MuscleMeat

Whey Aanraders?

Bezoekers in dit topic

TongPo

Ripped Bodybuilder
Elite Member
15 jaar lid
Waardering
5
Welke whey heeft nou een erg goede kwaliteit/prijs verhouding?

Van American Sports weet ik het inmiddels al... kwam niet echt goed uit de test :D

Wat me tot nu toe het beste is bevallen qua prijs/kwaliteit verhouding is Simple whey van EAS, ik zag dat je hem bij die shop hier zelfs voor 55 euries per 2,2 kg kan krijgen lijkt me een goede deal.
Ik haalde ook vaak die prostar van Ultimate nutrition 38 Euros voor 908 gram, is duur maar wel lekker :)

deadmanwalkin zei:
Wat me tot nu toe het beste is bevallen qua prijs/kwaliteit verhouding is Simple whey van EAS, ik zag dat je hem bij die shop hier zelfs voor 55 euries per 2,2 kg kan krijgen lijkt me een goede deal.
Ik haalde ook vaak die prostar van Ultimate nutrition 38 Euros voor 908 gram, is duur maar wel lekker :)

Labrada Proplete via de labrada nieuwsbrief site:
2.2 kg voor +/- € 45,- (= tijdelijk uitverkocht),

Total Whey van Interactive Nutrition: 2.2 kg +/- € 58,-

Universal Ultra Whey Pro : 3 kg voor € 60,-
(www.sportvoeding.nl)

En natuurlijk J-Tech Whey en Tri Pro (zie webshop voor prijzen ;-) )

die Universal is echt goed !

Optimum Nutrition 100% Whey lost goed op en is erg lekker. Ultimate Nutrition heb ik ooit een proefverpakking van gehad maar die loste toch niet zo goed op en smaakte ook minder, maar of dit Prostar was of Supreme ???

J-tech Tri Pro is goed en heel erg lekker :lick: (aarbei, banaan en cappucino wel iig) maar met de whey van J-Tech heb ik geen ervaring. Tri Pro is voor 2/3 deel whey dan heb je de voordelen van de caseine er nog eens bij. Lees ook eens hier.

Goede ervaringen met Universal Ultra Pro Whey? De prijs is iig dik in orde, iemand wat meer info. over de aminiozuur gehaltes?

Laatst bewerkt:
Tis lekkere whey en lost heel goed op

Ik gebruik altijd Universal. Smaak goed en de prijs ook.

Back
Naar boven