MuscleMeat

Wetsvoorstel: € 25.000 boete voor plaatsen foto's crimineel

Bezoekers in topic

Angelus

Gargantuan Beast
+10 jaar member
Lid geworden
4 feb 2008
Lengte
1m86
Massa
100kg
Vetpercentage
8%
weten jullie nog toen klusmier op die site met pedo's werd gepost?:roflol:

Zelda

Monstrous Giant
+15 jaar member
Lid geworden
31 aug 2004
  • Topic Starter Topic Starter
Als jij een gewelddadige overval zou plegen zou je het toch ook niet chill vinden als mensen jou filmpje online zouden zetten. Jij zou toch ook het recht moeten hebben om anoniem te blijven ook al heb je iemand neergestoken en zou het filmpje kunnen lijden tot jou arrestatie.

Kvind het echt goede zaak dat we de rechten van misdadigers verdedigen totdat ze schuldig zijn bewezen, zelfs als er op film te zien is dat ze iemand neersteken/schieten/de kassa rippen en het beeldmateriaal de schuldige(n) in kwestie eerder achter tralies zouden zetten.

Hey die jongens hebben immers een moeilijke jeugd gehad, hun kunnen er ook niets aan doen. Eigenlijk zouden we ze gewoon geld moeten geven zodat ze leuke tripjes kunnen organiseren.

Ja als je het zo stelt, je hebt helemaal gelijk. Ook volkomen terecht natuurlijk dat als een slachtoffer iets verkeerd doet, hij gelijk 25 duizend euro mag lappen, terwijl de dader als hij (ondanks alle maatregelen die hem beschermen) gepakt wordt, aankijkt tegen een boete die een fractie daarvan bedraagt. :roflol:

Ano_290520

Advanced Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
14 apr 2010
Ik weet hoe het voelt als men mijn privé gegevens op internet zet, inclusief plaatje :(. Kan ik ze nou ook aanklagen voor verspreiding van privacy gegevens?

Laatst bewerkt:

BRIAN DE VE

Competitive Bodybuilder
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
15 apr 2006
Lengte
1m98
Massa
110kg
Vetpercentage
15%
OMgekeerde wereld. De dader word weer eens beschermd. Wet psg vind ik prima maar hier dan een uitzondering mee.

pasta saus

Ripped Bodybuilder
Lid geworden
24 mrt 2011
Lengte
1m88
Massa
72kg
Vetpercentage
14%
Goeie wet, straks kunnen die inbrekers niet eens fatsoenlijk boodschappen doen zonder herkent te worden.

bascross

Massive Warrior
+15 jaar member
Lid geworden
2 sep 2005
Lengte
1m97
Massa
108kg
Vetpercentage
14%
jui7vp.jpg

WWWilco

Advanced Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
27 apr 2009
Idioten bij Cbp. Laat ze zich eens bezighouden met die lachwekkende regel dat iedereen zijn vingerafdruk moet afgeven.
Dit dus, liever geen privacy "beschermers" dan die van het CBP.

Naar boven