AndroidHealthClinic

Wetstreid informatie (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Plaatjes onthoud je in dit soort gevallen vaak beter inderdaad.
Gewoon, zoiets

failed_attempt_sexy_15.jpg
 
ik alleen in de winter
 
gezien je leeftijd: junioren, volgens mij worden zij niet op gewicht ingedeeld (check even de site van nfbb wat de richtlijnen zijn)
het is ook slim om naar je fysiek te kijken, geen benen? Dan zou je bijv aan MAP kunnen denken.

in limburg heb je in maart de open limburgse in roermond, echter zou ik mij niet zo druk maken om de afstand tot wedstrijdlocatie..je hoeft er maar 1x heen he :)
Jij moet gaan denken aan een d/c wedstrijd, dat is de enige wedstrijd die je ook mag doen.

Heb je een coach? Zo niet, ga dan hiernaar op zoek..ik weet een goede in Limburg als je interesse hebt...
 
off: Camelus Ga je in de toekomst in de b categorie een wedstrijd doen? Met een derde plaats kwalificeer je je hier voor toch? Ik was erbij in De Tamboer en je deed het erg goed!
 
Alleen al door de titel werd ik geboeid om te kijken :D Mooi geschreven haha. Veel succers man!
 
En dan ben jij er als de kippen bij :)
Kunnen we wel regelen hoor stuur maar foto's dan bepaal ik de winnaar
Al zou wet legging nog beter zijn
Foto staat hierboven al, spuit 11.
 
En dan ben jij er als de kippen bij :)
Kunnen we wel regelen hoor stuur maar foto's dan bepaal ik de winnaar
Al zou wet legging nog beter zijn
Legging? Neeeeeeeeeee! Doe dan maar gespierde mannen in een nat shirt :heart:
 
Inderdaad.
 
off: Camelus Ga je in de toekomst in de b categorie een wedstrijd doen? Met een derde plaats kwalificeer je je hier voor toch? Ik was erbij in De Tamboer en je deed het erg goed!

Thanks!

Ik mag door naar de B , maar dit ben ik niet van plan.
Het vergt veel van je, en met name van je omgeving. Dat is het mij niet waard.
Ook zonder wedstrijddoelen kan je groeien, werken aan je zwakke punten en droog staan :)
 
Back
Naar boven