MuscleMeat

Wetsvoorstel: € 25.000 boete voor plaatsen foto's crimineel (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

weten jullie nog toen klusmier op die site met pedo's werd gepost?:roflol:
 
Als jij een gewelddadige overval zou plegen zou je het toch ook niet chill vinden als mensen jou filmpje online zouden zetten. Jij zou toch ook het recht moeten hebben om anoniem te blijven ook al heb je iemand neergestoken en zou het filmpje kunnen lijden tot jou arrestatie.

Kvind het echt goede zaak dat we de rechten van misdadigers verdedigen totdat ze schuldig zijn bewezen, zelfs als er op film te zien is dat ze iemand neersteken/schieten/de kassa rippen en het beeldmateriaal de schuldige(n) in kwestie eerder achter tralies zouden zetten.

Hey die jongens hebben immers een moeilijke jeugd gehad, hun kunnen er ook niets aan doen. Eigenlijk zouden we ze gewoon geld moeten geven zodat ze leuke tripjes kunnen organiseren.

Ja als je het zo stelt, je hebt helemaal gelijk. Ook volkomen terecht natuurlijk dat als een slachtoffer iets verkeerd doet, hij gelijk 25 duizend euro mag lappen, terwijl de dader als hij (ondanks alle maatregelen die hem beschermen) gepakt wordt, aankijkt tegen een boete die een fractie daarvan bedraagt. :roflol:
 
Ik weet hoe het voelt als men mijn privé gegevens op internet zet, inclusief plaatje :(. Kan ik ze nou ook aanklagen voor verspreiding van privacy gegevens?
 
Laatst bewerkt:
OMgekeerde wereld. De dader word weer eens beschermd. Wet psg vind ik prima maar hier dan een uitzondering mee.
 
Goeie wet, straks kunnen die inbrekers niet eens fatsoenlijk boodschappen doen zonder herkent te worden.
 
jui7vp.jpg
 
Idioten bij Cbp. Laat ze zich eens bezighouden met die lachwekkende regel dat iedereen zijn vingerafdruk moet afgeven.
Dit dus, liever geen privacy "beschermers" dan die van het CBP.
 
Back
Naar boven