AndroidHealthClinic

Whey Delicious - Coconut & Cappuccino - XXL Nutrition (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star9.png
9/10 ++ Aanrader


[IMGREV]
Whey_Delicious_Coconut_Cappuccino_XXL-Nutrition.jpg
[/IMGREV]
  • Soort supplement: Whey eiwitten
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? XXL Nutrition Whey Delicious is een absolute smaak sensatie. Whey Delicious heeft een zachte smaak is niet te zoet en is zowel met melk als met water overheerlijk. Hoewel de smaak zeer belangrijk is geweest bij de ontwikkeling van Whey Delicious hebben we absoluut geen concessies gedaan aan de voedingswaarde van de whey. Door het toevoegen van een hoog percentage whey isolaat heeft Whey Delicious een laag vet- en een hoog eiwitgehalte. De meeste goed smakende whey proteines hebben een veel lager eiwitgehalte en bevatten aanzienlijk meer koolhydraten en vetten, denk bijvoorbeeld aan syntha-6 van BSN. Met Whey Delicious kan je jezelf verwennen zonder schuldgevoel sterker nog je voed je lichaam met zeer zuivere eiwitten.
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? een week
  • Hoe is de smaak van dit supplement? uitstekend
  • Welke dosis heb je gebruikt? 40 gram per shake
  • Waar heb je het supplement gekocht? http://www.xxlnutrition.nl/whey-delicious/xxl-nutrition
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? snelle gratis levering en eenshirtje
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 86.50 euro voor 5 kilo
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? zekers te weten voortreffelijke smaak

Mijn review:

ik gebruik deze nu sinds een paar dagen en de smaak is dus echt top....ik heb de kokos en de capucino en die smaken beiden zeer goed en nu eens proberen of die twee samen bountysmaak geven.De volgende keer eens de andere smaken proberen.Er zitten wel iets meer koolhydraten en iets meer vet in als in gewone whey maar dat lijkt me dat dat komt door de vollere smaak,ik meng altijd in een shakebeker met water en hij mengt goed en de smaak is met water ook fantastisch. Een klein minpuntje ik had het liever in een emmer gehad zoals de gewone whey dat vind ik makkelijker.:D


Mijn conclusie over dit product is dat het een goed en smaakvol product is qua prijs goed ligt en het eenvoudig is ;we gebruiken allemaal whey waarom dan niet een die wat beter smaakt ....
 
hey dan kan wel eens een goeie combi zijn voor ons :D

maar goed.. er staan er al 3 op de planning dus..

Ben zeer benieuwd hopelijk houd mijn whey het tot de volgende 3 uit zijn.

Bijna door al mijn samples heen dan zal ik ook reviewen ;)
 
Ben zeer benieuwd hopelijk houd mijn whey het tot de volgende 3 uit zijn.

Bijna door al mijn samples heen dan zal ik ook reviewen ;)

ok prima!.. wel een uitkomst die samplepacks. Wel een heel gedoe logistiek en met vouwen en vullen. Maar hopelijk komt er meer interesse voor de Whey Delicious op deze manier.

Van de 3 nieuwe smaken zijn er al 2 goedkeurd qua smaak, de 3e wordt nog aan gewerkt. Maar ik ga ze toch gefaseerd laten komen dan blijft er een beetje vernieuwing.
 
Mooi, ik kan iig niet wachten maak wel wat meer samples zodat je iedereen er eentje bij kan doen die besteld, zo gaat de verkoop van de nieuwe smaken ook echt lopen
 
Ik heb nu de testers thuis liggen waar alle smaken in zitten en ik heb er al een aantal geprobeerd, ik ad ze allemaal altijd en moet zeggen dat de lekkerste toch cappucino is en dat banaan en ardbei/banaan ook goed te doen zijn, appel daarintegen is GOOR.
 
Ik heb nu de testers thuis liggen waar alle smaken in zitten en ik heb er al een aantal geprobeerd, ik ad ze allemaal altijd en moet zeggen dat de lekkerste toch cappucino is en dat banaan en ardbei/banaan ook goed te doen zijn, appel daarintegen is GOOR.

Vind jij goor ;) .. smaken zijn zo persoonlijk dat blijft lastig.
 
Een smaakje met cookies/cream of bitterkoekjes zpu geweldig zijn rene :D
 
Een smaakje met cookies/cream of bitterkoekjes zpu geweldig zijn rene :D

we krijgen volgende week Appeltaart smaak.. hebben we echt heel lang aan gewerkt.

Sommige laten een chemische geur na, zoals de appel, dat is bij de cappuccino toch anders

cappuccino is ook super goed. maar dan heb je niet veel ervaring denk met andere merken al vind je sommige whey delicious al chemisch
 
Je hoeft er niet over te discussieren. Het is mijn mening, en mijn ervaring met andere merken is in deze kwestie totaal niet relevant. Chemisch = Chemisch.

