MuscleMeat

Whey AMINO 3000 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

bodybuilder0102

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
2 feb 2003
Berichten
1.134
Waardering
0
Whey AMINO 3000 bevat een megadosering aminozuren van 3000 mg per 2 tabletten. De hoogwaardigste ingredi‰nt bestaat uit 100 % zuiver Lactalbumine - hydrolisaat, Amino-zuren zijn de bouwstenen van ons menselijk lichaam. Ze zijn nodig voor de groei, behoud en vernieuwing van spier-weefsel en organen. Whey Amino 3000 heeft een hoog stikstof gehalte (nitrogenium) om de, voor de groei nood-zakelijke, stikstof balans te handhaven.
Dosering

Als aanvulling op uw dagelijkse voeding, neem 3 maal daags 3 tot 5 tabletten verdeeld over de dag. Bij voorkeur verdelen over de dag en innemen voor de maaltijden



een gastje van 15 gebruikt dit.. is dit wel gezond spul? thnx alvast.. lijkt me niet maar vraag t me toch af en of het 100% natuurlijk is
 
3 gram eiwit per 2 tabletten. Wil je 30 gram binnenkrijgen moet je er dus 20 slikken.
 
Ikzelf gebruik whey amino 2300. Ik gebruik dat en shakes, ik vind het af en toe makkelijker om ff wat eiwitten te slikken zonder een shake te maken. Deze geven 2000 mg per tablet dus ze zullen wel iets groter zijn.

Het is gewoon hetzelfde als een shake enkel in tabletvorm, en ik dacht dat ze kwa andere stoffen wel wat hoger zitten als met de shakes.
 
Het antwoord op je vraag is...ja, is gezond, maar hoe snel wil je van je geld af!? Zoals eerder gezegt door burn, je moet een behoorlijk groot aantal aan amino's slikken om wat eiwitten binnen te krijgen. Een simpele shake bevat zo'n 30-40gr aan eiwit. Neem je er 2 of drie per dag... ja, je voelt m al aankomen denk, met die amino's slik je je het lazerus. En je bankrekening zal het ook minder vinden...
 
alleen handig als je niet in staat bent om een shake klaar te maken op dat moment.
 
Originally posted by Scighera
alleen handig als je niet in staat bent om een shake klaar te maken op dat moment.

Leg uit... die amino's moet je ook met water oid innemen...daarmee kan je ook je shake maken.
 
tijdens of tussen de trainingen (als je drie uur achter elkaar traint). Of op de racefiets. Als ik te weinig eiwitten binnenkrijg krijg ik behoorlijke hoofdpijn merk ik.
 
Originally posted by Scighera
tijdens of tussen de trainingen (als je drie uur achter elkaar traint). Of op de racefiets. Als ik te weinig eiwitten binnenkrijg krijg ik behoorlijke hoofdpijn merk ik.

Maar...waarom kan je dan geen shake nemen?
 
op de racefiets een shake? beetje lastig. Voor drie uur rijden heb ik al twwe tot drie bidons met water. ik vind het ook niet echt lekker om een shake uit een bidon te drinken.
Maar op zich vind ik het prijsverschil nog meevallen. Ik probeer ook zoveel mogelijk eiwitten uit normaal voedsel en shakes te halen. Amino tabs gebruik alleen als dit niet goed mogelijk is
 
Die amino's moet je toch ook ergens laten??? Dus die ruimte maakt niet uit. Niet echt lekker om en shake uit een bidon te drinken? En amino's slikken is wel lekker??? :rolleyes:
En uhhmm, hoeveel tabs neem je mee dan eigenlijk?
 
Back
Naar boven