Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web -app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie vereist momenteel toegang tot de site met behulp van de ingebouwde safari-browser.
Daarom moet je het ook in één keer goed doen.Als je dan toch fucked bent met off gaan kan je in principe nooit off. Hele zwart witte materie wordt dit
Dan is het de grote vraag wat in een keer goed doen is. Als ik nu 500 Mg prik per week en hcg bij laat lopen moet ik vroeg of laat toch een keer offDaarom moet je het ook in één keer goed doen.![]()
Als je dan toch fucked bent met off gaan kan je in principe nooit off. Hele zwart witte materie wordt dit
Wat zijn jouw plannen voor de toekomst? Beginnen op je 21e of wil je eerst een bepaald doel bereiken?Ik weet niet wat je lange termijn doel is. Veel wedstrijdbodybuilders doen dit wel, maar met een zekere hoeveelheid massa kun je in principe niet off gaan en je niveau/massa/kracht behouden. Als ik jou was en je zet door, na 10-12 weken gewoon off gaan en kijken hoe je je voelt/reageert (en bloedwaardes laten checken, dan heb je zowel subjectieve als objectieve referentie). Ik zou als 1e kuur niet voor altijd on blijven, ikzelf ben ook van plan eerst 3-5 keer on/off te gaan voordat ik wellicht voor altijd on blijf (zolang ik blijf bodybuilden) en daarna waarschijnlijk TRT.
Lange termijn is wel echt een keer on stage gaan. Ben sowieso niet van plan om ooit te stoppen met trainen en het is dus een gegeven dat het ooit zal gebeuren dat de naald erin gaat. Ik denk dat bovenstaand de beste manier is inderdaad. Na 4/5 x kuren zit je sowieso op een niveau dat niet behouden kan worden zonder kunstmatig hoge levels van test en zal trt praktisch vereist zijn. Denk dat ik gewoon eens een keer een knoop moet doorhakken en dan aankijken hoe ik erop reageer post cycle inderdaad.Ik weet niet wat je lange termijn doel is. Veel wedstrijdbodybuilders doen dit wel, maar met een zekere hoeveelheid massa kun je in principe niet off gaan en je niveau/massa/kracht behouden. Als ik jou was en je zet door, na 10-12 weken gewoon off gaan en kijken hoe je je voelt/reageert (en bloedwaardes laten checken, dan heb je zowel subjectieve als objectieve referentie). Ik zou als 1e kuur niet voor altijd on blijven, ikzelf ben ook van plan eerst 3-5 keer on/off te gaan voordat ik wellicht voor altijd on blijf (zolang ik blijf bodybuilden) en daarna waarschijnlijk TRT.
Lange termijn is wel echt een keer on stage gaan. Ben sowieso niet van plan om ooit te stoppen met trainen en het is dus een gegeven dat het ooit zal gebeuren dat de naald erin gaat. Ik denk dat bovenstaand de beste manier is inderdaad. Na 4/5 x kuren zit je sowieso op een niveau dat niet behouden kan worden zonder kunstmatig hoge levels van test en zal trt praktisch vereist zijn. Denk dat ik gewoon eens een keer een knoop moet doorhakken en dan aankijken hoe ik erop reageer post cycle inderdaad.
Geleende tijd is ook tijdKuren is huren.
als je wil competen, is na een tijdje off gaan niet echt meer realistisch. Volgensmij doen de wedstrijdatleten dat hier ook niet, maar vraag @vntl anders hij heeft ervaring met lange cruises
Dit suggereert dat je inmiddels iets anders hebt gevonden. Is nog snel gegaan dan! Top! Hopelijk bevalt dit beter.ff gigantisch druk geweest met me huis leeg halen
Om en nabij 2700 , nog steeds aan het opbouwenHoeveel kcals eet je nu?
Om en nabij 2700 , nog steeds aan het opbouwen
Foktop metabolismeTering laag onderhoud.