AndroidHealthClinic

Wesley’s road to buffel (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Als je dan toch fucked bent met off gaan kan je in principe nooit off. Hele zwart witte materie wordt dit
 
Als je dan toch fucked bent met off gaan kan je in principe nooit off. Hele zwart witte materie wordt dit
Daarom moet je het ook in één keer goed doen. :p
 
Daarom moet je het ook in één keer goed doen. :p
Dan is het de grote vraag wat in een keer goed doen is. Als ik nu 500 Mg prik per week en hcg bij laat lopen moet ik vroeg of laat toch een keer off :p
 
Het is trouwens wel een interessant vraagstuk ook wanneer je nou precies weet of je je genetische potentie bereikt hebt. Ik weeg zelf net Iets meer dan 80 droog. Met mijn lengte zou je zeggen dat er meer in zit maar toch is het ronduit sip als je rond de 85 lean bent. Kan je gewoon geen BB fysiek noemen :roflol:
 
Als je dan toch fucked bent met off gaan kan je in principe nooit off. Hele zwart witte materie wordt dit

Ik weet niet wat je lange termijn doel is. Veel wedstrijdbodybuilders doen dit wel, maar met een zekere hoeveelheid massa kun je in principe niet off gaan en je niveau/massa/kracht behouden. Als ik jou was en je zet door, na 10-12 weken gewoon off gaan en kijken hoe je je voelt/reageert (en bloedwaardes laten checken, dan heb je zowel subjectieve als objectieve referentie). Ik zou als 1e kuur niet voor altijd on blijven, ikzelf ben ook van plan eerst 3-5 keer on/off te gaan voordat ik wellicht voor altijd on blijf (zolang ik blijf bodybuilden) en daarna waarschijnlijk TRT.
 
Ik weet niet wat je lange termijn doel is. Veel wedstrijdbodybuilders doen dit wel, maar met een zekere hoeveelheid massa kun je in principe niet off gaan en je niveau/massa/kracht behouden. Als ik jou was en je zet door, na 10-12 weken gewoon off gaan en kijken hoe je je voelt/reageert (en bloedwaardes laten checken, dan heb je zowel subjectieve als objectieve referentie). Ik zou als 1e kuur niet voor altijd on blijven, ikzelf ben ook van plan eerst 3-5 keer on/off te gaan voordat ik wellicht voor altijd on blijf (zolang ik blijf bodybuilden) en daarna waarschijnlijk TRT.
Wat zijn jouw plannen voor de toekomst? Beginnen op je 21e of wil je eerst een bepaald doel bereiken?
 
Ik weet niet wat je lange termijn doel is. Veel wedstrijdbodybuilders doen dit wel, maar met een zekere hoeveelheid massa kun je in principe niet off gaan en je niveau/massa/kracht behouden. Als ik jou was en je zet door, na 10-12 weken gewoon off gaan en kijken hoe je je voelt/reageert (en bloedwaardes laten checken, dan heb je zowel subjectieve als objectieve referentie). Ik zou als 1e kuur niet voor altijd on blijven, ikzelf ben ook van plan eerst 3-5 keer on/off te gaan voordat ik wellicht voor altijd on blijf (zolang ik blijf bodybuilden) en daarna waarschijnlijk TRT.
Lange termijn is wel echt een keer on stage gaan. Ben sowieso niet van plan om ooit te stoppen met trainen en het is dus een gegeven dat het ooit zal gebeuren dat de naald erin gaat. Ik denk dat bovenstaand de beste manier is inderdaad. Na 4/5 x kuren zit je sowieso op een niveau dat niet behouden kan worden zonder kunstmatig hoge levels van test en zal trt praktisch vereist zijn. Denk dat ik gewoon eens een keer een knoop moet doorhakken en dan aankijken hoe ik erop reageer post cycle inderdaad.
 
Lange termijn is wel echt een keer on stage gaan. Ben sowieso niet van plan om ooit te stoppen met trainen en het is dus een gegeven dat het ooit zal gebeuren dat de naald erin gaat. Ik denk dat bovenstaand de beste manier is inderdaad. Na 4/5 x kuren zit je sowieso op een niveau dat niet behouden kan worden zonder kunstmatig hoge levels van test en zal trt praktisch vereist zijn. Denk dat ik gewoon eens een keer een knoop moet doorhakken en dan aankijken hoe ik erop reageer post cycle inderdaad.

als je wil competen, is na een tijdje off gaan niet echt meer realistisch. Volgensmij doen de wedstrijdatleten dat hier ook niet, maar vraag vntl anders hij heeft ervaring met lange cruises
 
Kuren is huren.
 
als je wil competen, is na een tijdje off gaan niet echt meer realistisch. Volgensmij doen de wedstrijdatleten dat hier ook niet, maar vraag vntl anders hij heeft ervaring met lange cruises

Ik ging altijd volledig off. Maar zou ik een zwaardere gewichtsklasse willen doen dan kom ik er zo niet nee.
 
