MuscleMeat

Wesley’s pussy stats log (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

22-09-2022 rustdag

Vanmorgen werd ik wakker en voelde ik me best prima tot ik uit bed stapte. Je kent het wel dat typische gevoel als je door je rug bent gegaan.. zo voelt het in mijn onderrug. Concrete oorzaak heb ik er echt niet voor. Gister voelde het helemaal niet alsof ik tot het gaatje gegaan ben. Vandaag flink wat stretchen en stukjes wandelen/fietsen om in beweging te blijven. Moet zeggen dat ik dit vaker gehad heb dus misschien toch eens tijd voor fysio. Gelukkig heb ik morgen bench dag dus dan komt het wel goed :D
Klinkt als chronische overbelasting, hou het ff in de gaten. Is de pijn eenzijdig of meer centraal?
Bench kan ook je onderrug verneuken (guilty).
Nice stats btw!
 
Klinkt als chronische overbelasting, hou het ff in de gaten. Is de pijn eenzijdig of meer centraal?
Bench kan ook je onderrug verneuken (guilty).
Nice stats btw!
Absoluut eenzijdig , 5/10 cm boven mijn glute en 5/10 cm links van de wervel. Het is een doffe pijn die ik ook wel eens heb gehad als ik uberhaubt een tijd niet getraind heb. Moet echt tijd gaan vrij maken voor fysio, heb in 2013 mijn rug gebroken met een verkeersongeval dus zou een stuk zuiniger op mezelf moeten zijn :emo:
 
22-09-2022 rustdag

Vanmorgen werd ik wakker en voelde ik me best prima tot ik uit bed stapte. Je kent het wel dat typische gevoel als je door je rug bent gegaan.. zo voelt het in mijn onderrug. Concrete oorzaak heb ik er echt niet voor. Gister voelde het helemaal niet alsof ik tot het gaatje gegaan ben. Vandaag flink wat stretchen en stukjes wandelen/fietsen om in beweging te blijven. Moet zeggen dat ik dit vaker gehad heb dus misschien toch eens tijd voor fysio. Gelukkig heb ik morgen bench dag dus dan komt het wel goed :D
Wat ik vaak doe als ik echt heavy training gehad heb is na mijn avondeten korte wandeling anywhere van 10-20min max. Helpt ten eerste je avondmaal beter verteren en geeft je net dat beetje beweging/bloedsomloop nog voor recovery, deed wonderen bij mij in men max.volume weken.
 
Wat ik vaak doe als ik echt heavy training gehad heb is na mijn avondeten korte wandeling anywhere van 10-20min max. Helpt ten eerste je avondmaal beter verteren en geeft je net dat beetje beweging/bloedsomloop nog voor recovery, deed wonderen bij mij in men max.volume weken.

Ga ik zeker toepassen , ben sowieso wel voorstander van naast sterk ook gewoon fit en gezond zijn dus een beetje cardio is nooit verkeerd.
 
Absoluut eenzijdig , 5/10 cm boven mijn glute en 5/10 cm links van de wervel. Het is een doffe pijn die ik ook wel eens heb gehad als ik uberhaubt een tijd niet getraind heb. Moet echt tijd gaan vrij maken voor fysio, heb in 2013 mijn rug gebroken met een verkeersongeval dus zou een stuk zuiniger op mezelf moeten zijn :emo:
Je omschrijft precies de plek die mij ook het vaakst tot last is. Heb je blijvende schade na het ongeval? Artrose komt direct in me op, kan veroorzaakt worden door een trauma.

Vwb trainen zou ik evt wat lichter gaan op alle oefeningen waarbij je heup hinge gebruikt. Bij deze oefeningen dan zeer strikt letten op recht blijven (denk aan waterpas), vaak merk je dan ergens tijdens de beweging een 'krachtlek' aan een kant (hoeft maar een fractie van een seconde te zijn). Je lichaam compenseert dit in de loop der tijd en je merkt niks, maar je techniek is dan toch niet optimaal. Op de lange termijn ga je dan klachten krijgen en wat jij omschrijft lijkt hier op.
Ik ben geen dokter, dit is puur uit eigen ervaring en ervaringen om me heen.
 
