MuscleMeat

Wesley’s road to buffel (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

wesleyb8

Competitive Bodybuilder
Elite Member
10 jaar lid
Lid geworden
21 aug 2011
Berichten
2.280
Waardering
4.507
Lengte
1m81
Massa
84kg
Vetpercentage
13%
Hallo lieve mensen,

Nu ik mee heb gedaan met de contest en het mooie weer voor dit jaar over is is het eindelijk tijd voor mij om een nieuwe (lean) bulk fase in te gaan. Ik heb ruim halfjaar in een dieet mindset gezeten en nu is het tijd om het komende halfjaar volle bak massa aan te zetten :D

In deze log zal ik allerlei zaken met jullie gaan delen waaronder training, mindset, voeding ennn heel waarschijnlijk ook mijn eerste kuur. Kuren is iets wat al langere tijd door mijn hoofd speelt en ik ben al enige tijd aan het inlezen hoe ik dit aan ga pakken. Zal heel waarschijnlijk een 12 weken test (enanthaat) only worden met +\- 500 Mg om bekend te worden met alles wat erbij komt kijken.

Het plan is om daar aan te beginnen nadat ik mijn reverse dieet achter de rug heb en ik gewend ben aan mijn nieuwe baan waar ik afgelopen maandag begonnen ben :D

Ook zal ik geregeld foto’s posten om progressie te tracken en opbouwende kritiek te krijgen.

Wat mogen jullie van mij verwachten:
- wekelijkse updates, ik ben niet de meest gedisciplineerde persoon met loggen maar ik hoop dat ik dit door langer hiermee bezig te zijn routine word.
- een hoop slap gelul
- open en eerlijkheid
- heeeulll veel gains


Even wat algemene info

Lengte @181
Gewicht @83kg

- Bench 120 2 reps (heb lang geen 1RM gedaan)
- Deadlift 210 kg (zit niet Meer in mijn schema maar doe soms voor de lol nog eens pull hier en daar)
- squat doe ik niet

Eten doe ik keurig volgens schema , track in principe elke kcal en eet niet flexibel omdat dit niet voor mij werkt dus het is elke dag hetzelfde , wel wissel ik frequent van schema in zijn totaliteit met soortgelijke macros maar dit zal ik dan updaten. Op het moment is het als volgt:

Ontbijt
500 ml yoghurt
1 banaan
Creatine
ZMA
6000 iu vitamine D

10:00
4 wasa lichtgewicht crackers
100g huttenkase
150g komkommer

13:00
4 volkoren boterhammen
3 hele eieren
1 eiwit
200 gram wokgroenten
75 gram runder rookvlees

Tussendoor
1 fuji appel
3/4 gram kaneel
10 gram suikerstroop

Avondeten
3 wraps (120g)
150g kipfilet
1 paprika
50 gram mais
8 gram fahita kruiden
30 gram geraspte kaas 48+

Pre bed
200 ml amandelmelk ongezoet
250 gram diepvries aarbeien
4 ml vanille extract
42 gram whey
5 gram stevia
3 gram guargum

Dit is tevens een top recept voor proteine ijs , doe er je voordeel mee mensen :)

Extra info:
Ik bak mijn eten in een totale afgewogen hoeveelheid van 6 gram olijfolie per dag. Verder drink ik absurde hoeveelheden zwarte koffie, varieert van 3 tot 8 bakken per dag afhankelijk van hoeveel verkoopgesprekken ik heb :p

Totaal
2400 kcal
185 g ew
279 g carbs
55 g vet




Mijn trainingsschema zal ik niet in een keer in de OP gooien maar gewoon per dag invoeren met reps sets en gewicht. Op die manier is het ook leuk om mee te kijken naar de progress die ik maak.

Op het moment ben ik dus aan het opbouwen in kcal. Ik ben dwaas genoeg geweest om te denken dat ik tot 2000 kcal moest zakken in mijn cut dus mijn metabolisme is compleet omzeep, evenals test levels en mood. Dit is langzaam weer terug aan het komen op niveau nu ik weer op 2400 kcal zit. Het plan is om iedere week +\- 100 toe te voegen en zo mijn nieuwe onderhoud te vinden.

Al met al, van harte welkom iedereen !
 
Laatst bewerkt:
Oh ja, zeker in :).
 
in. ben benieuwd wat de juice gaat doen en hoe je dit gaat opbouwen :)
 
Zeker in!

Je staat er al goed bij. Ben benieuwd wat kuren gaat doen voor jouw transformatie.

Ga je ook jouw voeding delen met ons?
 
Zeker in!

Je staat er al goed bij. Ben benieuwd wat kuren gaat doen voor jouw transformatie.

Ga je ook jouw voeding delen met ons?
Zeker ik ga deze vanavond in de OP zetten !
 
Laatst bewerkt:
  • Heart
Waarderingen: Onit
In!
 
Zeker in!

Je staat er al goed bij. Ben benieuwd wat kuren gaat doen voor jouw transformatie.

