XXL Nutrition

WHey bestelling (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

kenneth

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
22 feb 2003
Berichten
236
Waardering
0
hoi robin kzou graag het volgende willen bestellen :
1 x CFM Whey Pro 2750gr = € 65,00

bedankt !
 
klopt. Daarom had ik hier ook in eerste instantie geen reply gepost. Maar ik vind dat hij er serieus mee bezig is
 
bedankt mannen !
kheb robin ook al een pm en een mail gestuurd dus hopelijk kan ik men whey binnekort ontvangen !
ps zijn jullie tevreden over de j-tech producten ?
 
Je kan er vanuit gaan dat het zeer degelijk spul is (duits fabrikaat, hoge kwaliteits eisen). ik werk me zelf eerst nog door 2.27kg van LAbrad heen denk ik, voordat ik die gigantische pot TriForce open trek :D
 
wat is die labrad eigenlijk heb er al veel over gehoord ? is die ook goed en waar vind je die eigenlijk !
Laatste vraag weet iemand iets waar ik sportvoeding kan kopen in Maastricht?
 
Originally posted by kenneth
wat is die labrad eigenlijk heb er al veel over gehoord ? is die ook goed en waar vind je die eigenlijk !
Laatste vraag weet iemand iets waar ik sportvoeding kan kopen in Maastricht?
Labrada is een ander merk. ik ben er zelf niet echt ondersteboven van.

kijk voor sportvoeding eens op www.perfectbody.nl.

scherpe prijzenm geen verzendkosten, binnen 1 werkdag bezorgt (ook op zaterdag)
 
waar bestel jij je meeste suplementen ? hier of op perfect body en waar zijn de producten volgens jou het best ? ps alweer bedankt voor je raad hé Scighera
 
Ik bestel overal wat.

Perfectbody voor ditjes en datjes
forum voor J-Tech TriForce
kruidvat voor Vitaminen
De Tuinen voor Chroom picolinaat

Labrada: registren op www. labrade.nl, en je krijgt na acceptatie en inloggen 40% korting :D
 
jaja maar die labrad is zeker niet zo goed als de whey van j-tech of toch wel ?
ps,robin heeft nog steeds niet geantwoord op men bestelling kheb enthans een pm en een email gestuurd ?
ahja ! hoe vind je de verzendtijden van hier moet je soms lang wachten ?
 
er zijn de afgelopen tijd enige problemen geweest qua verzenden maar als t goed is heeft Robin dit opgelost

http://www.dutchbodybuilding.com/forum/showthread.php?s=&threadid=4503

En hoelang geleden heb je Robin een pm gestuurd?
heb geduld, maar als t te lang duurt en je ziet dat robin nadien hier al weer t een ander gepost heeft kan je beter nog een keer een pm sturen. succes ermee. En als Robin moeilijk doet :D geef m dan maar deze link, jhe hebt enkele voorstanders die vinden dat jij er al recht op heb. :thumb:

Ik heb zelf pas geleden voor t eerst hier wat besteld, Rage, en moet er nog aan beginnen maar ik hoor enkel goede verhalen over de producten hier.
 
ALWEER bedankt dandy ! jij en nog enkele anderen hier hebben met hier op ZEER korte tijd meer over powertraining, voeding en suplementen geleerd dan die mannen van bij me op de fitnis en die boekjes op Men hele leven !!!
dus thanks man !!!
en ja kzal wel wat w8ten Robin is denk ik ook nog niet meer online geweest dus ! kzal er wel wat van horen !
ps die rage ga ik ook eens bestellen ( das toch dat wat nagemaakt is op cell-tech hé ?)
maar pas in augustus bestel ik me zo'n pot :)
alé dandy thanks en tot straks ofzo zeker ;)
 
Originally posted by kenneth
jaja maar die labrad is zeker niet zo goed als de whey van j-tech of toch wel ?
ps,robin heeft nog steeds niet geantwoord op men bestelling kheb enthans een pm en een email gestuurd ?
ahja ! hoe vind je de verzendtijden van hier moet je soms lang wachten ?
Labrada is :mad:

lost slecht op en bevat teveel vet vind ik
 
Originally posted by Scighera
Labrada is :mad:

lost slecht op en bevat teveel vet vind ik


Hmmm, ik heb nooit problemen gehad met Labrada qua oplosbaarhaad, misschien meer water gebruiken ?
 
meer water? het is al behoorlijk waterig. ik heb vanille smaak. er blijven van die plakkerige klontjes inzitten
 
klonterig of niet, wij hebben het niet meer. Het was ooit een onderdeel in ons gamma, maar uiteindelijk was een niet ideale prijs/kwaliteit verhouding de reden dat het eruit ging. Hoewel Lee een goeie gozer is :p
 
prijs goed, kwaliteit niet zeker :D
 
What the fuck!

De enige opmerkingen die ik lees ivm whey is > is de smaak wel goed? lost het goed op? en wat vindt jij van die whey en blllablaaa en zever er maar op los! > :finger:


Wat ik jullie kan vertellen is dat Labrada KWALITEIT is, zonder al te veel zever, whey is whey. M double you dat is KLOTE.

Geen gezever meer over whey, en als je te dom bent om na te denken > zwijg dan. Whey koopt je niet voor de smaak, maar als supplement, een goede smaak is leuk, maar niet het voornaamste. :nut:

note: de vragen zoals meng ik MIJN (niet ME) whey > denk na en vraag aan moeder lief de mixer, klote reetkevers, DENK NA.

correctie: patat da groeit in de grond, FRIETEN bak je.


>dit is niet negatief, MAAR IK STOORDE MIJ DAAR AAN!!

Voila :thumbs:
 
Re: What the fuck!

Originally posted by carlsson
De enige opmerkingen die ik lees ivm whey is > is de smaak wel goed? lost het goed op? en wat vindt jij van die whey en blllablaaa en zever er maar op los! > :finger:


Wat ik jullie kan vertellen is dat Labrada KWALITEIT is, zonder al te veel zever, whey is whey. M double you dat is KLOTE.

Geen gezever meer over whey, en als je te dom bent om na te denken > zwijg dan. Whey koopt je niet voor de smaak, maar als supplement, een goede smaak is leuk, maar niet het voornaamste. :nut:

note: de vragen zoals meng ik MIJN (niet ME) whey > denk na en vraag aan moeder lief de mixer, klote reetkevers, DENK NA.

correctie: patat da groeit in de grond, FRIETEN bak je.


>dit is niet negatief, MAAR IK STOORDE MIJ DAAR AAN!!

Voila :thumbs:

let even op je taalgebruiik, het is een vriendschappelijk forum. ;)

meningen verschillen... ik heb hier de de LAbrada Propelate staan, en ik heb spijt dat ik er 3kg van heb besteld.

Over J-Tech is bijna iedereen tevreden, du daarmee zit je , vind ik, safe
 
2.3kg. Die spulle van J-tec zijn idd goed, goedkoop.

Excuses voor de wat grove taal maar> Sommige dingen kunnen gewoonweg niet.




Als de heer in kwestie de link, url kan geven(iets ivm een forum.. )
dan doe ik hier een bestelling!




Greets,
 
Back
Naar boven