AndroidHealthClinic

Westside barbell log KaLe (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Nope. Ik heb trouwens wel moeite met die dingen ivm kleine handen. Kennen meer mensen dit probleem? Ik krijg met de 1 10 keer dicht.

Jep, weet er alles van. Ik heb ook kleine handen en krijg grippers nooit goed gesettled.
 
Jep, weet er alles van. Ik heb ook kleine handen en krijg grippers nooit goed gesettled.

idem, bij mij gaan ze scheef als ik ze niet met mijn tweede hand corrigeer.
Ik probeer via de veer te corrigeren...
 
Ik ga trouwens denk ik tot het nieuwe jaar even gas terugnemen en even wat minder loads pakken. Even puur op massa trainen. 2 dingen; de overbelasting op mijn knieen en ellebogen verminderen, want het word teveel. Deload helpt iig niet, want eerstvolgende knaller op de squat of bench doet weer flink zeer. Dus tot nieuw jaar lichter en meer highrep (8-12) op de zware compounds. Als ik dat volhou :D Vind PL-gericht trainen wel uber!
 
werkt heerlijk hoor, ik heb dit ook een tijdje gedaan na de zomer, kom je als herboren uit!
 
werkt heerlijk hoor, ik heb dit ook een tijdje gedaan na de zomer, kom je als herboren uit!

Veel verlies qua kracht? Of blijft dat wel gelijk?
 
ik maakte zelfs vooruitgang. Op forza heette me log toen tijdelijk mass-attack.
Ik kreeg weer die dikke ouderwetse vormen terug en haald zo en dan gewoon een pr als ik toch ff die single niet kon laten liggen.

Ik hield me gewoon aan me schema, alleen ipv naar een 1rm toewerken deed ik dat meestal met 3 of 5 rm's.
 
We hebben trouwens een nieuwe ZUIPERT in ons midden!!

KALE je hoort er nu echt bij hoor dude!!
 
ik maakte zelfs vooruitgang. Op forza heette me log toen tijdelijk mass-attack.
Ik kreeg weer die dikke ouderwetse vormen terug en haald zo en dan gewoon een pr als ik toch ff die single niet kon laten liggen.

Ik hield me gewoon aan me schema, alleen ipv naar een 1rm toewerken deed ik dat meestal met 3 of 5 rm's.

Hmm, ik wil even compleet weer terug naar goodold 1 keer per week alle spiergroepen voor die periode ;) Mede door de stress op mijn werk herstel ik niet goed. Vandaar ook die overbelastingen.

Zat hier aan te denken

Week A

Dag 1 Borst + biceps + buik
Benchpress
Incline benchpress
Incline flyes

Dumbbellcurl
Cable preachercurl
concentration hammercurl

Cable crunches

Dag 2 Benen + kuiten
Oly Fullsquats
One leg legpress
Legextension

Romanian deadlift
Seated cable legcurl

Standing calves
Seated calves

Dag 3 Schouders + triceps + buik
Standing militarypress
Side raises
Reversed flyes

Seated barbell extension
Tatepresses
Rope pressdowns

Legraises

Dag 4 - rug + traps
Pulldowns
Pendlayrows
Seated highrow

Hyperextensions

Barbell shrugs

Week B

Dag 1 Borst + biceps + buik
Incline dumbbellpress
Illegal wide grip benchpress
Crossovers

Barbellcurl
One arm cablecurl
Reversed barbellcurl

Cable crunches

Dag 2 Benen + kuiten
Oly Fullsquats
Frontsquats
Legextension

Pulltrough
Lying legcurl

legpress calves
Seated calves

Dag 3 Schouders + triceps + buik
Seated dumbbellpress
Wide grip uprightrow
Rear laterals

Weighted dips
Pressdown
One arm cable extension

Side bents

Dag 4 - rug + traps
Deadlift
Chins
Chest supp. dumbbellrows

Reversed barbell shrugs


We hebben trouwens een nieuwe ZUIPERT in ons midden!!

KALE je hoort er nu echt bij hoor dude!!

Had je niet verwacht he? :D
 
Ik had wel gehoopt dat er nog iemand was die wist hoe hij zijn glas moet heffen! op onze Duvel koning Terresteris na ;)
 
Haha, kale gek. Vergeet je de ijsmassages niet;)
 
hE kALE, ik zag je posten elders, hoe is het ?

Al bij Olympic geweest ??

Gaat lekker kerel :)
Ben er nog niet geweest nee. Ik hoorde eergister dat er nog een hardcore gym zit in haarlem. Everybody Fitness. Dumbbells tot 60kg, buffe gasten, powerrack, etc. Echt een krachthonk.
Wat me van olympic tegenstaat is dat ik er geen magnesium mag gebruiken (dat is me bevestigd door iemand die daar traint). :(
 
Gaat lekker kerel :)
Ben er nog niet geweest nee. Ik hoorde eergister dat er nog een hardcore gym zit in haarlem. Everybody Fitness. Dumbbells tot 60kg, buffe gasten, powerrack, etc. Echt een krachthonk.
Wat me van olympic tegenstaat is dat ik er geen magnesium mag gebruiken (dat is me bevestigd door iemand die daar traint). :(

Dat is nieuw dan ! Ik ben er ook al 2,5 jaar weg, hoor !

Ga je nu daar trainen ?
 
Ik had wel gehoopt dat er nog iemand was die wist hoe hij zijn glas moet heffen! op onze Duvel koning Terresteris na ;)

aha, danke:D

Al een beetje verlost van je pijntjes? Hoe bevalt je high rep schema?
 
aha, danke:D

Al een beetje verlost van je pijntjes? Hoe bevalt je high rep schema?

Pijntjes zijn nog steeds k*t.
Check mijn log maar (zie sig.). High rep doen we niet meer. Gewoon heavy split, met nadruk op zware compounds. 8 tot 2 herhalingen.
 
Dat is nieuw dan ! Ik ben er ook al 2,5 jaar weg, hoor !

Ga je nu daar trainen ?

Weet ik nog niet. Voorlopig is het best ver uit de buurt. Ben op zoek naar een woning en afhankelijk van waar ik kom te wonen, zal ik een keuze maken. Zowiezo zit ik nog een jaar vast aan de huidige gym.
 

Soortgelijke topics

Back
Naar boven