XXL Nutrition

Whey Delicious - Coconut & Cappuccino - XXL Nutrition (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star9.png
9/10 ++ Aanrader


[IMGREV]
Whey_Delicious_Coconut_Cappuccino_XXL-Nutrition.jpg
[/IMGREV]
  • Soort supplement: Whey eiwitten
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? XXL Nutrition Whey Delicious is een absolute smaak sensatie. Whey Delicious heeft een zachte smaak is niet te zoet en is zowel met melk als met water overheerlijk. Hoewel de smaak zeer belangrijk is geweest bij de ontwikkeling van Whey Delicious hebben we absoluut geen concessies gedaan aan de voedingswaarde van de whey. Door het toevoegen van een hoog percentage whey isolaat heeft Whey Delicious een laag vet- en een hoog eiwitgehalte. De meeste goed smakende whey proteines hebben een veel lager eiwitgehalte en bevatten aanzienlijk meer koolhydraten en vetten, denk bijvoorbeeld aan syntha-6 van BSN. Met Whey Delicious kan je jezelf verwennen zonder schuldgevoel sterker nog je voed je lichaam met zeer zuivere eiwitten.
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? een week
  • Hoe is de smaak van dit supplement? uitstekend
  • Welke dosis heb je gebruikt? 40 gram per shake
  • Waar heb je het supplement gekocht? http://www.xxlnutrition.nl/whey-delicious/xxl-nutrition
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? snelle gratis levering en eenshirtje
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 86.50 euro voor 5 kilo
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? zekers te weten voortreffelijke smaak

Mijn review:

ik gebruik deze nu sinds een paar dagen en de smaak is dus echt top....ik heb de kokos en de capucino en die smaken beiden zeer goed en nu eens proberen of die twee samen bountysmaak geven.De volgende keer eens de andere smaken proberen.Er zitten wel iets meer koolhydraten en iets meer vet in als in gewone whey maar dat lijkt me dat dat komt door de vollere smaak,ik meng altijd in een shakebeker met water en hij mengt goed en de smaak is met water ook fantastisch. Een klein minpuntje ik had het liever in een emmer gehad zoals de gewone whey dat vind ik makkelijker.:D


Mijn conclusie over dit product is dat het een goed en smaakvol product is qua prijs goed ligt en het eenvoudig is ;we gebruiken allemaal whey waarom dan niet een die wat beter smaakt ....
 
Hij is verdomde lekker. Zit nu ook door m'n kwark die whey toe te voegen omdat ik het zo lekker vind. Pot gaat er wel heel snel doorheen zo :o

Gauw maar eens de pistache even uitproberen dus;)
 
Ik heb de whey delicious nu in smaak peach-mango. Heerlijk fris en lekker zoet, niet té zoet. En een duidelijke geur en smaak van perzik en mango. Toppertje dit, deze houden we erin!
 
zeer mooie actie!!!!!

We hebben nu nog een betere aanbieding!

Deze week in de aanbieding Whey Delicious 2500 gram voor €39,95! Heb je onze whey altijd al een keer willen proberen dan is dit een mooie gelegenheid!


Ik heb de whey delicious nu in smaak peach-mango. Heerlijk fris en lekker zoet, niet té zoet. En een duidelijke geur en smaak van perzik en mango. Toppertje dit, deze houden we erin!

Die is inderdaad lekker! :zuip:
 
Weer is een pot in huis gehaald!
 
Is de bosbessen smaak lekker met havermout?
 
Is de bosbessen smaak lekker met havermout?

persoonlijk geef ik de voorkeur aan zoete smaken met mijn havermout.
Cream & cookies, cappuchino.
Kan nooit mis gaan ;)
 
Is de bosbessen smaak lekker met havermout?
Ik heb weliswaar de freshberry isolaat en dat smaakt prima met havermout. Whey is geloof ik iets zoeter.
 
Back
Naar boven