AndroidHealthClinic

Whey Delicious - Coconut & Cappuccino - XXL Nutrition (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star9.png
9/10 ++ Aanrader


[IMGREV]
Whey_Delicious_Coconut_Cappuccino_XXL-Nutrition.jpg
[/IMGREV]
  • Soort supplement: Whey eiwitten
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? XXL Nutrition Whey Delicious is een absolute smaak sensatie. Whey Delicious heeft een zachte smaak is niet te zoet en is zowel met melk als met water overheerlijk. Hoewel de smaak zeer belangrijk is geweest bij de ontwikkeling van Whey Delicious hebben we absoluut geen concessies gedaan aan de voedingswaarde van de whey. Door het toevoegen van een hoog percentage whey isolaat heeft Whey Delicious een laag vet- en een hoog eiwitgehalte. De meeste goed smakende whey proteines hebben een veel lager eiwitgehalte en bevatten aanzienlijk meer koolhydraten en vetten, denk bijvoorbeeld aan syntha-6 van BSN. Met Whey Delicious kan je jezelf verwennen zonder schuldgevoel sterker nog je voed je lichaam met zeer zuivere eiwitten.
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? een week
  • Hoe is de smaak van dit supplement? uitstekend
  • Welke dosis heb je gebruikt? 40 gram per shake
  • Waar heb je het supplement gekocht? http://www.xxlnutrition.nl/whey-delicious/xxl-nutrition
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? snelle gratis levering en eenshirtje
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 86.50 euro voor 5 kilo
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? zekers te weten voortreffelijke smaak

Mijn review:

ik gebruik deze nu sinds een paar dagen en de smaak is dus echt top....ik heb de kokos en de capucino en die smaken beiden zeer goed en nu eens proberen of die twee samen bountysmaak geven.De volgende keer eens de andere smaken proberen.Er zitten wel iets meer koolhydraten en iets meer vet in als in gewone whey maar dat lijkt me dat dat komt door de vollere smaak,ik meng altijd in een shakebeker met water en hij mengt goed en de smaak is met water ook fantastisch. Een klein minpuntje ik had het liever in een emmer gehad zoals de gewone whey dat vind ik makkelijker.:D


Mijn conclusie over dit product is dat het een goed en smaakvol product is qua prijs goed ligt en het eenvoudig is ;we gebruiken allemaal whey waarom dan niet een die wat beter smaakt ....
 
Veel mensen associëren whey ook alleen met BB en zien het daarom niet als optie om te nemen als ze niet sporten. Maar als iemand een keer een shakie appeltaart + melk + babaantje + havermout heeft gehad en ziet dat ze in 2 minuten en perfecte voedzame maaltijd kunnen hebben. Tja dan is het toch snel bekeken.

Ik zeg meestal: denk: 15 minuten langer doorslapen in de morgen. Dan zijn de meeste mensen wel gewillig om het eens te testen. Daarna is het meestal snel geregeld ;)

Klopt! zo kunnen we een hele nieuwe markt aanboren :thumbs: rob ga de straat op en verkondig het haha :D
 
Klopt! zo kunnen we een hele nieuwe markt aanboren :thumbs: rob ga de straat op en verkondig het haha :D

Het is zo koud buiten zonder gratis XXL tanktop, bodywarmer, shakebaker, sporttas en straps. Verder heeft mijn vriendin al de whey delicious opgegeten dus zonder gratis potten whey sta ik daar ook maar met een lege maag René. En je weet dat het een intensief karwij is. Dus zonder gratis energize in mijn systeem zal ik het niet lang vol houden.
 
Het is zo koud buiten zonder gratis XXL tanktop, bodywarmer, shakebaker, sporttas en straps. Verder heeft mijn vriendin al de whey delicious opgegeten dus zonder gratis potten whey sta ik daar ook maar met een lege maag René. En je weet dat het een intensief karwij is. Dus zonder gratis energize in mijn systeem zal ik het niet lang vol houden.

Hahaha.. nog even en we hebben ook broeken!
 
zou wel leuk zijn ... in de winter lekker gaan lopen in XXL outfit

Rocky Balboa style !
 
De samples moeten vandaag op de mat vallen!
 
heb de sachets binnen, heb net de speculoos geproefd, met water, lekker smaakje, het schuimde helemaal niet, is dat altijd zo geweest? heb eerder bij ander merk meegemaakt dat het best schuimt. als een smaak lekker is met water, dan zit het goed :)
 
heb de sachets binnen, heb net de speculoos geproefd, met water, lekker smaakje, het schuimde helemaal niet, is dat altijd zo geweest? heb eerder bij ander merk meegemaakt dat het best schuimt. als een smaak lekker is met water, dan zit het goed :)

Is toch beter zo dat het niet zo schuimt? En als het met water lekker is dan is het met melk super! :thumbs:
 
idd het is beter zonder schuim. ben benieuwd naar de andere smaken..zijn er ook nieuwe smaken binnenkort?

