AndroidHealthClinic

What happened with..... (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

en Elderson? De cardio-dude :p
 
MrBIG???

Oh ja; strivno, waar is die gebleven???
 
Idd allemaal 'Missing'
Het zou mss handig zijn om een soort van stickie te hebben waarop je je lange afwezigheid kan aankondigen ofzo:)
 
ik heb ze opgegeten toen ik honger had op musclebear en DBC na dan. Die zagen er te stug uit.

Inhaal... gelijk alles op eten ...

Hoe is het met Mar ?? Ook op anabolic ? :P
 
Dandyman, Johny, Pumpin', Buffster, Bestoldschool, Cowgirl, Robin, smalluser, the_ur, als je iedereen hier nagaat kom je wel op een man of 100.

Maar wat deerd het eigenlijk, een heterocoïtusuele community maak je hier toch niet van. 'tis toch een specifieke groep mensen die je hier keer op keer aantrekt.
 
Ja ik mis DBC. :(

''musclebear" zit daar ook zie ik net....Is hij hier geband eigenlijk?

Allaaaaang joh, je loopt nogal achter! Zit ie op AR? Arme mensen daar. Gaat ie hun lastigvallen met ufo's. Volgens mij traint ie niet eens.

en Elderson? De cardio-dude :p

Tsja, ergens heb ik het idee dat die hier nog zit onder een andere naam... maar ik kan het mis hebben...

Edit: ik weet het eigenlijk wel vrij zeker.
 
Laatst bewerkt:
Dandyman, Johny, Pumpin', Buffster, Bestoldschool, Cowgirl, Robin, smalluser, the_ur, als je iedereen hier nagaat kom je wel op een man of 100.

Maar wat deerd het eigenlijk, een heterocoïtusuele community maak je hier toch niet van. 'tis toch een specifieke groep mensen die je hier keer op keer aantrekt.

The Ur komt zelden nog maar langs.
Heeft er ook net weer een koter bij, dus druk zat:D
 
Ja ik mis DBC. :(



Allaaaaang joh, je loopt nogal achter! Zit ie op AR? Arme mensen daar. Gaat ie hun lastigvallen met ufo's. Volgens mij traint ie niet eens.



Tsja, ergens heb ik het idee dat die hier nog zit onder een andere naam... maar ik kan het mis hebben...

Edit: ik weet het eigenlijk wel vrij zeker.

tja,ik was nog nooit op die site geweest,zag het gisteren toevallig toen ik s ging kijken daar.Musclebear traint wel ,hij heeft toch al s foto's op de site gezet gehad ;)
 
tja,ik was nog nooit op die site geweest,zag het gisteren toevallig toen ik s ging kijken daar.Musclebear traint wel ,hij heeft toch al s foto's op de site gezet gehad ;)

Oh.
 
Ik heb gekeken. Ik heb echt medelijden met AR. Er staan opeens allemaal UFO-topics op dat forum. :roflol:
 
Back
Naar boven