XXL Nutrition

Wesley’s pussy stats log (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Aardig wat werk verzet! Goeie shape toch nog. Grote armen ook lijkt wel.
 
Aardig wat werk verzet! Goeie shape toch nog. Grote armen ook lijkt wel.
Jaaa ben niet ontevreden met mijn shape nu, met pomp zitten de Chest veins er nog aardig in zelfs. Armen zijn nu tegen de 43cm koud gemeten dus valt nog mee , op naar de 44 :D
 
Beetje jammer dat er niet op vrij testosteron geprikt is maar vind mijn test bijzonder laag voor mijn leefstijl
 

Bijlagen

  • 9052EADC-60C8-4AB7-9E0D-E442657C9D47.png
    9052EADC-60C8-4AB7-9E0D-E442657C9D47.png
    118,3 KB · Weergaven: 90
  • Like
Waarderingen: 6am
Als je je verder goed voelt is het toch prima
 
Ben geen dokter maar adviseer wel 500mg als TRT
Whahahaha ik had oprecht een klein hoopje dat het echt heel laag was zodat ik trt kon rechtvaardigen naar mezelf :emo::roflol:
 
Als je je verder goed voelt is het toch prima
Libido is wel een beetje fucked daarom ging ik testen maar dan moet ik het in een andere hoek zoeken
 
Over 6 weken:
"Welkom bij wesleyb8 zijn kuurlog. Ik spuit nu al 2 weken 500mg test E per week en 60mg anavar voor een kickstart "
 
Over 6 weken:
"Welkom bij wesleyb8 zijn kuurlog. Ik spuit nu al 2 weken 500mg test E per week en 60mg anavar voor een kickstart "
Hahaha roep al jaren dat ik het overweeg maar ik ga niet kuren zonder gegronde reden. Het moet voor mij of een medische aanleiding zijn of ik moet m’n geld verdienen met deze sport
 
Beetje jammer dat er niet op vrij testosteron geprikt is maar vind mijn test bijzonder laag voor mijn leefstijl
Wanneer ben je geprikt dan? Ochtend, middag?
 
Laatst bewerkt:
Maar jullie zeggen dus het niet bijzonder laag is ? Wellicht dat ik vrije T nog ff laat testen
 
Maar jullie zeggen dus het niet bijzonder laag is ? Wellicht dat ik vrije T nog ff laat testen
Aan de lage kant ja. Sommige hanteren onderwaarde van 12nmol/L de ander 8. Maar niet alle klachten zijn Low-T gerelateerd.
De waarde die jij ziet komt mij niet bekend voor 6-27. Normaal zou je al naturel krachtsporter wel hoger moeten zitten met 26jaar(theorie)

Het AMC hanteert 9 - 30 nmol/L
 
Maar jullie zeggen dus het niet bijzonder laag is ? Wellicht dat ik vrije T nog ff laat testen
Heb je albumine laten prikken? Met totaal T, albumine en SHBG kun je je vrije Testosteron berekenen namelijk;)
 
Heb je albumine laten prikken? Met totaal T, albumine en SHBG kun je je vrije Testosteron berekenen namelijk;)
Nope heb ik niet laten prikken helaas. Ik vraag maandag ff de originele uitslag op bij de huisarts zodat ik de waarden zie die niet omgerekend zijn
 
wesleyb8 neem je ook D-3 ? normaal zie je die waarde bij sporter die d3 neemt ook boven bovenwaarde
 
Verwarrend toch die referentiewaarden die zoveel van elkaar afwijken ?

Bij Pietje krijg je TRT op 11nmol/L en bij Truus zit je dan buiten de onderwaarde (6-27nmol/L)
 
Verwarrend toch die referentiewaarden die zoveel van elkaar afwijken ?

Bij Pietje krijg je TRT op 11nmol/L en bij Truus zit je dan buiten de onderwaarde (6-27nmol/L)
Ja vind ik ook irritant snap niet waarom daar niet een lijn in ligt
 
Back
Naar boven