MuscleMeat

What the ****?! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Whahaha, toevalig want bij mij wou die meid een rit met me maken in de auto. We reden naar een mooi afgelegen plekje midden in de natuur. Ik parkeren, toen zei ze plots 'als je meer wil kost het je 50 euro'. Dus ik zeg 'what the ****'. Waarop ze antwoord dat ze eigenlijk een callgirl is. Ze was echt lekker dus ik betalen, en lekker gedoet. Kleren weer aan om vervolgens in de auto te stappen. Vervolgens blijf ik achter het stuur zitten zonder weg te rijden. Ze zegt waarom rij je niet, waarop ik antwoorde met ik ben taxichauffeur en een ritje terug kost je 50 euro. Nooit weer gezien dat mokkel.
 
Meid wou een rit met me maken in de auto. We reden naar een mooi afgelegen plekje midden in de natuur. Ik parkeren, toen zei ze plots 'als je meer wil kost het je 50 euro'. Dus ik zeg 'what the ****'. Waarop ze antwoord dat ze eigenlijk een callgirl is. Ze was echt lekker dus ik betalen, en lekker gedoet. Kleren weer aan om vervolgens in de auto te stappen. Vervolgens blijf ik achter het stuur zitten zonder weg te rijden. Ze zegt waarom rij je niet, waarop ik antwoorde met ik ben taxichauffeur en een ritje terug kost je 50 euro. Nooit weer gezien dat mokkel.
Vervolg is dat de pimp je het ziekenhuis inslaat. Blijf lekker verder dromen knul..
 
Vraagt het ene blondje aan het andere blondje: "Hoe oud ben je?", waarop dat andere blondje zegt: "12." ...

:roflol:
 
Vraagt het ene blondje aan het andere blondje: "Hoe oud ben je?", waarop dat andere blondje zegt: "12." ...

:roflol:

Waarop het ene blondje weer antwoord: Deze troll is slecht :stfu:
 
Staat een belg op de bus te wachten..

valt hij er van af...
 
Komt een man bij de bakker
Bakker: Wat kan ik voor je doen?
Man: HAHAHAHA, IK HEB JE MOEDER GENEUKT!!!
Bakker: Rot op pa, ik ben aan het werk.
 
Wat zijn 2 planken en 4 spijkers

De 'Jezus Doe het zelf-pakket'
 
Kom op, hijs leuk! :(
 
Maar dan heb je alleen een kruis, dus waar precies haal je de Jezus vandaan.
 
*doe het zelf* doelt erop dat je jezelf mag kruisigen.. pfff wat een n00bz hiero
 
Hoe wil je jezelf vast maken aan dat kruis, voeten en 1 arm lukt nog wel maar dan?
 
ja idd leg dat maar is uit
 
Ik had me moeder gevraagt, maar weet niet wat jullie gaan doen...

Jullie zijn allemaal stom btw:(
 
Er is een man in het ijsselmeer dood aangetroffen met een feyenoord shirt aan en een dildo in zijn kont. Om het voor de familie van de overledene niet te genant te maken hebben ze hem het feyenoord shirt uitgetrokken.
 
Hmmm, Ik had de dildo eruit gehaald. Das pas genant
 
En de dildo dan? En hebben ze hem niet uit het IJsselmeer gehaald?
 
Too much trolling for me today. Bye
 
Back
Naar boven