XXL Nutrition

whey bij je havermout? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Jurre

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
15 mei 2003
Berichten
186
Waardering
0
Ik neem sinds kort whey bij mijn havermout 's ochtends..
is dit af te raden? of kan ik gewoon doorgaan met dit gedoe..
Ik vind de havermout namelijk zo beter te eten..
 
tuurlijk waarom niet lijkt me ook erg lekker
hoe mix je het dan ?
 
beetje water erbij.. in de mag en dan paar lepels whey en dan roeren.. brinta zou beter te doen zijn om te mengen, misschien ook optie
 
Waarom zou dit af te raden zijn? Ik doe het ook soms: yohurt met havermout en een schep whey erbij. Een goed ontbijt.
 
Jurre zei:
Ik neem sinds kort whey bij mijn havermout 's ochtends..
is dit af te raden? of kan ik gewoon doorgaan met dit gedoe..
Ik vind de havermout namelijk zo beter te eten..

Dit doe ik bijna iedere ochtend, is een bijzonder goede maaltijd. Ik doe rond de 100 gr havermout en een portie whey, op 500 ml water. Dan heb je een complete maaltijd. Als je dit nog te moeilijk weg te krijgen vind kan je het ook nog blenderen en dan giet je het helemaal zo weg.
Met brinta doe ik ook maar dat wordt meer een echte pap en ik vind het minder smakelijk als havermout, maar het is ook wel te doen
 
Ik doe het altijd bij m'n brinta, eerst ff melk en whey mixen en dan in de magnetron en de brinta erbij.
 
K doe ook altijd men whey bij havermout en platte kaas derbij.

Int begin niet te eten maar na een tijdje begin je dat wel te lusten
 
van men haverlout heb ik eiwitten te kort,dus doe er ook een lepel whey bij.
doe dat zelfs in men havermoutpannekoeken...
 
Voor m'n ontbijt kook ik eerst 100 gram havermout en giet het in een groot bord, dan pak ik een banaan en gooi hem in stukjes erin, even kort laten afkoelen... dan een serving whey erbij, goed roeren en voila; een perfect ontbijt en ik vind het verdomt lekker ook.
 
Back
Naar boven