MuscleMeat

what about the cardio..

Bezoekers in dit topic

Vanny

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
17 mei 2005
Berichten
356
Waardering
0
Ok, ik doe dus al even cardio en heb het ongeveer
al op alle manieren en elk tijdstip gedaan.
Maar wie kan hier in godsnaam nu eindelijk eens zeggen wat het beste is?

Heb al cardio voor de workout gedaan...
toen zeide ze dat dat beter was voor droog te komen

Heb al cardio na de workout gedaan omdat dat zogezegd
beter is voor spiergroei...

Hoe zit het met de cardio op te splitsen?
Mag je bv 25min voor en dan de resterende minuten na
workout doen?

Who is doing what and when?


****************
220 - 25 = 195
195 X 70% = 136.5
****************
 
Laatst bewerkt:
Zit nu in de cut en cardio op een nuchtere maag ( voorgaande 8 uur niet gegeten ) met 2 fatburners in mn mik 1 uur in de ochtend!
Meestal doe ik voor mn krachttraining ( later in de middag ) 10 min tot een kwartier om een beetje op te warmen!
Na mijn krachttraining ( vooral na beentraining ) doe ik nog een half uur!

Waar ik wel op let is dat mijn hartslag rond de 60% van mn maximale hartslag zit.
Die reken je uit door:

220- je leeftijd= ....x 0,6=..... ideale hartslag voor vetverbranding!
 
Ikzelf doe nu elke ochtend cardio voor het eten. Rond de 3 kwartier.

Verder train ik 4 keer per week.
ik begin met 15 minuten cardio voor mijn krachttraining. Dit om een beetje op te warmen.
Dan doe ik mijn krachttraining. En daarna of 20 minuten cardio op vetverbranding, of 20 minuten interval. Dit wissel ik af.
 
Heb al cardio voor de workout gedaan...---->
training gaat slechter door gebruik van energiereserves (koolhydraten) tijdens cardio

Heb al cardio na de workout gedaan -------->

spierafbraak tenzij het drinken van een wehshake met water direct na training

miss. cardio op nuchtere maag met gebruik van l carnitine en whey shake met water?
 
Of misschien helemaal geen cardio en beter trainen en eten?
 
Hee, ik dacht dat jij een man was, waarom post je dit dan in het vrouwen forum ?

(edit: dat dacht ik naar aanleiding van je geplaatste foto's... blijkbaar was dat je vriend oid)

Afgezien daarvan, cardio NA je KT, ervoor kost veel te veel energie die je beter tijdens de KT kunt gebruiken (en nog wat hormonale dingetjes geloof ik). beetje opwarmen (minuutje of 5), dan KT, dan evt een whey shake, dan eventueel cardio, dan dextrose plus eventueel je whey.

of je doet je cardio op een heel ander moment van de dag.. 's ochtends voor je ontbijt (eventueel na wat eiwitjes) of op rustdagen.
 
Laatst bewerkt:
Vanny zei:
Heb al cardio voor de workout gedaan...---->
training gaat slechter door gebruik van energiereserves (koolhydraten) tijdens cardio

Heb al cardio na de workout gedaan -------->

spierafbraak tenzij het drinken van een wehshake met water direct na training

miss. cardio op nuchtere maag met gebruik van l carnitine en whey shake met water?

Wil je droger worden dan zul je je cardio moeten splitsen!
Of direct na de KT training, maar eerst een shakeje op water basis!
 
Ik doe zelf iedere ochtend een halfuur cardio op nuchtere maag,
voor de training 10 min opwarmen en na de training 3 kwartier cardio. wel met een shake op waterbasis
 
's Ochtends als je nuchter bent, dus voor je ontbijt. Je hebt dan geen kh's in je maag zitten om te verbranden en zal je lichaam vet gaan verbranden(2e keus, na kh's). Neem je voor dat je gaat cardioen ook nog ff wat koppen sterke koffie en je verbrandt helemaal goed vet.
 
Back
Naar boven