XXL Nutrition

Wheel of time / Rad des tijds, Robert Jordan (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

diaephi

Gargantuan Beast
Lid geworden
14 jun 2012
Berichten
27.362
Waardering
6.350
Lengte
1m83
Massa
92kg
Vetpercentage
16%
Wie is er nog meer fan van deze serie ? Vandaag is dan eindelijk deel 14 uitgekomen, wat het laatste deel is. Ik ben zelf geen fervent lezer maar deze boeken heb ik heel erg veel plezier aan gehad. Als mensen me vragen waar het over gaat zeg ik altijd, soort LOTR alleen stuk beter :)

Uiteraard gelezen in het engels..

http://nl.wikipedia.org/wiki/Het_Rad_des_Tijds
 
Ja ik vind het echt heel vet man!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
gtfo

:roflol:
 
Ik heb alle boeken gelezen behalve de laatste 2 of 3. Ze staan op mijn lijst!
 
Ik heb alle boeken gelezen behalve de laatste 2 of 3. Ze staan op mijn lijst!

dus je hebt alleen de Robert jordan delen gelezen eigenlijk ? Alhoewel ik zelf geen dusdanig expert ben dat ik het verschil in schrijfstijl met Brandon sanderson zo goed merk.
 
ik wacht wel op de film.
 
dus je hebt alleen de Robert jordan delen gelezen eigenlijk ? Alhoewel ik zelf geen dusdanig expert ben dat ik het verschil in schrijfstijl met Brandon sanderson zo goed merk.

Ik heb idd alleen de Jordan boeken gelezen. Alhoewel een maat van me een andere reeks/boek van Sanderson aanraadde :)
 
ik wacht wel op de film.

Hehe, betwijfel dat die ooit gaan komen, al.zijn de rechten dacht ik wel al verkocht. Stiekem hoop io dat ze er een serie van maken zoals game of thrones
 
Ik lees ze ook. Ben nu op zoek naar boek 10 tm 13 dus als iemand ze wil verkopen let me know.

-The wheel weaves as the wheel wills.
 
Hehe, betwijfel dat die ooit gaan komen, al.zijn de rechten dacht ik wel al verkocht. Stiekem hoop io dat ze er een serie van maken zoals game of thrones

Serie lijkt me idd aannemelijker als ik de wiki pagina doorneem. Heb je Game of Thrones gelezen? zoja welke van de twee verkies je?
 
Ik lees ze ook. Ben nu op zoek naar boek 10 tm 13 dus als iemand ze wil verkopen let me know.

-The wheel weaves as the wheel wills.
Ben dus niet alleen :)

Serie lijkt me idd aannemelijker als ik de wiki pagina doorneem. Heb je Game of Thrones gelezen? zoja welke van de twee verkies je?

Ben nu in boek 4 game of thrones bezig, erg leuk hoor... Maar wheel of time is echt veeeeeeel beter
 
Back
Naar boven