XXL Nutrition

Whey, Creatine (NitroCrea) en Dextrose in de "cut"

Peiling Peiling Welke vd volgende supplementen zijn zinvol tijndens de cut

• Whey is NIET nuttig tijdens de cut

Stemmen: 0 0,0%
  • Creatine is NIET nuttig tijdens de cut

Stemmen: 0 0,0%

• Totaal stemmers
    23

Bezoekers in dit topic

akeojd

Cool Novice
15 jaar lid
Waardering
0
Ik zie door de bomen het bos niet meer... heb veel gelezen over deze 3 supplementen, nl: Whey, NitroCrea en dextrose.

Je kunt ook niet zoeken op "cut", omdat dit maar uit 3 letters bestaat.

Dus ik vraag me af welke van deze supplementen handig is in de cut.
Er is geen bulkfase vooraf gegaan (heb dus weinig spiermassa, veel vet).

Aan degene die vragen of ik wel echt toe ben aan supplementen: dextrose is dermate goedkoop, dat ik er eigenlijk niet eens over hoef na te denken :rolleyes:

En ik wil eigenlijk wel eens een supplement uitproberen.
Omdat ik geen spiergroei wil, maar vetverbranding, vraag ik me af welk supplement wel/niet geschikt is.

Wat ik zelf denk:
Whey: dit zal me helpen om genoeg eiwit-inname te krijgen. Zal denk ik wel handig zijn dus:
Creatine (nitrocrea van XXL nutrition): heb op internet gelezen dat dit een positief effect kan hebben op vetverlies, maar ik heb ergens op DBB gelezen dat dat niet zo is (creatine zou ververbranding remmen). Ik weet dus niet meer waar dat was, maar ik ben er wel zeker van dat het is gezegd door Big T. Aangezien Big T wel de nodige ervaring en kennis heeft, vraag ik me wel af in hoeverre dit zo is. Ik probeer de betreffende post nog eens terug te vinden....

Ik denk persoonlijk dat 100% whey de beste oplossing is.

Vetarm eten (in de mate van het mogelijke) en dan veel cardio doen en alles is na 4 maand voorbij (afhankelijk van je gewicht)

Ik denk persoonlijk dat 100% whey de beste oplossing is.

Vetarm eten (in de mate van het mogelijke) en dan veel cardio doen en alles is na 4 maand voorbij (afhankelijk van je gewicht)

eiwitten bedoel je....Whey is buiten de gewoonlijke PW shake niet echt handig, dan kan je beter protein80(mix van eiwitten) of tragere (kwark) nemen en mixen met schep whey

crea en nitrocrea, dextrose...boeit naar mijn idee weinig in de cut.

ik zou eerder kijken naar visolie, CLA, multivit etc

dextrose weg

Beter neem je geen suikers in de cut, dus geen dextro. Whey en Nitrocrea zijn altijd aan te raden, of je nu bulkt of cut.

die visolie, levertraan, heeft dat dan zo'n effect? Ik neem het ook wel, maar ik merk er niets aan eigenlijk?

volgens stacker website
helpen eiwitten bij vetverlies

Laatste nieuws
Sneller en gezonder afvallen met meer eiwit.
Normaal is 1 gram eiwit per kg lichaamsgewicht voldoende. Maar naar nu blijkt slank je veel sneller af als je 1,6 gram eiwit eet per kg lichaamsgewicht.
Het werkzaamste bestandsdeel is het aminozuur Leucine. Dat zorgt ervoor dat de stofwisseling beter op pijl blijft, waardoor.

Laatst bewerkt:
eiwit sowieso

kijk voor een eiwit laag in de vetten en koolhydraten.

Creatine kan ook wel, doe het zelf wel in ieder geval, je zou ook nog voor fatburners kunnen kijken, maar dat zou ik pas doen als je tijdje bezig bent, omdat het in het begin sowieso wel rap gaat, eerste weken viel ik als een trein af, als je merkt dat het langzaam minder word zou je naar fatburner kunnen gaan.

Terug
Naar boven