CitizenDildo zei:
Ik weet het ook niet meer, het WAS een goede pc(behalve voor bepaalde spellen) maar hij deed alles vroeger snel en perfect en nu
Nu is het verschrikkelijk, alleen al als ik MSN,muziek luister en op bijv. DBB zit loopt dat kreng al vast, sterker nog hij loopt zelfs al bijna vast als ik een plaatje wil openen. Het duurt daarnaast een eeuwigheid voordat hij eindelijk mijn MAPPEN en schijven heeft gevonden( C:,D: E
.
Wat is er in godsnaam met mijn pc aan de hand?! Als iemand enig idee heeft, hoor ik dat graag!
Ik heb trouwens ook een soort van Ad Aware Pro erop(Windows Pro. Internet and Windows cleaner) Dit verwijderd alle bestanden die eigelijk niet te verwijderen zijn en haalt alle troep eraf dus je zou toch zeggen dat hij het goed moet doen
Alvast super bedankt bro's!
En nu zonder gekheid... als jullie niks te doen hebben kun je inderdaad elke week windows opnieuw installeren....
Jouw pc is waarschijnlijk slachtoffer geworden van eventueel virussen, maar ik denk eerder dat je last hebt van de grootste plaag op dit moment.. SPY en ADware ... Ik werk in een computersshop waarbij we ook problemen op lossen met pç's van particulieren. De grootste plaag is momenteel de SPY-en adware en dit neemt echt extreme vormen aan zolangzamerhand.
Eerder kreeg je eens in de zoveel tijd eens een popup op je scherm geslingerd (Kijk naar GAIN / Gator) tegenwoordig bederft spyware je computergenot (CPU intensieve processen die weinig lijken te doen, maar wel je CPU dus voltrekken. Dit gaat vaak gepaard met de meest rare procesnamen (voorbeelden zijn windows.exe , Windows32.exe, xxxxxx32.exe en allerlei andere troep met de meest onlogische namen..)
1 van de beste oplossingen is het all-in-one antspyware programma, genaamd Hitmanpro, te downloaden op
www.hitmanpro.nl.
Dit is een prachtig stuk progsel, wat actief woird onderhouden door Mark Looman. Dit progsel stuurt een stuk of 7 a 8 antispywareprogramma's volledig automatisch aan.
Start je pc in de veilige mode met netwerk, dit doe je door op F8 te drukken zodra het scherm verdwijnt waarin je ziet hoeveel gehuegen het systeem heeft, de harde schijven en de cdroms (het zogenaamde BIOS-screen)
In de veilige mode met netwerk, kun je internetten, klik eerst met de rechtermuisknop op je internetexplorer, kies eigenschappen. en stel je startpagina in op about:blank door op de knop blanco pagina te klikken.
start internetexplorer en download dus hitmanpro.
Daarna run je hitmanpro... half uurtje of 3 kwartier wachten
Als je al een virusscanner op je pc hebt, voordat je op de startknop klikt ga je naar configuratie. en zet je op het tabblad antivirus de NOD32 vscanner UIT.
Meerdere virusscanners naast elkaar kunnen ook conflicten opleveren.. daarna klik je op START , sit back and enjoy
Success...