Fitness Seller

Westside barbell log KaLe

Bezoekers in dit topic

veel EW vergeleken met KH toch? Je avondmaaltijd mss iets met kwark doen of casseine eiwitten op een andere manier binnenkrijgen?
 
Toch is wat meer vet toch wel oke voor je natuurlijke test levels!

I know, maar ik word nu eenmaal te snel vet door veel vet. Misschien die pro80 bij de laatste maaltijd vervangen door 2 eitjes.
 
veel EW vergeleken met KH toch? Je avondmaaltijd mss iets met kwark doen of casseine eiwitten op een andere manier binnenkrijgen?

Maaltijd 6 bedoel je?
Zuivel word ik vochtig van. Zoals hierboven aangegeven 2 eitjes ipv die proteinepoeder bij de laatste maaltijd..
 
Lekker eetschema, lijkt me echt super om elke dag biefstuk te eten :D
 
Aangezien mijn ellebogen (de aanhechtingen) toch serieus overbelast beginnen te raken, vandaag even wat minder load. Bij het opwarmen van bench voelde het al niet lekker, dus dan maar waves met triples.

Benchpress
8x60
3x90
3x100
3x110
3x120
3x100
3x110
3x120
3x130
3x100
3x105
3x110

Incline cable flyes
3x12x25

Seated barbell triceps ext.
3x12x50

Rope push/extension
3x12x25

t-bar in the corner
4x8x120 (excl.bar)

dumbbellcurl (licht)
3x10x20

concentration hammercurl
2x8x24
1x6x28

Fatbar pulldown (had ik ineens even zin in)
3x10x100

bent over raises (op bench)
3x15x16
 
hehe Kale is aan de triples geslagen
 
hehe, best lekker. Met die waves kun je in een hoog tempo doorknallen. 30-60 sec. rust tussen de lichtere sets en bij een zwaardere iets meer rust.
Vandaag skip ik een training trouwens. Ben nog niet lekker hersteld van zondag (lowerbody) en wil toch mijn aanhechtingen 1 a 2 dagen extra rust geven. Vanacht ook echt geen oog dichtgedaan. Kijken hoe ik me morgen voel (en anders word het vrijdag), maar dan ga ik voor 260 deadlift. En ik kondig het weer van te voren aan, dus ik moet 'm halen!
 
suc6 vrijdag dan met het halen van je pr:)
 
260 en geen kilo minder he! :P
Succes!
 
Succes ik zou voor de 265 gaan!
 
dank!

eerst 260, als dat goed gaat attemp ik natuurlijk meer.. :D
 
Stiekem wil je dus zeggen dat je voor 265 gaat? :D
 
onder voorbehoud :D
 
nice barbell tri ext maar als je dan een oef noemt die belastend is voor de ellebogen!

Ik snap dat je bent opgewarmd van de bench maar zou eerder pushdowns, kickbacks etc gedaan hebben is wat minder belastend.

Verder mooie trainingen.
 
nice barbell tri ext maar als je dan een oefening noemt die belastend is voor de ellebogen!

Ik snap dat je bent opgewarmd van de bench maar zou eerder pushdowns, kickbacks etc gedaan hebben is wat minder belastend.

Verder mooie trainingen.

Die is juist niet belastend voor mijn ellebogen. Maar bij zware presses heb ik erge last. Ik doe deze ook met EZbar (had ik erbij moeten zetten). En normaal pak ik de oefening met gemak 60kg. Dus nu ook nog eens een stuk lichter.
 
Laatst bewerkt:
CoC's zijn binnen. 1 + 2 :) Net mijn pa aan de lijn en ik zeg voor de gein "knijp nr. 2 eens dicht" en vervolgens hoor ik 10 keer die CoC dicht en open gaan. "Nou, ik heb er in ieder geval 10. Ik zal ze wel eens lenen van je", zegt ie :D
 
Nice.. gripvirus heeft dus ook bij jou toegeslagen:D... Ik wil ook Coc's maar geen creditcard :(
 
waar kan je die coc's bestellen? ik moet mn grip ook drastisch verbeteren,en krijg deze week mn creditcard binnen.
 
kan ook gewoon zonder creditcard bestellen hoor, gewoon ff mailtje sturen naar ironmind.
 
Nice.. gripvirus heeft dus ook bij jou toegeslagen:D... Ik wil ook Coc's maar geen creditcard :(

Ik heb ook geen CC. Heb ze bij Gripper besteld. Je betaald wel wat meer voor de grippers, maar je betaald geen verzendkosten.
 

Soortgelijke topics

Back
Naar boven