Ga je ook jouw voeding delen met ons?
in. ben benieuwd wat de juice gaat doen en hoe je dit gaat opbouwen :)
Ik ben ook heel benieuwd, heb geen extreem ambitieuze doelen wat dat betreft. Ik stond dit jaar 80 kg op mijn laagste vp en hoop dat wanneer ik mijn kuur afgerond heb en vervolgens gecut heb dat ik 3/4 kilo zwaarder sta. Dus puur massa. Ga een schiet gebedje doen dat ik een hele goede prikkel krijg van kuren maar goed we gaan het meemaken
 
In
 
Eten toegevoegd aan de OP, nu snel naar huis en dan even de borst uit elkaar trekken , zal mijn pushday ook even loggen vanavond :D

spoiler alert: ik ben pissweak met incline bench whahaha
 
03-09-2020
Push dag 2


Wat een ongelooflijke drukte was het weer bij basic , overal een halfuur op wachten maar goed het was wel een goede training :)

Incline bench (4x6/8)
80kg 6 reps
75 kg 6 reps
75 kg 6 reps
75 kg 5 reps

Plate loaded chest press (3x6/8)
60 kg 6 reps
57,5 kg 7 reps
57,5 kg 7 reps

Liggende incline cable fly (3x8/12)
23 kg 10 reps
23 kg 9 reps
23 kg 8 reps + dropset want preworkout klapte er zwaar in

Seated Arnold press (4x6/8)
20kg 8 reps
20 kg 8 reps
20kg 7 reps

Dumbell lateral raise (3x12/15 TUT)
9 kg 13 reps
9kg 12 reps
9kg 12 reps

Close grip bench (3x6/8)
70kg 8 reps
75 kg 7 reps
75 kg 6 reps

Rope tricep extension (3x8/12)
50kg 12 reps
50 kg 10 reps
50 kg 8 reps


Qua kracht een waardeloze dag maar de pomp was ronduit bizar :D al met al dus 7/10 vandaag

Vandaag vroeg onder de wol aangezien morgen de wekker om 5 uur gaat wat ik echt totaal niet gewend ben, nou maar hopen dat ik kan slapen :(
 

Bijlagen

  • 1C354878-821F-4CF8-9E36-F826FF4236A8.jpeg
    1C354878-821F-4CF8-9E36-F826FF4236A8.jpeg
    90,5 KB · Weergaven: 231
Laatst bewerkt:
In
 
04-09-2020

Vanmorgen opgestaan om fucking 5 uur , heel ver van me bedshow maar goed mijn nieuwe werk wil dat ik alle processen in het bedrijf goed begrijp dus ik mocht een dagje met de montage op pad, wel prima dagje en lekker vroeg klaar dus ieder nadeel ze voordeel :D

Is nu de eerste volle week dat ik in kcal omhoog ben gegaan, afgelopen weekend ook stevig gecheat dus stond daarmee al aardig vol maar merk echt nu al dat die 400 kcal meer per dag mij zo enorm helpen, meer pomp, betere mood, niet moe, zin in trainen etc etc. Merk ook voor het eerst in lange tijd weer dat ik echt de nadelen ondervind van vrijgezel zijn dus we kunnen wel stellen dat mijn test langzaam terug komt :flexgrin:

Pull dag 2

Weighted pullups (4x6/8)

+ 10 kg 6 reps
+ 10 kg 5 reps
+ 10 kg 6 reps
+ 10 kg 6 reps

(Ik focus hierbij enorm op squeezen en voer ze dus rete langzaam uit met 2 seconden uithangen tussen reps)

Dumbell row (3x6/8)
40kg 8 reps
40 kg 8 reps
40 kg 8 reps (way to easy)

Dumbell pullovers (3x8/12)
32 kg 9 reps
32 kg 10 reps
32 kg 8 reps

Rear delt fly dumbell (4x5/6)
16 kg 6 reps
16 kg 6 reps
16 kg 6 reps
16 kg 5 reps

Smith machine shrugs (3x8/12)
+120 kg 12 reps
+120 kg 11 reps
+120 kg 8 reps

Barbell curls (3x6/8)
42,5 kg 8 reps
42,5 kg 7 reps
42,5 kg 6 reps

Single arm dumbell preacher curl (3x8/12)
20 kg 10 reps
20 kg 8 reps
20 kg 8 reps

En nog wat onderarm meuk, al met al heeeerluke training weer
 
Als het zo makkelijk is, waarom verhoog je dan niet of doe je meer reps?
 
Als het zo makkelijk is, waarom verhoog je dan niet of doe je meer reps?
meer omdat ik vorige week aardig kapot ging met 40kg en sets van 6 reps. Ik wil zoveel mogelijk in een lineaire lijn stijgen op al mijn lifts en dit was al meer dan vorige week maar “makkelijker” dan ik verwacht had in een weekje. Na een tijdje loggen ga je een patroon zien in hoe ik opbouw
 
Ik ben in, alleen al vanwege het proteïne ijs 😉, ga ik vanavond eens maken 😀
 
05-09-2020

Wat een ellende , vanmorgen net te laat opgestaan waardoor ik niet fatsoenlijk kon meal preppen en ik met knetter veel haast de deur uit moest. Had nog wel ff tijd om snel de Spar op station in te rennen en snel wat spullen te halen waar wel wat eiwit in zit :emo:

Zie hier wat je voor fucking 14 euro hebt bij de spar mensen :roflol:

- 1 banaan
- 2 kaiser broodjes
- barebells reep
- melk unie proteine kwark bakje
- 80 gram kipfilet broodbeleg
- bakje voorgesneden meloen

Zal wel goud in zitten, maar goed ik zit dus pas op 900 kcal tegen de tijd dat ik thuis ben dus royaal avond eten hehehe. Vandaag dagje rust overigens morgen benen onder handen nemen
 
Waarom geen squat/Deadlift?
 
Back
Naar boven