Fitness Seller

Westside Barbell: Wanted Serious Powerlifters!

Bezoekers in dit topic

jup, das waar. er zijn er maar weinig die de uitdaging aangaan. er zijn er nog minder die er ook nog eens in slagen.
 
EricR zei:
Denk dat het wel meevalt met het halve board, iedereen weet dat een wereldrecordhouder in die tak van sport ook een goed innemer moet zijn van verboden middelen. Niks geheims aan volgens mij, ook al dragen ze dat dan niet zo uit als in bodybuilding.

Je moet dan voor je zelf de keuze maken of je clean een subtopper wil zijn, maar wel enorme gewichten verstouwen of dat je een gooi doet naar de absolute top maar dan wel een toevlucht nemen in verboden middelen.

PL levert alleen verder weinig op, dus je moet wel erg toegewijd zijn om die top te halen. Als je het alle offers waard vind moet je gewoon voor de top gaan, maar waarschijnlijk haalt maar 0,1% van degenen met potentieel ook die top.
Ik ben wereld record houder, je eerste stelling gaat al niet op ;)

Tweede stelling ben ik het min of meer eens. Het moet niet, maar er is geen andere uitweg als je DE beste wilt zijn, simpel

En idd wat GHL ook zei, je moet het niet doen voor het geld of de erkenning, enkel maar voor je zelf en een handvol medelifters die respect voor je hebben.


GoHeavyLifter zei:
ik moest een beetje lachen toen ik dit las, NATUURLIJK willen ze lifters die alles maar dan ook alles opgeven voor hun sport, gewoon om de beste ter wereld te zijn.

westside barbell heeft een naam hoog te houden als beste PL gym ter wereld met de meeste elite lifters.

en ook al zijn ze dan de beste ter wereld in hun gebied, hun erkenning of prestaties knn alleen maar bewonderd worden door mensen uit de PL wereld zelf. als ik tegen mijn buurvrouw morgen zeg of ik nu 200kg of 500kg squat, dat mens vind het allebei even zwaar en kan er zich absoluut niets bij voorstellen... dus daarvoor moet je het al zeker niet doen :D .

als ik al maar mezelf kijk, ik kende absoluut niemand uit de PLtop tot ik er zelf mee begon en meer over begon te lezen. mensen als steve goggins, mendelson, kennely,... ik kende ze allemaal niet. das geen schande, het toont alleen maar aan hoe klein en gesloten het ook nog allemaal is.

daar komen ook nog de vele blessures zoals scheuren/hernia's/blokkages/... waar je mee moet leren leven. zeker op top-niveau is dit onvermijdelijk bijna.

daarbij komt het gebruik ook nog eens, dat hoort simpelweg ook bij op dat niveau. op den duur lijd je lichaam daar ook mss onder..
en das nog niet alles, want je verdient er jammer genoeg bijna niets bij, je doet het enkel voor jezelf, om de beste te zijn. en als je daar werk/relaties of andere dingen voor moet opgeven, dan is het maar zo. ik denk dat je als lifter dan héél je leven moet inrichten rond de sport.
het is een zware opgave om de beste te zijn in deze tak, je moet soms veel meer geven van jezelf dan dat je ervoor beloont word jammer genoeg.

dan kan je dat op 2 manieren bekijken, ofwel worden de prestaties nog een stuk groter en krijg je immens veel respect voor die gasten. ofwel denk je in jezelf, wat een onnozele kloten, waarom doen ze het toch? ik begrijp er niet van. ik blijf liever in m'n luie zetel naar de voetbal kijken, zal morgen mijn centjes op de bank nog eens gaan natellen...

maar je kunt als individu zo ongelofelijk fier op jezelf zijn, op wat je hebt bereikt. je hebt steeds kunnen doen wat jezelf graag doet, naar niemand anders moeten luisteren. je hebt dan kunnen leven zoals jij het zelf hebt gekozen en zoals jij het zelf wilde. want ik denk dat er bij niemand die PL'ing doet, thuis iemand zit die zegt: en nu ga jij liften! :D

er is zo'n mooie zin waar ik nu aan moet denken: If you have to ask, you wouldn't understand
Super post :thumb:

olav zei:
Als ik dat doe dan heb ik weer het halve forum tegen mij.

