Fitness Seller

What to do

Bezoekers in dit topic

rangerzz

Novice
Lid geworden
4 feb 2020
Berichten
1
Waardering
0
Lengte
1m72
Massa
73kg
Hallo allemaal,

ik ben sinds 3 jaar bezig met krachttraining, het eerste jaar erg gedisciplineerd en het 2e jaar minder aangezien ik niet veel vooruitgang meer zag...
Het laatste jaar ga ik nog maar 1 keer per week naar de sportschool aangezien ik niet meer weet hoe ik verder moet aangezien ik inmiddels redelijk wat spieren kwijt ben en veel vet aangekomen.

Nu het volgende:
Gaan cutten, hierdoor waarschijnlijk meer spierverlies.
Bulken, spieren weer opbouwen met als nadeel meer vet.

Wat is de juiste keuze voor mij?
 
Wat bedoel je met ''veel'' vet aangekomen?
Wat is je body fat percentage?
 
Wat is je lichaamstype? want daar dien je je trainingschema op te baseren, jij kent je eigen lichaam het beste. Ik ben zelf een endomorf en kom dus snel aan in vet maar ook in spiermassa. Ik moet zelf redelijk hoog in reps zitten, tegen de 20 aan met korte rustperiodes.
 
Wat is je lichaamstype? want daar dien je je trainingschema op te baseren, jij kent je eigen lichaam het beste. Ik ben zelf een endomorf en kom dus snel aan in vet maar ook in spiermassa. Ik moet zelf redelijk hoog in reps zitten, tegen de 20 aan met korte rustperiodes.
Met wat als doel doe je 20 reps...?
 
Met wat als doel doe je 20 reps...?

Is algemeen bekend. Als endo dien je 20 reps te doen, niet meer niet minder. Anders is t rip gains.
 
Is algemeen bekend. Als endo dien je 20 reps te doen, niet meer niet minder. Anders is t rip gains.
Ben blij dat ik geen endo ben... Anders deed ik t fout!!! :roflol::roflol::roflol:
 
Ah daarom wordt ik nooit shredded dus
 
Ik zou gewoon starten met een goed beginners schema.

Veel vet kan je niet hebben met 73kg@1.72m
 
Met wat als doel doe je 20 reps...?

Voor massa, de kleine spiergroepen kom ik nog mee weg tussen de 10-15 maar de grote echt niet. Voor mij is het vrij simpel, koolhydraten zijn eigenlijk een no go voor mij. Hoog in eiwitten en de juiste vetten.
 
Voor massa, de kleine spiergroepen kom ik nog mee weg tussen de 10-15 maar de grote echt niet. Voor mij is het vrij simpel, koolhydraten zijn eigenlijk een no go voor mij. Hoog in eiwitten en de juiste vetten.
Je zou natuurlijk ook gewoon zwaar kunnen blijven trainen en cardio/kcals verlagen of is dat een heel raar idee?
 
Je zou natuurlijk ook gewoon zwaar kunnen blijven trainen en cardio/kcals verlagen of is dat een heel raar idee?

Mijn lichaam is alleen maar ellende. Het zit bij mij ook tussen de oren, ik moet dagelijks bewegen anders voel ik het vet gewoon groeien. Kcals verlagen, mijn hemel, je vraagt heel wat dude. Een halve ochtend zonder eten en ik begin om he heen te slaan. Hard trainen is nooit een probleem.
 
Back
Naar boven