AndroidHealthClinic

Whey/Brinta tegenover Tonijn..

Bezoekers in dit topic

Je doet je naam eer aan JOOPIE! :D
 
ik pak een blikje tonijn, giet deze af. Vervolgens pak ik 4 boterhammen waar ik boter op doe en op elke boterham een half tomaatje in plakjes gesneden. Dan gooi ik op elke boterham 1/4 tonijn, en vervolgens gooi ik wat wiskeysaus erover heen. Best lekker en dan heb je ook weer meteen 4 boterhammen op!

die boter en wiskeysaus is natuurlijk niet echt mager:rolleyes:

maar toegegeven:het is gewoon weg niet te hachelen.ik eet het altijd met een liter water er naast...
 
Ok thx 4 the tips. boter wiskeysaus klinkt erg lekker maar niet heel gezond. een salade ervan maken is weer een aantrekkelijk alternatief. Ik neem het op het moment ook gewoon mee op brood naar het werk. Vind het opzich nog wel redelijk binnen te houden. Alleen tis wel een beetje droog. Maarja moet ergens mijn eiwitten uit halen en kwark zit er voorlopig niet in.

Heeft onze enige echte meesterkok aka Joopie nog meer tips? ;)
 
Heeft onze enige echte meesterkok aka Joopie nog meer tips? ;)

Je zou eventueel zelf mayonaise kunnen maken met olijfolie als basis. Heel vet maar zeker niet ongezond.

Zelf 'verwen' ik mijzelf wel eens door wat zoet-hete chilli saus van de toko op mijn tonijn te smeren. Dat vind ik persoonlijk heel erg lekker.

Maar toch, de tonijn met tomaat en ui blijft mijn favoriet.
 
Tonijn op brood, plakjes tomaat erover heen en wat peper en smullen maar.
Door de tomaat is het veel minder droog.

Hier een foto:
9rqakp.jpg
 
Back
Naar boven