en zma :roflol:
#creabea 😂
 
In! Let's get it:piggy:
 
Neeee ik heb vorig jaar of twee jaar terug volgens mij inmiddels test overwogen maar toen toch niet gedaan. Reden om het niet te doen was dat ik door de jaren heen soms last heb gehad van angst klachten en ik vermoed dat de dip na het off gaan dit kan triggeren door de moodswings etc.

Enige supps die ik dus doe zijn crea en zma :roflol:
Niet meer off gaan :D
 
16-09-2022 deadlift dag

Vannacht echt beroerd geslapen, ben druk op zoek naar een koopwoning maar het wil niet echt vlotten en met de hete adem van de ecb in me nek merk ik dat er onbewust wat stress zit, komt mijn slaap niet enorm ten goede merk ik dus ik ga de komende tijd denk ik maar een boek lezen voor het slapen puur voor de afleiding dan lig ik niet zo te piekeren

Maar goed jullie komen niet voor gezeik maar voor nummers dus hieronder mijn eerste workout log.


Godverjuu wat een volume. Vandaag de eerste keer nsuns deadlift dag nou.. na de twee compounds kan je mij opvegen maar het zal wel wennen zijn :p

Training zag er uit als volgt:

Deadlift
155x5
177,5x3
197,5x1+ (4 reps gedaan toen vond ik het mooi)
177,5x3 (met 180 gedaan uit gemakzucht…dom)
165x3
155x3
145x3 (pas vanaf hier voelt het weer licht :emo:)
135x3+ (3 reps gedaan)

front squats
47,5x5
60x5
75x3
75x5
75x7
75x4
75x6
75x8

Mijn benen zijn echt finaal naar de ratten na dit punt maar we gaan vrolijk verder met:

leg curls 3x8/10
50x10
50x9
50x8




Standing calf raise machine 4x8/12
65x12
67,5x10
67,5x10

Standing cable crunch 3x8/10
40x10
40x10
40x10


Vandaag ook beetje geoefend met hook grip, rond de 180 ga ik echt kapot als ik meer dan twee reps trek maar wil iedere deadlift workout mijn tolerantie wat opbouwen.

1,5 uur getraind ongeveer lekkere workout :D
 
Ik vind deze specifieke dag ook altijd de zwaarste van de 4 om door te komen.
 
Ik vind deze specifieke dag ook altijd de zwaarste van de 4 om door te komen.
Ja dit is behoorlijk doodgaan , niet eens het gewicht wat me killt maar puur het volume
 
Ja dit is behoorlijk doodgaan , niet eens het gewicht wat me killt maar puur het volume
De dag waarop je Squat en Sumo DL doet vind ik zelf ook echt een stuk beter door te komen.
Geen idee wat het is... Maar Deadlift + Front Squat dag vind ik ook altijd even doorbijten.
 
De dag waarop je Squat en Sumo DL doet vind ik zelf ook echt een stuk beter door te komen.
Geen idee wat het is... Maar Deadlift + Front Squat dag vind ik ook altijd even doorbijten.
Jaaa na squats heb ik ook echt nog genoeg energie om die deadlifts met 1 minuut rust te doen , ben ook sneller door die dag heen
 
19-09-2022 Bench dag 1

Vandaag lekker rustig dagje gehad , huisje bezichtigd maar dat was echt een aanfluiting. Gvd asbest in iedere kier en hoek , kabels uit het jaar nul dus voor mij iets teveel van het goeie :p

Gister kwam ik thuis en toen was mijn vriendin zo lief geweest om stokbrood met dips klaar te hebben staan en weet ik wat allemaal dus heb stevig boven mijn kcal doel gegeten … laten we die kcal eens even goed benutten vandaag :D

Bench
82,5x8
95x6
107,5x4
107,5x4
107,5x4
100x5
95x6
87,5x7
82,5x8+(10 reps vond ik het wel best)

De pomp op dit punt is werkelijk absurd , ik denk dat ik verliefd ben op koolhydraten :burger:

Overhead press
35x6
40x5
47,5x3
47,5x5
47,5x7
47,5x4
47,5x6
47,5x8

Bb row
100x8
100x8
100x7

Weighted chinup
12kgx6
12kgx6
12kgx5
12kgx5

Ez bar curl
40x8
35x9
35x8

Echt zo’n lekkere training niet normaal. Ik merk echt dat ik mezelf zo tekort gedaan heb met zo weinig eten en niet serieus zijn als het op bulken aan komt. Verwacht dat ik het wel even volhoud met wekelijks opbouwen zo qua kracht. Morgen squatten met pussyweights :p
 

Bijlagen

  • 18D271F6-973D-4347-9894-18FD22FB1962.png
    18D271F6-973D-4347-9894-18FD22FB1962.png
    562,4 KB · Weergaven: 146
In!

Net fysiek en gewichten, zeker voor je leeftijd :D
 
Back
Naar boven