Je kon me misschien beter vertellen dat je het VEEL beter met melk kan mengen dan met water om zo die chemische smaak FLINK te verminderen tot bijna 0,0. Dit heb ik dus gisteren voor het eerst gedaan en in de blender gegooid, zo heb ik geen klonters en de smaak zoals die hoort te zijn.
 
Appel met water vond ik zelf ook niet echt lekker ofzo (was een sample, dus testen met melk kan niet meer)
 
Je hoeft er niet over te discussieren. Het is mijn mening, en mijn ervaring met andere merken is in deze kwestie totaal niet relevant. Chemisch = Chemisch.

Je kon me misschien beter vertellen dat je het VEEL beter met melk kan mengen dan met water om zo die chemische smaak FLINK te verminderen tot bijna 0,0. Dit heb ik dus gisteren voor het eerst gedaan en in de blender gegooid, zo heb ik geen klonters en de smaak zoals die hoort te zijn.

Nou goed. Jij vind het niet het niet lekker dat is iets anders dan het is niet lekker "goor" zoals je schreef. Appel is een vrij gewaagde smaak maar zelf vond ik die lekker fris en daarom heb ik die toegevoegd.

En ervaringen met andere merken vind ik wel degelijk relevant, sommige mensen hebben nog nooit een eiwitshake gehad en hebben een heel andere voorstelling van de smaak. Blijft altijd zo dat bepaalde smaken wat gewaagder zijn dan de andere. Laatst iemand die cappuccino vies vond en een review gaf, neem ik contact op en blijkt dat hij ook koude koffie drankjes niet lekker vind, tjaa dan schiet ik wel ff in de lach hoor hier.

Appel met water vond ik zelf ook niet echt lekker ofzo (was een sample, dus testen met melk kan niet meer)

De shake's zijn ook lekkerder met melk zo i zo, dan komt de smaak echt tot zijn recht. We moeten ook een keuze maken hier met de shake of die optimaal is met melk of met water. Met Whey Delicious hebben we voor melk gekozen. Het verhaal dat de melk de opname zou vertragen is ook al lang achterhaald.
 
Misschien een idee om ook een smaak te maken die juist heel lekker is met water? :)

Vond die samples van whey delicious ook niet zo bijzonder.. Maar dat zal daardoor dus wel komen. Ik drink geen melk vanwege de opnamesnelheid trouwens maar gewoon omdat ik het niet lust ;)
 
Misschien een idee om ook een smaak te maken die juist heel lekker is met water? :)

Vond die samples van whey delicious ook niet zo bijzonder.. Maar dat zal daardoor dus wel komen. Ik drink geen melk vanwege de opnamesnelheid trouwens maar gewoon omdat ik het niet lust ;)

De shake's moeten wel goed zijn met water maar met melk nog beter. de hoeveelheid water die je gebruikt is ook van grote invloed op de smaak.
 
Nou goed. Jij vind het niet het niet lekker dat is iets anders dan het is niet lekker "goor" zoals je schreef. Appel is een vrij gewaagde smaak maar zelf vond ik die lekker fris en daarom heb ik die toegevoegd.

En ervaringen met andere merken vind ik wel degelijk relevant, sommige mensen hebben nog nooit een eiwitshake gehad en hebben een heel andere voorstelling van de smaak. Blijft altijd zo dat bepaalde smaken wat gewaagder zijn dan de andere. Laatst iemand die cappuccino vies vond en een review gaf, neem ik contact op en blijkt dat hij ook koude koffie drankjes niet lekker vind, tjaa dan schiet ik wel ff in de lach hoor hier.

Maar ik vind appels erg lekker hoor :P
 
Maak je de whey niet in een shakebeker dan?
jawel ik heb een shakebeker van EAS maar die whey delicious loste totaal niet op, daarbij vond ik de smaak ook niet beter van de whey protein instant, whey protein instant aardbij vond ik echt heerlijk dus daar blijf ik gewoon bij :).
 
jawel ik heb een shakebeker van EAS maar die whey delicious loste totaal niet op, daarbij vond ik de smaak ook niet beter van de whey protein instant, whey protein instant aardbij vond ik echt heerlijk dus daar blijf ik gewoon bij :).

ik vind het een bizar verhaal, whey delicious die niet oplost, welke smaak had je dan?
 
niet oplossen?? Ik dwing het om op te lossen >>> BLENDER!! :P
 
Het zou kunnen dat er door het koude weer van de afgelopen tijd wat vocht bij in is gekomen en dat het tegen de zijkant van de beker is gaan zitten?
 
ik heb op dit moment de smaak aardbei banaan. Met melk is ie prima, maar met water krijg ik het maar moeilijk weg. Zijn er ook bepaalde smaken die het beter met water doen dan andere?
 
Mensen moeten niet zo zeuren om de smaak. Deze man doet uitstekend zijn best om de smaak perfect te maken en het is hem ook gelukt. Het kan gewoon zijn dat je sommige smaken niet lekker vind. Zo vind ik Capo en citroen ook minder, maar Aardbei in Banaan zijn verukkelijk. Hij smaakt wel minder met water, maar het is ook bedoeld dat je het met melk neemt! :D
 
Back
Naar boven