Fitness Seller

Whey Delicious Appeltaart - XXL Nutrition

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader


  • Soort supplement: Whey
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Whey Delicious bewijst dat het drinken van een hoogwaardige eiwitshake perfect samengaat met puur genieten. Weinigen zullen betwisten dat whey het ultieme voedingssupplement is bij het perfectioneren van je lichaam. Of je nou wilt aankomen in spiermassa of wat overtollige kilootjes wilt kwijtraken, whey brengt jouw doelen binnen handbereik. Onze bestseller, Whey Delicious, gaat nog een stapje verder. Het heeft in Europa de nieuwe standaard gezet voor eiwitshakes wat kwaliteit, smaakervaring en prijs betreft. Whey Delicious is zonder twijfel de lekkerste whey shake die je ooit hebt gedronken. Dit is simpelweg wat we elke dag weer van talloze tevreden gebruikers horen. Zacht en fris, niet te zoet en zowel met melk als water een heerlijke shake.

    Voordelen Whey Delicious:
    - Volgens gebruikers de lekkerste eiwitshake op de markt
    - Perfecte kwaliteit voor een ongekende prijs
    - Hoog gehalte whey isolaat (40%), het zuiverst mogelijke eiwit
    - Vet- en koolhydraatarm
    - Geschikt voor eiwitdieet
    - Hoog gehalte BCAA's en Glutamine
    - Sneller spierherstel, minder afbraak tijdens training
    - Bevat geen aspartaam
    - Ideaal voor 's ochtends en rondom de training!
    - Meest populaire whey van Europa!
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 11 dagen
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Appeltaart... Smaak was zeer goed!
  • Welke dosis heb je gebruikt? 40gram pre-training & 50gram post-training
  • Waar heb je het supplement gekocht? XXL Nutrition
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Normaal heeft XXL een hele hoop voordelen bij het bestellen, maar ik had deze whey echter gewonnen waardoor het geen gewone bestelling was en ik er deze keer niet over kan oordelen
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? Gratis, zoals ik hierboven ook al aangeef. Normaal zou ik echter €21,95 voor 1000 gram betalen
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Zeker weten! Combinatie whey concentraat en isolaat heeft een perfecte verhouding waardoor het een goede bron van eiwitten is op elk tijdstip van de dag. En de smaak is zoals de naam aangeeft, delicious! En je hebt genoeg keus om te kiezen dus er zal sowieso een smaak bij zitten die je lekker vind!

Mijn review:

Ik had een gratis pot Whey Delicious gewonnen en had voor de smaak appeltaart gekozen aangezien ik die al lange tijd niet had gehad. Toen ik de pot opende rook het eerder naar een koekjes geur ipv een appeltaart geur, dus ik nam dan ook direct even de proef op de som door een shake te maken met 30 gram whey. Toen ik het dronk rook het wel al een stuk meer naar appeltaart en het leek dan ook net alsof ik vloeibare appeltaart aant eten/drinken was, de smaak is bijna identiek, je proeft zelfs nog een beetje een kanaal smaakje erdoor!

Normaal pak ik me whey altijd door me havermout en brinta, wat ik voor en na de training eet, dus ik was wel benieuwd hoe dat ging smaken. Ook dat was gewoon zeer goed en ik raad eigenlijk iedereen die een keer iets anders wilt proberen qua smaak deze zeker aan. Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat iemand het niet lekker zou vinden:D

Ik zou het in de toekomst ook zeker nog eens gebruiken, niet alleen voor de smaak maar ook omdat het gewoon een zeer goede whey is met een goede combinatie van whey concentraat en isolaat waardoor deze whey geschikt is om op elk willekeurig tijdstip in te nemen op de dag. Verder is de prijs ook gewoon goed in verhouding met de kwaliteit en smaak. Een aanrader dus!:)

whey_del_ban_2.jpg
 
Laatst bewerkt:
En ik maar denken hier spul voor een appeltaart te kunnen vinden :rolleyes:
 
En ik maar denken hier spul voor een appeltaart te kunnen vinden :rolleyes:

Ik denk dat je dan beter na de winkel kunt gaan :D

Hoezo trouwens appeltaart willen eten terwijl je appeltaart whey delicous kunt nemen, veel beter ook ;)
 
Haha die appeltaart is echt lekker zeg. smaakt nog echt naar appeltaart ook.

Kunnen jullie ook niet een tompoes smaak maken? Hoef ik geen echte meer te eten, is slecht voor m'n dieet :D
 
Dat bedoel ik :P
 
Er komt weer een nieuwe smaak aan :D
 
Whey appeltaart smaak is de best smaak whey die ik tot nu toe gehad heb.
 
Ik drink hem al een tijdje elke ochtend met melk en oats! Blijft echt een aanrader! Deze smaak ga ik niet snel veranderen denk ik
 
Ik drink hem al een tijdje elke ochtend met melk en oats! Blijft echt een aanrader! Deze smaak ga ik niet snel veranderen denk ik

Het wordt heel vaak opnieuw besteld door klanten zien we, dan moet het wel bevallen :p
 
Uit andere EU landen krijgen we aparte verzoeken voor onbekende smaakvarianten...

Wat vinden jullie van:

  • Chocolade Mint
  • Yoghurt - Kers
  • Amandelspijs
  • Chocolade-Karamel-Peanut
 
Uit andere EU landen krijgen we aparte verzoeken voor onbekende smaakvarianten...

Wat vinden jullie van:

  • Chocolade Mint
  • Yoghurt - Kers
  • Amandelspijs
  • Chocolade-Karamel-Peanut

Die eerste smaak zou me vader wel waarderen. Die eet altijd die chocolades met choco-mint smaak:p.
Ik zou die laatste smaak sowieso eens bestellen om te proberen!
 
Back
Naar boven