Fitness Seller

Whey Delicious - Coconut & Cappuccino - XXL Nutrition

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star9.png
9/10 ++ Aanrader


[IMGREV]
Whey_Delicious_Coconut_Cappuccino_XXL-Nutrition.jpg
[/IMGREV]
  • Soort supplement: Whey eiwitten
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? XXL Nutrition Whey Delicious is een absolute smaak sensatie. Whey Delicious heeft een zachte smaak is niet te zoet en is zowel met melk als met water overheerlijk. Hoewel de smaak zeer belangrijk is geweest bij de ontwikkeling van Whey Delicious hebben we absoluut geen concessies gedaan aan de voedingswaarde van de whey. Door het toevoegen van een hoog percentage whey isolaat heeft Whey Delicious een laag vet- en een hoog eiwitgehalte. De meeste goed smakende whey proteines hebben een veel lager eiwitgehalte en bevatten aanzienlijk meer koolhydraten en vetten, denk bijvoorbeeld aan syntha-6 van BSN. Met Whey Delicious kan je jezelf verwennen zonder schuldgevoel sterker nog je voed je lichaam met zeer zuivere eiwitten.
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? een week
  • Hoe is de smaak van dit supplement? uitstekend
  • Welke dosis heb je gebruikt? 40 gram per shake
  • Waar heb je het supplement gekocht? http://www.xxlnutrition.nl/whey-delicious/xxl-nutrition
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? snelle gratis levering en eenshirtje
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 86.50 euro voor 5 kilo
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? zekers te weten voortreffelijke smaak

Mijn review:

ik gebruik deze nu sinds een paar dagen en de smaak is dus echt top....ik heb de kokos en de capucino en die smaken beiden zeer goed en nu eens proberen of die twee samen bountysmaak geven.De volgende keer eens de andere smaken proberen.Er zitten wel iets meer koolhydraten en iets meer vet in als in gewone whey maar dat lijkt me dat dat komt door de vollere smaak,ik meng altijd in een shakebeker met water en hij mengt goed en de smaak is met water ook fantastisch. Een klein minpuntje ik had het liever in een emmer gehad zoals de gewone whey dat vind ik makkelijker.:D


Mijn conclusie over dit product is dat het een goed en smaakvol product is qua prijs goed ligt en het eenvoudig is ;we gebruiken allemaal whey waarom dan niet een die wat beter smaakt ....
 
Care

Je eet toch ook Calve als je altijd pindakaas eet en geen Panda pindakaas van de Aldi?
 
:thumbs: de whey is en hoogwaardig en super van smaak... heeft echt veel samples en tijd gekost om tot deze smaken te komen..

er komen er nog veel meer!
 
smaak? who care's

als je kunt kiezen voor een shake die naar behangplak smaakt zoals in de goede oude tijd .......of met een goede smaak dan ga ik toch echt voor de goede smaak en zeker als ze kwalitatief gelijkwaardig zijn......
 
Prijs / kwaliteit gewoon super eigenlijk. Op zich als je écht per 100 gram gaat kijken dan vallen er heeel veel whey's in deze categorie( alleen zetten ze altijd per scoop van 30 gr )... als ik de reacties zo hoor is de smaak gewoon buiten categorie...easy choise dus ;) én tis dan nog is een mix van concentraat en isolaat!!

Ik post binnekort ook een review!
 
Laatst bewerkt:
Prijs / kwaliteit gewoon super eigenlijk. Op zich als je écht per 100 gram gaat kijken dan vallen er heeel veel whey's in deze categorie( alleen zetten ze altijd per scoop van 30 gr )... als ik de reacties zo hoor is de smaak gewoon buiten categorie...easy choise dus ;) én tis dan nog is een mix van concentraat en isolaat!!

Ik post binnekort ook een review!



en wats up? nog een update?
 
Zijn de samples al verkrijgbaar, Rene?
 
Ja want ik zit inmiddels op de helft van mijn 2,5kg instant banaan nu zit ik erover te denken om deze hierna te nemen
 
Zijn de samples al verkrijgbaar, Rene?

ik wacht en wacht en wacht........ ik ga het bedrijf maar even niet teveel pushen wie weet vertragen mijn orders alleen maar meer daardoor ;)

Perzik-Mango en Cappuccino komen er aan iig.. 1000st per smaak. 30gram per sample bag.
 
ik wacht en wacht en wacht........ ik ga het bedrijf maar even niet teveel pushen wie weet vertragen mijn orders alleen maar meer daardoor ;)

Perzik-Mango en Cappuccino komen er aan iig.. 1000st per smaak. 30gram per sample bag.

Mmm, kan ik bij mijn volgende bestelling die ik waarschijnlijk deze week ga bestellen zo´n sample erbij krijgen ofzo?
 
ik wacht en wacht en wacht........ ik ga het bedrijf maar even niet teveel pushen wie weet vertragen mijn orders alleen maar meer daardoor ;)

Perzik-Mango en Cappuccino komen er aan iig.. 1000st per smaak. 30gram per sample bag.

Ik wacht met smart, ga nog ff wachten met bestellen van de nieuwe lijn (cappuccino) eerst ff sample'en :P
 
Kheb vandaag 2 potten binnengekregen, de perzik mango en de bosbessen.
Ik stond er nogal sceptisch over omdat het niet de eerste keer zou zijn dat ik een whey bestelde waarvan de smaak zogezegd top zou zijn en dat daarna blijkt dat je hij dezelfde muffe smaak heeft als al de rest. Toen ik de pot opentrok dacht ik al bij mezelf van 'oei', dezelfde geur als 90+ Protein strawberry die op zich vreselijk smaakte.

Daarna heb ik hem toch maar uitgeprobeerd met wat water, en ik moet toegeven dat dit tot nu toe de best smakende whey is dat ik in men leven heb geproeft (en dat zijn er veel). De smaak is heel zacht en toch lekker zoet. Ik heb de perzik mango nog niet geprobeerd maar toen ik de pot openmaakte voor hem over te kappen in wat tupperware, dacht ik bij mezelf van 'goddelijk'. De geur is zo weggelopen van de shake op de mooie verpakking. Ik zal hem vanavond proeven en dan zeggen wat ik er van vond.

Van mij krijgt hij alvast een 10.
 
Kheb vandaag 2 potten binnengekregen, de perzik mango en de bosbessen.
Ik stond er nogal sceptisch over omdat het niet de eerste keer zou zijn dat ik een whey bestelde waarvan de smaak zogezegd top zou zijn en dat daarna blijkt dat je hij dezelfde muffe smaak heeft als al de rest. Toen ik de pot opentrok dacht ik al bij mezelf van 'oei', dezelfde geur als 90+ Protein strawberry die op zich vreselijk smaakte.

Daarna heb ik hem toch maar uitgeprobeerd met wat water, en ik moet toegeven dat dit tot nu toe de best smakende whey is dat ik in men leven heb geproeft (en dat zijn er veel). De smaak is heel zacht en toch lekker zoet. Ik heb de perzik mango nog niet geprobeerd maar toen ik de pot openmaakte voor hem over te kappen in wat tupperware, dacht ik bij mezelf van 'goddelijk'. De geur is zo weggelopen van de shake op de mooie verpakking. Ik zal hem vanavond proeven en dan zeggen wat ik er van vond.

Van mij krijgt hij alvast een 10.

:thumbs: keep me posted.. ik heb hier zelf de perzik mango en vind ik heerlijk.

Het is trouwens bosvruchten ;)
 
hij is echt heerlijk

applausje voor XXL

:clap:
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Back
Naar boven