We hebben nu 14 goede smaken, er komt er nog 1 bij binnenkort dat vind ik voldoende. Ik vind het zinloos zomaar lulraak smaken toe tevoegen.

Als er een smaak komt dan moet het super lekker zijn en iets toevoegen aan het gene wat we al hebben.

;)
 
ben benieuwd naar die met bosvruchtensmaak. Is die lekker? met stukjes bosvruchten?
 
Na altijd Whey Perfection geprobeerd te hebben nam ik gisteren voor het eerst Whey delicious van xxl in de smaak cookie en cream. Vaak gelezen en gehoord dat deze lekkerder zou zijn maar waarom veranderen als je tevreden bent met je huidige whey. Na gisteren weet ik wel beter. Geen chemische smaak meer maar het is gewoon net een milkshake. Dan niet één uit een pak bij de supermarkt maar meer één bij de snackbar.

Smaak: 10
 
ben benieuwd naar die met bosvruchtensmaak. Is die lekker? met stukjes bosvruchten?

Nee, daar zitten verder geen stukjes in. Dat is alleen maar met cocos, speculaas en cappuccino.

Na altijd Whey Perfection geprobeerd te hebben nam ik gisteren voor het eerst Whey delicious van xxl in de smaak cookie en cream. Vaak gelezen en gehoord dat deze lekkerder zou zijn maar waarom veranderen als je tevreden bent met je huidige whey. Na gisteren weet ik wel beter. Geen chemische smaak meer maar het is gewoon net een milkshake. Dan niet één uit een pak bij de supermarkt maar meer één bij de snackbar.

Smaak: 10

:rolleyes: Goed om te horen! We doen ons best hier en proberen voor de klant een goed product neer te zetten. Of we dan ook de beste zijn dat ga ik niet zelf roepen wat dat is stupide.
De klant bepaald immers of je goed bent of niet :thumbs:
 
Ik heb geprofiteerd van de whey sample actie van zowel B&F als XXL, en ik moet zeggen dat XXL mij ontzettend heeft verrast!

Voor de samples van XXL heb ik gekozen voor Mango-Perzik en Cocos, en ik moet zeggen dat ik niet anders dan lovend kan zijn over deze 2 smaken.

Alles klopt aan deze whey. De smaak is verreweg de beste die ik ooit heb mogen proeven en het ingrediëntenprofiel laat niets te wensen over. Het enige (grote) nadeel voor mij is de prijs, ik ben een student en mijn bestedingsruimte is altijd krap. Dit is voor mij echter de enige denkbare reden dat ik de whey van XXL niet in huis haal.

Daarnaast wou ik XXL nog even bedanken voor de mogelijkheid om hun whey (en het enorme verschil) kosteloos te ervaren :)
 
Ik heb geprofiteerd van de whey sample actie van zowel B&F als XXL, en ik moet zeggen dat XXL mij ontzettend heeft verrast!

Voor de samples van XXL heb ik gekozen voor Mango-Perzik en Cocos, en ik moet zeggen dat ik niet anders dan lovend kan zijn over deze 2 smaken.

Alles klopt aan deze whey. De smaak is verreweg de beste die ik ooit heb mogen proeven en het ingrediëntenprofiel laat niets te wensen over. Het enige (grote) nadeel voor mij is de prijs, ik ben een student en mijn bestedingsruimte is altijd krap. Dit is voor mij echter de enige denkbare reden dat ik de whey van XXL niet in huis haal.

Daarnaast wou ik XXL nog even bedanken voor de mogelijkheid om hun whey (en het enorme verschil) kosteloos te ervaren :)

Goed om te horen! jij ben altijd kritisch lees ik over smaken en supplementen.

Wat betreft de prijs dat valt mee volgens mij.

Whey Prefections is 34,90 per 2250 gram onze whey delicious is 43,95 per 2500 gram.

Reken je dat terug naar een 2000gram prijs dan is whey perfection 31euro en onze Whey Delicious 35euro dus het scheelt 4 euro op 2kg.
 
Goed om te horen! jij ben altijd kritisch lees ik over smaken en supplementen.

Wat betreft de prijs dat valt mee volgens mij.
Niet te vergeten dat het appels en peren vergelijken is he. Whey Delicious bestaat voor bijna de helft uit isolaat.
 
Whey delicious = :bow: .. Behalve de limoen smaak..
 
Back
Naar boven