Fitness Seller

What happened with..... (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

En 'Mars' dan? haha

Geband na belediging van vrouwelijke bodybuilders als Aimee.
Het was wel weer hilarisch zoals alleen Mars dat kan doen, maar hij zat wel een meter over de grens.
 
en lauw dan ? was vooral te herken aan zijn gekke opmerkingen
valt nog mee
Laatste Activiteit: 27 September 2007 16:07
 
Juggernaut en dutch windmill ook al even niet meer gezien.

Dutch windmill.. gaat ut oke hoor;)
heeft het wat druk enzo..Pakt het trainen weer lekker op.
Moet wel weer eens tijd maken, om achter de Pc te kruipen haha.:cool:
 
Dandyman, Johny, Pumpin', Buffster, Bestoldschool, Cowgirl, Robin, smalluser, the_ur, als je iedereen hier nagaat kom je wel op een man of 100.

Maar wat deerd het eigenlijk, een heterocoïtusuele community maak je hier toch niet van. 'tis toch een specifieke groep mensen die je hier keer op keer aantrekt.

hier een berichtje van pumpin':

Mannen, ik drop even langs op de nick van mijn maat. Ik kan niet meer inloggen op mijn oude account dus helaas. ik zit al een tijd in het buitenland en kijk heel af en toe op het forum. Ik zie wel dat veel oudgediende van vroeger verdwenen zijn. Helaas! maar zoals hier al door Klempic wordt angehaald was het forum vroeger echt lachen en lag je vaak krom dan van hetlachen zoals met Henkie de Frikandellenkoning. Tegenwoordig ben ik druk met mijn werk en besteed mijn tijd aan andere dingen als op internetfora te zitten. Jonge,s de groeten en al het beste.
 
Laatst bewerkt:
waar zou "lachenbutler" maar zitten ,ik mis zijn regelmatige input van foto's en filmpjes :(
 
Waar is jopie?
 
Waar zijn Purple en Dani eigenlijk gebleven? Als volwassen en intelligente vrouwen stonden ze goed hun 'mannetje' tussen al het mannelijk 'geweld' hier op dit forum..

Helaas hebben we nu wat puberale wannabee-rellertjes voor in de plaats gekregen.. :(

Verder zijn er veels te veel van de 'oude garde' niet meer aktief.. dit komt het board absoluut niet ten goede... vroeger had een nick een eigen persoonlijkheid.. z'n eigen charme.. nu.. nou ja laat maar..
 
Paarsje is nog aktief hoor, maar zit meer op AR nu.
 
Waar zijn Purple en Dani eigenlijk gebleven? Als volwassen en intelligente vrouwen stonden ze goed hun 'mannetje' tussen al het mannelijk 'geweld' hier op dit forum..

Helaas hebben we nu wat puberale wannabee-rellertjes voor in de plaats gekregen.. :(

Verder zijn er veels te veel van de 'oude garde' niet meer aktief.. dit komt het board absoluut niet ten goede... vroeger had een nick een eigen persoonlijkheid.. z'n eigen charme.. nu.. nou ja laat maar..

Purple is er nog hoor, Dani post idd (een stuk) minder...
Tja, tijden veranderen, hoe jammer het soms ook is.
 
roidrage ;) flower zit tegenwoordig aan de anabolen las ik laatst.

Hee spuit elf. :kiss: Die reactie die RobbertK citeert is al van een paar maanden geleden, niet boeiend dus.
 
flower jij ook al aan de snoepjes waar gaat het heen met de wereld!!!!!
 
Hee spuit elf. :kiss: Die reactie die RobbertK citeert is al van een paar maanden geleden, niet boeiend dus.

zit je al sinds Oktober aan de roids? :eek: moet je niet een keer off?
 
waar is MonsterStrength?
 
Back
Naar boven