XXL Nutrition

Westside barbell log KaLe (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Lekker tempo! :)
 
Idd nice tempo...

Gaan die pushpresses al wat lekkerder dan de vorige x?
 
Jep, krijg de groove een beetje te pakken. Alleen... wel weer een tegenvaller voor de ellebogen :(
 
Squat training

Quartersquats (eerste keer)
8x100
8x140
8x180
8x200
8x220

Olympic fullsquat
3x120
3x130
3x140
3x150
3x160
3x170
3x180 PR!

Cleanpull
8x120
6x130 pr
6x140 pr
6x150 pr

Lying legcurls
4x12x30

Standing calves
4x12x120

Static holds
30 sec x 140
25 sec x 140

Behind the back wrist curls
2x10x60

- Quartersquats waren erg easy. Bij het uitlopen van 220 kreeg ik weer last van mijn ellebogen (de aanhechtingen). Dus ben daarna gestopt. Lang leve Chuck taylor schoenen :D totaal geen problemen met uitlopen. Met die andere schoenen klapte ik met 200 al bijna om.
- Oly fullsquats. Erg tevreden! Weer geen pijn in de knieen met deze vorm van squatten. En ik zit niet ver van mijn 1rm parallel squat af. Dus deze hou ik erin.
 
Zieke big!1! :eek:
 
zeker netjes! Ben je van plan zoveel te blijven squatten?
 
Ik ben ook van plan meer volume te gaan pakken op de squats... Heb het idee dat mijn benen op het moment amper vooruit gaan :(

Hoewel ik nou nog niet direct aan het volume zat te denken dat de kleine kale Hulk hier verstouwt :)
 
zeker netjes! Ben je van plan zoveel te blijven squatten?

Wel vaker idd.. iig kon ik deze week niet meer wachten om te squatten. Wilde mijn chucks uitproberen ;) Moet wel zeggen dat het tot nu toe z'n vruchten plukt nu ik wat vaker squat.. Wil tot 1-2 keer per week fullsquatten.
 
ik vraag het omdat je daar natuurlijk mijlen ver van de wsb methode vandaan bent als je dat doet.

Niet dat het daarom verkeerd is, absoluut niet. Zou het zelf misschien ook eigenlijk wat vaken willen gaan doen in de toekomst.
 
ik vraag het omdat je daar natuurlijk mijlen ver van de wsb methode vandaan bent als je dat doet.

Niet dat het daarom verkeerd is, absoluut niet. Zou het zelf misschien ook eigenlijk wat vaken willen gaan doen in de toekomst.

Ik wijk steeds verder af van WSB idd. Eigenlijk zijn alleen de nevenoefeningen en de volgorde/bedoeling daarvan nog hetzelfde (denk aan triceps/lat/hamstring/core work). Main oefeningen, DE of ME, doe ik gewoon highvolume en zwaar. Een beetje van dit en een beetje van dat. Veel afwisseling. Voor zover werkt het dus wel lekker.
 
En uiteindelijk kom je uit op good old split ;)
 
Yep, zeker als hij meer gaat squatten. :o

Sterke kerel ben je KaLe. Hoe gaat de techniek op cleanpulls?

Kan wel 4x per week heel zwara gaan squaten, maar uiteindelijk zal ook hij overtrainen.

Ooit word Kale weer mijn split maatje.
Ik ben een geduldig man:D

@Kale, Je word een beest.
Je benen zijn dadelijk dikker als de mijne en je bent een halve meter kleiner;)
 
Kan wel 4x per week heel zwara gaan squaten, maar uiteindelijk zal ook hij overtrainen.

Ooit word Kale weer mijn split maatje.
Ik ben een geduldig man:D

@Kale, Je word een beest.
Je benen zijn dadelijk dikker als de mijne en je bent een halve meter kleiner;)

Lol, nou 4 keer in de week vind ik overdreven ;) 2 keer per week moet zeker kunnen.

Wat meten jou benen op het moment dan?
 
Hmm slechts 78.
Maar doe mijn best om ze weer over 80 te krijgen. Ze willen alleen niet echt:(
 
Even wat op een rijtje.


Dieet heb ik weer wat aangepast. Iets minder kh en iets meer vet (was te weinig). Ook ga ik cleaner eten, dus gewoon dit dieet en niet al die extra's naast mijn dieet (gehakt, boterhammen/crackers met kaas, pizza, etc :D ) .. Mijn gewicht gaat te hard omhoog. Op het moment 98kg. Vet rondom mijn buik begint weer aardig omhoog te gaan, dus even wat gas terug. Toch niet zo raar, aangezien ik een baan heb, waarbij ik bijna alleen maar op mijn reet zit.

Maaltijd 1
150 gram havermout
25 gram pro80
1 eetlepel lijnzaad olie

Maaltijd 2
125 gram kipfilet
100 gram basmati rijst
100 gram broccoli
1 plak cheddar

Maaltijd 3
125 gram biefstuk
100 gram basmati rijst
100 gram broccoli
1 plak cheddar

Maaltijd 4
100 gram brinta
1 banaan
25 gram pro80

Maaltijd 5
125 gram pasta
100 gram ger. zalmfilet

Pre workout
25 gram xtargo
20 gram whey

Post workout
50 gram xtargo
40 gram whey

Maaltijd 6
125 gram kip
100 gram basmati rijst
25 gram pro80
100 gram broccoli

Op niet trainingsdagen word maaltijd 6 vervangen door
3 eieren
40 gram pro80

Totaal; 4000kcal 300gr eiwit, 600gr kh, 60gr vet

op niet trainings dagen
Totaal; 3289kcal 234gr eiwit 440gr kh 73gr vet



Pr's sinds PL training:
Benchpress 1x145
Close grip bench 1x140
Highrep benchpress 50x60kg
Squat 1x202,5
Parallel boxsquat 3x220
Quartersquat 8x220
Ass to the grass olympic squat 3x180
20 rep squat 20x140
Arched back GM's 3x180
Deadlift 1x255
Rackpulls (kniehoogte) 3x310
Pendlay rows 6x120
Cleanpull 6x150
 
Laatst bewerkt:
Damn, dat je zo "clean" kunt eten, respect :thumbs: Maar 60 gram vet, dat is nog steeds erg weinig toch!?
 
Damn, dat je zo "clean" kunt eten, respect :thumbs: Maar 60 gram vet, dat is nog steeds erg weinig toch!?

Klopt. Maar ik vind het voldoende. Op niet trainingsdagen zit ik weer hoger in het vet, dan trainingsdagen (liever een hoop carbs voor knallende trainingen, ik ga er beter op dan veel vet iig.).
 
Toch is wat meer vet toch wel oke voor je natuurlijke test levels!
 

Soortgelijke topics

Back
Naar boven