MuscleMeat

When I Was Just A Little Boy/Girl

Bezoekers in dit topic

nicodemus6

Competitive Bodybuilder
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
25 feb 2003
Berichten
2.026
Waardering
5
Welke totaal foutieve opvattingen hadden jullie over het leven op kleuterleeftijd?

Voorbeeld: Ik was ervan overtuigd dat de maan de zon was, maar dan snachts, dan was het rusttijd voor de zon..

Ik geloofde ook heilig dat alle katten vrouwtjes waren, en alle honden mannen waren.. Dus als ze n*****n dan kwamen er katten en honden uit voort..

Vervolgens dacht ik dat "File" een of andere bompa van me was toen men vader er steeds in de auto over begon te zagen..

VErvolgens.. Als een vliegtuig naar beneden zou storten, zou ik op het laatste moment, voor dat het vliegtuig de grond zou raken, omhoog springen. Zou bleef ik ongedeerd..
 
:D
ik had het idee dat je in en uit de tv kon kruipen :D

meer kan ik me niet meer herinneren uit die tijd
 
ja hoor, bracke is back:)

f kijken, ik dact vroegr dat als ik in een trein omhoog sprong dat ik in een verder gedeelte vd coupe neer zou komen

verder dacht ik dat alle levenloze voorwerpen een leven hadden:)
en vriendelijk dat ik was zorgde ik ook dat bijv. 2 voorwerpen die bij elkaar in de verpakking zaten dan ook tezamen in de prullenbak zouden belanden..ze hadden per slot van rekening een band opgebouwd en wie ben ik dan om die relatie kapot te maken:D

verder was ik ervan overtuigd dat er monsters in mn kast/onder mn bed zaten..ik rende ook altijd mn bed in, licht uit en rennen maar:), hoppa, eenmaal mn nest in gelijk de dekens volledig over mn kop heentrekken en na een uur de slaap niet te vatten ging t dekentje iets omlaag, dit ging zo voort:)..groeien deed ik toen nog niet nee:D, maar de gedachte van monsters had iedereen wel, dus niet speciaal
 
Dat mijn vader naar de maan kon vliegen.
Nu weet ik beter: hij loopt naar de maan :D
 
toen me moeder zei dat ze naar de bank ging, d8 ik dat ze naar een banken winkel ging, en dan een bankje optillen een daaronder geld vandaan halen :D was het maar waar :P
 
In de sloot wonen hanepikkies en die bijten je als je te dicht bij de sloot komt.
 
ik dacht dat ik lesbisch was omdat ik meisjes leuk vond
 
Ik dacht wel eens na over waar een bepaald voorbeeld allemaal geweest zou zijn en hoe het zou zijn om dat voorwerp te zijn. :D
 
Bracke zei:
VErvolgens.. Als een vliegtuig naar beneden zou storten, zou ik op het laatste moment, voor dat het vliegtuig de grond zou raken, omhoog springen. Zou bleef ik ongedeerd..

die komt me bekend voor :D
maar wat is een bompa?
 
ik dacht vroeger dat baby's uit de kont kwamen :rolleyes: :D
 
VErvolgens.. Als een vliegtuig naar beneden zou storten, zou ik op het laatste moment, voor dat het vliegtuig de grond zou raken, omhoog springen. Zou bleef ik ongedeerd..

Hehe, dat is de enige die ik me kan herineren.
 
Ik dacht ook vroeger dat ik niet kon sterven. Ik voelde me een of andere superkid.. Maar spijtig genoeg ben ik erachter gekomen dat t niet waar blijkt te zijn...

verder was ik ervan overtuigd dat er monsters in mn kast/onder mn bed zaten..ik rende ook altijd mn bed in, licht uit en rennen maar, hoppa, eenmaal mn nest in gelijk de dekens volledig over mn kop heentrekken en na een uur de slaap niet te vatten ging t dekentje iets omlaag, dit ging zo voort..groeien deed ik toen nog niet nee, maar de gedachte van monsters had iedereen wel, dus niet speciaal

haha, das juist.. Neen ik had een groot houten bootachtig bed waar geen monsters onder konden kruipen. Er was geen leegte onder mn bed, dus het was gewoon niet mogelijk. Maar aan de andere hand dacht ik dat er altijd een of andere vent achter mn bed zou staan.. Een moordenaar met een bijl, die mn hoofd in 2 zou spiesen, na vijf jaar met angst in mn bed te hebben gelegen, zonder dat er me ooit iets overkwam, ben ik erachter gekomen dat er nooit een gekke moordenaar achter mn bed heeft gestaan..
 
Bij mij zaten er krokodillen onder mn bed, en er kwamen wolven uit de wc op de 1e verdieping in het huis van een vriend van mij. Serieus! :D
 
Ik vroeger me moeder waarom ze altijd halfvolle pakken melk kocht en geen volle pakken.
 
Hebben jullie ook wel eens dat je een bepaald idee van iets hebt en jaren later, als je veel ouder bent, erachter komt dat t eigenlijk helemaal anders zit en dat je t altijd verkeerd hebt gehad.
 
volgens mij draait deze topic daar om:D
voorbeelden M-M?
 
Nee hier kwam je er geleidelijk achter hoe dingen zaten, ik bedoel dus dat je echt gewoon jaren lang een verkeerd beeld van iets hebt gehad. Ik heb t gehad met bepaalde woorden, dat ik een andere betekenis eraan gaf dan er eigenlijk bij hoorde.
 
Man-Mountain zei:
Nee hier kwam je er geleidelijk achter hoe dingen zaten, ik bedoel dus dat je echt gewoon jaren lang een verkeerd beeld van iets hebt gehad. Ik heb t gehad met bepaalde woorden, dat ik een andere betekenis eraan gaf dan er eigenlijk bij hoorde.

Ja haha, je laat me aan iets denken man.. Ik droeg vroeger graag tshirts met skeletten op e.d.. Je kent het wel, iron maiden tshirts.. 10 maten te groot.

Nu had ik vroeger zo'n tshirt met opschrift "Babylon the great" waarboven een of ander groot skelet stond dat het vrijheidsbeeld moest voorstellen.. Nu heb ik jaren gedacht dat "Great" dus uitgesproken "Greet" = Skelet.. Dus als ik een skelet zag, noemde ik het een "greet".. En Telkens dat iemand een skelet voor me moest tekenen, vroeg ik heel beleefd: "Zou je voor mij een greet willen tekenen?"

Hehehe :D
 
Nou bij was het dat ik dacht dat de politie me echt in de bak zou gooien als ik me groente niet opat . Aangezien me ma naar ons eigen huis opbelde, waarbij ik opnam en 5 seconden later al me groenten ophad. Ze deed alsof ze politie was .

Nog jaren trauma aan over gehouden :P
 
Back
Naar boven