XXL Nutrition

Westside Barbell: Wanted Serious Powerlifters! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Dat is waar het is niet alles. Maar laat ons zeggen dat het 80% van alles is :)
 
kdacht dat het hier over trainen bij westside ging en niet over geld...

het zou een enorme prestatie zijn moest Dries daar knn gaan trainen en in de WPO liften, ik gun het hem van harte!
 
Sommigen hier snappen het niet! Die jongen is verliefd op het ijzer, daar kan geen geld tegenop!
En wat is er nou mooier dan misschien wel de beste van de wereld te worden?
 
GoHeavyLifter zei:
kdacht dat het hier over trainen bij westside ging en niet over geld...

het zou een enorme prestatie zijn moest Dries daar knn gaan trainen en in de WPO liften, ik gun het hem van harte!


Mja ze hebben mij al twee keer gevraagd, ze wouden zelfs verhuizen naar Nederland. Ik doe het niet want ik ben bang dat ik rugklachten krijg.
 
eduardjanssen zei:
Mja ze hebben mij al twee keer gevraagd, ze wouden zelfs verhuizen naar Nederland. Ik doe het niet want ik ben bang dat ik rugklachten krijg.
Hahahah :roflol:

olav zei:
Een normaal persoon droomt ervan om arts, advocaat, ... te worden, jij droomt om powerlifter te 'worden'. :)

Ik weet niet of er in de VS echt een toekomst is op financieel gebied, zeker niet als je het combineert met hard trainen.

Als het het goed gezien heb krijg je niet echt veel voor een WR en zo. En een paar regels daaronder staat dat je zelf nog moet werken ook.

Is dit echt je droom? Naar de VS voor een appel en een ei?
Heb ik ook maar ergens vermeld dat ik niet van plan ben te werken ??? Ik ben nu aan het studeren om accountant te worden, dus geld zou geen probleem moeten zijn. Tuurlijk ga ik niet naar daar om gewoon te trainen en te leven van de fooien in de gym, dan zou je zowat in de gym moeten leven omdat je geen huis kan betalen :D


GoHeavyLifter zei:
kdacht dat het hier over trainen bij westside ging en niet over geld...
Idd daar ging het over, dus weer on-topic!
 
Leophyte zei:
En wat is er nou mooier dan misschien wel de beste van de wereld te worden?


De rijkste van de wereld worden :D ;) :D


Kon het niet laten. Zever maar terug on-topic, ik trek me terug.
 
Die van West Side Barbell herhalen wel overbodig veel dat ze de grootste toewijding willen enzo. Ik denk niet dat iemand die die sport niet ongelooflijk serieus neemt zal soliciteren daarvoor ???
 
Idd ze willen enkel de beste. Vraag is enkel hoe ver ze willen dat je gaat. Er zijn grenzen en iedereen op dit forum weet maar al te goed wat ik ermee bedoel...of niet?
 
olav zei:
Idd ze willen enkel de beste. Vraag is enkel hoe ver ze willen dat je gaat. Er zijn grenzen en iedereen op dit forum weet maar al te goed wat ik ermee bedoel...of niet?

Idd, van mijn kontje moeten ze afblijven!
 
olav zei:
Idd ze willen enkel de beste. Vraag is enkel hoe ver ze willen dat je gaat. Er zijn grenzen en iedereen op dit forum weet maar al te goed wat ik ermee bedoel...of niet?
Bedoel je dat ze fanatiekelingen willen?
 
Samu zei:
Fanatieke spuiters...
Ach...Ik probeer nooit PL en dat aan elkaar te linken. Imo hoort dat niet thuis in die sport, maar als je op je plateau zit heb je niet veel keuze...
 
Dat willen ze zeker!!! Zo versta ik het toch.

Voor Dries denk ik geen probleem ;)

Maar ik bedoel eigenlijk nog iets anders ook ze.
 
olav zei:
Dat willen ze zeker!!! Zo versta ik het toch.

Voor Dries denk ik geen probleem ;)

Maar ik bedoel eigenlijk nog iets anders ook ze.

Dude what ???

Maar ik snap niet waar jullie over zeiken, dit zijn zowat de beste powerlifters ter wereld, ze weten heus wel wat ze doen, anders zouden ze dat nivo nooit gehaald hebben! Dit is niet ff van, kom maar af en trainen, neen! Louie Simmons begleid elke atleet afzonderlijk, daarom is het ook zo'n elite, hij kan geen hele gym begleiden .... en het is zijn recht als topcoach om ook top atleten (in spé) te eisen imo.
 
olav zei:
Dat willen ze zeker!!! Zo versta ik het toch.

Voor Dries denk ik geen probleem ;)

Maar ik bedoel eigenlijk nog iets anders ook ze.

vertel gewoon wat je bedoelt ipv in raadsels te spreken.
 
