Fitness Seller

Whey Core 100 - Nutrend

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader


  • Soort supplement: Whey
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? 100 % pure whey proteïnen met hoge biologische waarde en snelle absorptie. WHEY CORE 100 bestaat uit de beste en 100 % pure bronnen - WPC (whey proteïne concentraat) en WPI (whey proteïne isolaat). Elke toediening bevat 5­ gram an BCAA - essentiële aminozuren L-Leucine, L-Isoleucine, L-Valine welke noodzakelijk zijn voor de kwaliteit en de groei van spieren.
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 1 week
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Banaan - Heerlijk zacht en romig
  • Welke dosis heb je gebruikt? 2x daags 1 scoop met 150ml. water
  • Waar heb je het supplement gekocht? www.supphero.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Samples en gratis verzending
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 39.90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Dit is zeker een blijver!

Mijn review:

Was weer eens toe aan iets nieuws en dacht Nutrend eens te gaan proberen. De smaak hiervan is heerlijk romig en vol van smaak. Meer valt er verder niet te zeggen reden van whey is een ieder hier wel bekend.

Pluspunten
+ Prijs (€1,77 per 100gram)
+ Smaak
+ Geen klontjes of korrels

Minpunten heb ik niet.

85948811.jpg
 
prijs lijkt mij helemaal geen pluspunt?

waarom zou iemand 15 eur meer betalen voor whey? ik zie geen enkel voordeel hoor
 
Waar vind jij dan 2 kilo voor €25,-? Ben ik wel erg benieuwd naar.
 
er staat dat je 39.90 hebt betaald

op de foto staat duidelijk 1000g

dus is enorm duur

zelfs als het 2000g is, dan is het nog duur..

whey perfection 34 eur voor 2200g.....
 
Is een pot van 2250 G voor €39,90 scheeld idd €5,- op b&f Who cares er is meer in het leven dan b&f ;-)
 
er staat dat je 39.90 hebt betaald

op de foto staat duidelijk 1000g

dus is enorm duur

zelfs als het 2000g is, dan is het nog duur..

whey perfection 34 eur voor 2200g.....



Je hebt natuurlijk gelijk de beoordeelde shake in deze post is duurder en daardoor VEEL minder interessant om te kopen.
Is ook wat kort door de bocht door de post schrijver, als je niet vergelijkt met de meest gangbare shake en verkochte shake van Nederland (Whey Perfection B&F), dan kun je voorts iedere review met een 10/10 beoordelen als je doet of dat te beoordelen product het enigste product is op de wereld, maar wat is de review dan nog waard.
 
Laatst bewerkt:
Zou ik dan omdat b&f goedkoper is geen 10/10 beoordeling kunnen geven puur omdat deze 5 euro goedkoper is? Dit is een review mbt de nutrend whey en wilde weleens iets anders proberen, en zo zijn er misschien meer leden. Vind de b&f wat korrelig en klonterig maar daar gaat deze review niet over ik beoordeel puur de nutrend whey. Anders moet er een vergelijk topic komen en geen review of zie ik het verkeerd?
 
Back
Naar boven