Wat een klein stukje fietsen moest worden is een beetje uit de hand gelopen, maar goed de pijn in mijn rug is een stuk minder :D

De kcal die deze app telt zijn trouwens wel echt way to much :roflol:
 

Bijlagen

  • 7EF62D3C-EFD7-49FE-9B79-81E5955A603C.png
    7EF62D3C-EFD7-49FE-9B79-81E5955A603C.png
    65,8 KB · Weergaven: 56
  • C7E73DE2-5507-48F1-AD5D-C88CAEBB1BE3.jpeg
    C7E73DE2-5507-48F1-AD5D-C88CAEBB1BE3.jpeg
    290 KB · Weergaven: 56
Ik volg ook!
 
22-09-2022 bench dag 2

Vandaag echt een doodsaaie dag op werk gehad waarbij ik de godganse dag op me reet gezeten heb. Kregen een training die ik al tig keer gehad heb dus zat er bij voor spek en bonen maar goed , hart voor de zaak eh. Al die energie moet er ook weer uit dus ben blij dat ik ga trainen vandaag.

Vandaag beetje experimenteren met voet positie bij de bench. Normaal heb ik mijn tenen onder me kont voor een grotere arch maar mis ik dan volledig de leg drive dus ik ga vandaag proberen mijn voeten wat verder naar voren te plaatsen om te zien of ik dan legdrive kan toepassen.

Bench
95x5
107,5x3
120x1+ (3 reps gedaan, voelt extreem zwaar op platte voeten en platte schoenen dus ik ga terug op de teentjes)
112,5x3
107,5x5(dit voelt al weer een stuk beter)
100x3
95x5
87,5x3
82,5x5+(6 vond ik zat)

Close grip bench
50x6
62,5x5
75x3
75x5
75x7
75x4
75x6
75x8

Lat pulldown
95x8
100x7
95x7
65x6

laterals
12x12
10x12
10x13

Hammer curls
20x11
22x8
20x8


Toen brak er nog even een vechtpartij uit in de basic omdat een man een apparaat even te lang bezet hield , overwoog nog om tussenbeide te komen maar goed ik vind het oprecht zonde om mijn adem te verspillen aan twee haantjes :emo:


Pomp 8/10
 

Bijlagen

  • 77880E86-E301-4D4B-92C7-2142DFB731BE.png
    77880E86-E301-4D4B-92C7-2142DFB731BE.png
    496,9 KB · Weergaven: 101
Je omschrijft precies de plek die mij ook het vaakst tot last is. Heb je blijvende schade na het ongeval? Artrose komt direct in me op, kan veroorzaakt worden door een trauma.

Vwb trainen zou ik evt wat lichter gaan op alle oefeningen waarbij je heup hinge gebruikt. Bij deze oefeningen dan zeer strikt letten op recht blijven (denk aan waterpas), vaak merk je dan ergens tijdens de beweging een 'krachtlek' aan een kant (hoeft maar een fractie van een seconde te zijn). Je lichaam compenseert dit in de loop der tijd en je merkt niks, maar je techniek is dan toch niet optimaal. Op de lange termijn ga je dan klachten krijgen en wat jij omschrijft lijkt hier op.
Ik ben geen dokter, dit is puur uit eigen ervaring en ervaringen om me heen.
Van blijvende schade is wel wat sprake , een wervel is wat verzakt maar dit heeft volgens mij (vooralsnog) geen directe gevolgen. Misschien is het wel raadzaam om weer eens een bezoekje te brengen aan de dokter of op zijn minst fysio om te kijken waar de oorzaak zit. Mijn uitvoering bij hip hinges is in mijn optiek perfect , ik let er ook echt streng op. Maar er weer eens naar laten kijken kan nooit kwaad.
 
Vechtpartij om een appparaat te gebruiken wotf :p
 
Toen brak er nog even een vechtpartij uit in de basic omdat een man een apparaat even te lang bezet hield , overwoog nog om tussenbeide te komen maar goed ik vind het oprecht zonde om mijn adem te verspillen aan twee haantjes :emo:
Fuck dat joh :roflol:
Als er iets is wat je niet moet doen is het superman spelen
 
Fuck dat joh :roflol:
Als er iets is wat je niet moet doen is het superman spelen
Juist wel, zeker met zijn gains toch 💪

Als hij nou dun en slap was, ok. Maar dat is hij niet.
 
Fuck dat joh :roflol:
Als er iets is wat je niet moet doen is het superman spelen
Mee eens man , zat ook midden in mijn set en vaak is het ook zo dat als je er tussen springt je er nog bij betrokken raakt ook.. spreek helaas uit ervaring :emo:
 
Juist wel, zeker met zijn gains toch 💪

Als hij nou dun en slap was, ok. Maar dat is hij niet.
0 meerwaarde, alleen maar extra gezeik
 
Back
Naar boven