Excuus voor het aantal dagen niet loggen , ff gigantisch druk geweest met me huis leeg halen en op werk ook niet bepaald rustig gehad dus het is er een beetje bij in geschoten.

Qua voeding gaat het echt lekker , ik eet nu 2700 kcal per dag en merk dat dit ergens rond mijn onderhoud ligt dus ik ga volgende week ergens een beetje opbouwen naar net boven mijn onderhoud.
De kracht die de kcal met zich mee brengen is echt bij het bizarre af, ik pak op al mijn lifts veel meer dan een aantal weken geleden :D hierbij wel mijn log van mijn push dag gister

24-09-2020 Push dag 2

Incline dumbell press 4x5/6 (normaal incline bench maar was bezet)
44 kg 6 reps
46 kg 6 reps
48 kg 6 reps (meeste wat ik ooit gedrukt heb)
48 kg 5 reps

Plate loaded chest press 3x6/8
120 kg 8 reps
125 kg 6 reps
117,5 kg 7 reps

Incline cable fly 3x8/12
27 kg 9 reps
23 kg 8 reps
19 kg 11 reps

Arnold press 4x5/6
28 kg 6 reps
28 kg 6 reps
28 kg 6 reps
28 kg 5 reps

Lateral raise 3x12/15
12 kg 15 repw
12 kg 14 reps
12 kg 12 reps

Close grip bench 3x6/8
80 kg 7 reps
80 kg 6 reps
Drop sets in stappen van 10 kg omdat ik hier echt zin in had

Rope tricep extension 3x8/12
54 kg 13 reps
64 kg 8 reps
54 kg 10 reps

Heerlijke training :lifter:
 

Bijlagen

  • BBA2CE02-1FB9-4C57-B24F-D0BD379D5A3B.jpeg
    BBA2CE02-1FB9-4C57-B24F-D0BD379D5A3B.jpeg
    142,6 KB · Weergaven: 172
Training ziet er goed uit! Foto ook trouwens 😃

ff gigantisch druk geweest met me huis leeg halen
Dit suggereert dat je inmiddels iets anders hebt gevonden. Is nog snel gegaan dan! Top! Hopelijk bevalt dit beter.
 
Kleine update , even paar dagen rust gehad. Helaas was het gister na de koopavond te Laat om nog te trainen en de sportschool sluit op zaterdag om 4 uur dus dat is ook shit als je op zaterdag werkt.

Andere kant van het spectrum is wel dat ik morgen knetterfit zal zijn en heerlijk hersteld van de heavy lifts deze week :D

Gewicht kruipt nog steeds langzaam omhoog. Schommel nu rond de 85 kg. Merk wel dat ik langzaam wat vetter word maar niks buitensporigs. Als de abs echt weg zijn ga ik weer cutten :p

Me waist blijft qua omvang gelukkig wel echt lekker in bedwang. Lekker blijven werken aan die v-taper
 

Bijlagen

  • 7A3061EA-AF0E-4B21-87FA-4DFC605B9C13.jpeg
    7A3061EA-AF0E-4B21-87FA-4DFC605B9C13.jpeg
    103,8 KB · Weergaven: 159
Hoeveel kcals eet je nu?
 
27-09-2020

De zondag heerlijk begonnen, was om 9 uur al present in de sportschool. Moet wel zeggen trainen op weinig kcal is wel te doen qua kracht maar een pomp is heel ver te zoeken :p

Pull dag 2

Weighted pullups 4x5/6

+ 14 kg 6 reps
+14 kg 6 reps
+ 14 kg 5 reps
+ 12 kg 6 reps

Dumbell row 3x6/8
46 kg 8 reps
46 kg 8 reps
46 kg 7 reps

Dumbell pullovers 3x8/12
36 kg 10 reps
36 kg 10 reps
36 kg 9 reps

Rear delt fly dumbells 4x5/6
18 kg 6 reps
18 kg 6 reps
18 kg 6 reps
18 kg 6 reps

Barbell shrugs 3x8/12 (normaal doe ik ze in de smith maar die was wederom bezet)
120 kg 11 reps
120 kg 10 reps
120 kg 9 reps + dropset

Dumbell curls 3x6/8 (normaal barbell curls maar ook alles in beslag en beetje last van polsen dus dit leek me beter)
20 kg 8 reps
20 kg 7 reps
18 kg 7 reps

Concentration curls 3x8/12
18 kg 10 reps
18 kg 8 reps
16 kg 8 reps
 
  • Like
Waarderingen: Bubs
Back
Naar boven