XXL Nutrition

Whatsapp on pc, mogelijkheden ???

Bezoekers in dit topic

sTiiWaZz

Ripped Bodybuilder
Lid geworden
4 okt 2011
Berichten
4.114
Waardering
422
Lengte
1m93
Massa
92kg
Vetpercentage
13%
Whatsapp op je pc, het werkt maar heb vraagje aan de kenner.
Hier eerst hoe het werkt:

Whatapp is een chat/sms programma wat gebruikt word op verschillende telefoons.
Hierdoor kunnen mensen met hun telefoon gratis sms’en over het internet.

Er is een mogelijkheid om het chatprogramma Whatsapp te gebruiken voor de computer.
Normaal zou dat niet kunnen maar ik ben na lang zoeken tegen gekomen hoe het moet.
Eerlijk gezegd was het uiteindelijk vrij makkelijk en heb ik er in totaal 1 uur over gedaan (zonder tutorial).

1) Om te beginnen hebben we een Android emulator nodig. Dit zodat u Android op uw computer kunt gebruiken als een telefoon.
Ik gebruik hierbij YouWave.


2) Download de emulator, installeer en crack deze.
Start daarna YouWave Android op door gebruik van de snelkoppeling of programma’s start.

3) Android start op. Zodra deze is opgestart klik in het menu van YouWave op view gevolgd door online content.
Klik dan op Android appstore. De app wordt geïnstalleerd op Android.

4) Ga in Android naar het menu en klik op App Store. Klik op het vergrootglas in typ Whatsapp in het zoekveld.
Zoek het programma op en installeer het.

5) Ga naar het menu in Android en klik op Whatsapp. Om Whatsapp te activeren heb je een telefoon nummer nodig.
Pak die van u zelf of gewoon een oude simkaart.
Let op! “u kunt niet 2 whatsapp’s draaien met 1 mobiele nummer.”

6) Kies in Whatsapp voor uw landcode en vul uw telefoon nummer in (het 06 Nr zonder de 0. Dus 612345678).
En kies stuur SMS. Naam kan verschillen maar het is een knop.
U krijgt dan op uw telefoon met het gekozen simkaart een sms.
Doe hier niks mee! Wacht 5 minuten totdat het balkje verlopen is en er komen 2 knoppen te voor schijn.
Kies voor Voice, u wordt dan gebeld op uw telefoon.
U hoeft niet op te nemen (het is een computer waar u mee belt).
U kunt gewoon de code gebruiken die in de door Whatsapp verzonden sms staat.
Vul die in in het scherm van Whatsapp. Klik op volgende/voltooien.

7) Whatsapp is nu klaar met installeren. U kunt nu gratis sms’en naar mobiele telefoons.

[Link niet meer beschikbaar]


Zoals bij stap 5. dus al wordt gezegt kan deze whatsapp niet op het nummer van je mobiel waar je al whapp op hebt staan.
Is er een slimmerik die weet hoe je dit kan omzeilen zodat je met je huidige nummer waarmee je in trein naar je vrienden whappt gewoon mee kan whappen als je achter je pc zit.

Eeuwige karma voor de persoon die de key to the solution is in this case.

-sTiiWaZz
 
kan niet! je kan whatsapp niet met hetzelfde nummer op 2 verschillende devices gebruiken.
 
kan niet! je kan whatsapp niet met hetzelfde nummer op 2 verschillende devices gebruiken.

ikr! maar ik vraag toch om een smartass die weet hoe dit te omzeilen..

Je hoort toch ook niet android of uberhaupt whapp op je pc te hebben, uiteindelijk kan alles maar we weten alleen niet hoe :|
 
je kan toch ook gewoon op je whatsapp op de pc ander nummer opgeven?
 
Er is ook zon grappig programma: whatsapp status, kan je statussen van anderen ook mee veranderen
 
Er is ook zon grappig programma: whatsapp status, kan je statussen van anderen ook mee veranderen

nou wat grappig,zulke dingen doe je als je 12 bent.
 
Er is ook zon grappig programma: whatsapp status, kan je statussen van anderen ook mee veranderen

voorop de pc of is dat een app?
 
Je nummer invoeren en klaar lijkt mij of heb je ook whatsapp op je mobiel? Waarom heb je het dan nodig op de pc?
 
Ik heb voor mijn htc flyer een hema prepaid sim gehaald voor 2,50 en whatsapp nu ook. Je kan ook een andere sim in een oude tel doen en daarna daarmee op whatsapp met de computer, nadeel is wel dat je een ander nr hebt.
 
Er is ook zon grappig programma: whatsapp status, kan je statussen van anderen ook mee veranderen

Dat was idd een grote bug, maar inmiddels hersteld door WA
 
Het is dus de bedoeling om met 2 whatsapps op 1 nummer te gaan!

gewoon omdat ik liever op de pc type dan op mijn mobiel en ik dan naar mensen kan spammen enzooo
 
Onmogelijk. WA houdt ook geen berichten bij dus eens het is aangekomen wordt het verwijderd van de server.
 
Het is me gelukt!!
http://bluestacks.com/

Hiermee kun je en met je mobiel op whatsapp en met hetzelfde nummer ook op je PC!!!

Sorry voor Bump maar dit is breaking news!!
 
Back
Naar boven