Kijk ik zal het zo zeggen : Je bereikt de TOP NOOIT op een eerlijke manier.
De meningen daarover zijn verschillend en men moet voor zichzelf uitmaken wat het beste is.
En wat had dat precies met mij te maken ???
 
MonsterStrength zei:
Ik ben wereld record houder, je eerste stelling gaat al niet op ;)

Oneens. Jij bent nu 17 jaar en weegt vrij veel. Hoeveel mensen van 17 heffen in jouw gewichtsklasse? Je kunt dat niveau nu nog halen maar dat gaat je niet meer lukken als je ouder wordt. No offence hoor.....dit Westside lijkt me geknipt voor je. Maar naar Amerika is wel een hele grote stap.....
 
Azrael zei:
Oneens. Jij bent nu 17 jaar en weegt vrij veel. Hoeveel mensen van 17 heffen in jouw gewichtsklasse? Je kunt dat niveau nu nog halen maar dat gaat je niet meer lukken als je ouder wordt. No offence hoor.....dit Westside lijkt me geknipt voor je. Maar naar Amerika is wel een hele grote stap.....

Zeg jij .... Je zou moeten weten hoeveel lifters er in die categorie zitten, het WR squat staat momenteel op 340 trouwens, niet het eerste het beste hé voor een 17 jarige?!

Mij kan het niet schelen dat jullie aan mij twijfelen, geeft mij alleen meer zin om jullie het tegendeel te bewijzen, dan zien we wel wie gelijk had ...
 
Btw je post komt over alsof ik zonder moeite dat WR heb gehaald :rolleyes:
 
GoHeavyLifter zei:
ah ok, je bedoelt dat het voor Dries geen probleem is om toegewijd te zijn, dat denk ik ook niet nee :D

en ja, over het gebruik in de sport, daar zijn ze toch ook redelijk open over imo. op top-niveau is het moeilijk zonder iig. het maakt deel uit van de sport.
maar om daar alle prestaties op te beoordelen vind ik dan ook weer niet juist. er komt veel meer bij kijken dan dat.

als je ziet dat er nog maar een stuk of 50 mensen op de hele aardbol (6miljard mensen ??? ) een 1000+Lbs squat hebben gedaan. dan merk je toch dar er meer nodig is dan wat anabolen. :rolleyes:


Ja tuurlijk dat, je moet supertalent hebben ook en ervoor trainen, dat spreekt voor zich. Maar het is eigenlijk die top die ervoor zorgt dat mensen anders gaan kijken naar een sport en er ook vooroordelen bij gaan hebben.
 
MonsterStrength zei:
mij alleen meer zin om jullie het tegendeel te bewijzen, dan zien we wel wie gelijk had ...

Gnegne , het werkt altijd bij jou. Love you Dries! Op naar Amerika!!!
:D
 
MonsterStrength zei:
Mij kan het niet schelen dat jullie aan mij twijfelen, geeft mij alleen meer zin om jullie het tegendeel te bewijzen, dan zien we wel wie gelijk had ...
You go Dries, prove them wrong! :thumbs:
 
MonsterStrength zei:
Mij kan het niet schelen dat jullie aan mij twijfelen, geeft mij alleen meer zin om jullie het tegendeel te bewijzen, dan zien we wel wie gelijk had ...


wie twijfelde er dan? Bij mijn weten ging het daar niet eens over. Waar haal je dat opeens?
 
Ging over post van Azrael, lieve Count Olav .... :D
 
Follow your dreams zou ik zeggen:)
 
image001.gif


Volgens mij zijn ze daar echt hardcore to the bone :P
 
Haha oude foto, maar die is idd wel hardcore :D Voor de onwetenden, ze hebben een groot zwart bord waar alle PR's opstaan van de elite lifters :)
 
kdenk da als dr iemand is die potentieel heeft, dat wel ms zal zijn.
te zien hoe zijn ingesteldheid is. maar als da echt is wa hij wil, moet hij er voor gaan, en moet alles maar wijken.
 
voor een keertje wel leuk.. maar als ik strax net zo wordt als die gasten.. das lullig voor hun en de rest van de wereld
 
Flikker die vriendin maar weg Dries.....op naar Amerika jij! :P
 
Achter iedere sterke man, staat een sterke vrouw !!:D :rolleyes:
 
En achter iedere sterke vrouw een dikke man :thumb::D
 
Back
Naar boven