Fitness Seller

wetgeving voor diuretica? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Mack2000

Novice
Lid geworden
17 mrt 2021
Berichten
3
Waardering
0
Lengte
1m71
Massa
89kg
Vetpercentage
10%
Ik ben onlangs naar Nederland (Eindhoven) verhuisd en overweeg het gebruik van ephedra en clenbuterol, die ik in het verleden heb gebruikt om te snijden en meer energie te krijgen wanneer ik een laagcalorisch dieet volg. voordat ik een bron ga zoeken, kan iemand mij vertellen wat de wetgeving zegt over persoonlijk gebruik?
 
Vallen beide alleen onder de Geneesmiddelenwet, waarmee eigen gebruik toegestaan is.
 
Zou dat betekenen dat als ik ze buiten Nederland zou kopen, het geen probleem zou zijn om ze naar het vliegveld te brengen, zolang de hoeveelheid redelijk is voor persoonlijk gebruik. Of kan ik zelfs gewoon online kopen, en niets riskeren met de Nederlandse douane?
 
Ephedra valt onder wet voorkoming misbruik chemicaliën
 
Zou dat betekenen dat als ik ze buiten Nederland zou kopen, het geen probleem zou zijn om ze naar het vliegveld te brengen, zolang de hoeveelheid redelijk is voor persoonlijk gebruik. Of kan ik zelfs gewoon online kopen, en niets riskeren met de Nederlandse douane?
Waarom zou je het importeren als het hier gewoon te krijgen is in nederland.
 
Ik geef de voorkeur aan bronnen van waar ik eerder woonde, omdat ik ze ken en vertrouw, en ik heb er vertrouwen in dat het niet nep is. Als alternatief zou ik proberen een website te vinden met een goede reputatie, maar ik neem aan dat ze van buiten Nederland verzenden.
 
In uk zo te bestellen.maar hier idd ook verkrijgbaar in nl.
 
Back
Naar boven