MonsterGirl zei:
Bedoel je dat ze fanatiekelingen willen?

ik moest een beetje lachen toen ik dit las, NATUURLIJK willen ze lifters die alles maar dan ook alles opgeven voor hun sport, gewoon om de beste ter wereld te zijn.

westside barbell heeft een naam hoog te houden als beste PL gym ter wereld met de meeste elite lifters.

en ook al zijn ze dan de beste ter wereld in hun gebied, hun erkenning of prestaties knn alleen maar bewonderd worden door mensen uit de PL wereld zelf. als ik tegen mijn buurvrouw morgen zeg of ik nu 200kg of 500kg squat, dat mens vind het allebei even zwaar en kan er zich absoluut niets bij voorstellen... dus daarvoor moet je het al zeker niet doen :D .

als ik al maar mezelf kijk, ik kende absoluut niemand uit de PLtop tot ik er zelf mee begon en meer over begon te lezen. mensen als steve goggins, mendelson, kennely,... ik kende ze allemaal niet. das geen schande, het toont alleen maar aan hoe klein en gesloten het ook nog allemaal is.

daar komen ook nog de vele blessures zoals scheuren/hernia's/blokkages/... waar je mee moet leren leven. zeker op top-niveau is dit onvermijdelijk bijna.

daarbij komt het gebruik ook nog eens, dat hoort simpelweg ook bij op dat niveau. op den duur lijd je lichaam daar ook mss onder..
en das nog niet alles, want je verdient er jammer genoeg bijna niets bij, je doet het enkel voor jezelf, om de beste te zijn. en als je daar werk/relaties of andere dingen voor moet opgeven, dan is het maar zo. ik denk dat je als lifter dan héél je leven moet inrichten rond de sport.
het is een zware opgave om de beste te zijn in deze tak, je moet soms veel meer geven van jezelf dan dat je ervoor beloont word jammer genoeg.

dan kan je dat op 2 manieren bekijken, ofwel worden de prestaties nog een stuk groter en krijg je immens veel respect voor die gasten. ofwel denk je in jezelf, wat een onnozele kloten, waarom doen ze het toch? ik begrijp er niet van. ik blijf liever in m'n luie zetel naar de voetbal kijken, zal morgen mijn centjes op de bank nog eens gaan natellen...

maar je kunt als individu zo ongelofelijk fier op jezelf zijn, op wat je hebt bereikt. je hebt steeds kunnen doen wat jezelf graag doet, naar niemand anders moeten luisteren. je hebt dan kunnen leven zoals jij het zelf hebt gekozen en zoals jij het zelf wilde. want ik denk dat er bij niemand die PL'ing doet, thuis iemand zit die zegt: en nu ga jij liften! :D

er is zo'n mooie zin waar ik nu aan moet denken: If you have to ask, you wouldn't understand
 
Laatst bewerkt:
GoHeavyLifter zei:
vertel gewoon wat je bedoelt ipv in raadsels te spreken.


Als ik dat doe dan heb ik weer het halve forum tegen mij.

Kijk ik zal het zo zeggen : Je bereikt de TOP NOOIT op een eerlijke manier.
De meningen daarover zijn verschillend en men moet voor zichzelf uitmaken wat het beste is.
 
Denk dat het wel meevalt met het halve board, iedereen weet dat een wereldrecordhouder in die tak van sport ook een goed innemer moet zijn van verboden middelen. Niks geheims aan volgens mij, ook al dragen ze dat dan niet zo uit als in bodybuilding.

Je moet dan voor je zelf de keuze maken of je clean een subtopper wil zijn, maar wel enorme gewichten verstouwen of dat je een gooi doet naar de absolute top maar dan wel een toevlucht nemen in verboden middelen.

PL levert alleen verder weinig op, dus je moet wel erg toegewijd zijn om die top te halen. Als je het alle offers waard vind moet je gewoon voor de top gaan, maar waarschijnlijk haalt maar 0,1% van degenen met potentieel ook die top.
 
olav zei:
Dat willen ze zeker!!! Zo versta ik het toch.

Voor Dries denk ik geen probleem ;)

Maar ik bedoel eigenlijk nog iets anders ook ze.

ah ok, je bedoelt dat het voor Dries geen probleem is om toegewijd te zijn, dat denk ik ook niet nee :D

en ja, over het gebruik in de sport, daar zijn ze toch ook redelijk open over imo. op top-niveau is het moeilijk zonder iig. het maakt deel uit van de sport.
maar om daar alle prestaties op te beoordelen vind ik dan ook weer niet juist. er komt veel meer bij kijken dan dat.

als je ziet dat er nog maar een stuk of 50 mensen op de hele aardbol (6miljard mensen ??? ) een 1000+Lbs squat hebben gedaan. dan merk je toch dar er meer nodig is dan wat anabolen. :rolleyes:
 
GoHeavyLifter zei:
als je ziet dat er nog maar een stuk of 50 mensen op de hele aardbol (6miljard mensen ??? ) een 1000+Lbs squat hebben gedaan. dan merk je toch dar er meer nodig is dan wat anabolen. :rolleyes:
Maar als je kijkt hoeveel mensen er specifiek voor trainen...maar ik snap je punt wel :)
 
Back
Naar boven