XXL Nutrition

Stelling Whey Delicious (Cocos) + Boterham met boter = GEWELDIGE SMAAK, Maar is het ook net zo effectief?

Bezoekers in dit topic

Taylan

Cool Novice
Lid geworden
1 jan 2011
Berichten
50
Waardering
1
Lengte
1m85
Massa
95kg
Nou de titel spreekt voor zich, ik heb vandaag eens iets nieuws geprobeerd. Ik heb op mijn boterham boter met ongeveer 5 gram Whey Delicious (Cocos) gesmeert. Ikzelf vond het heerlijk smaken en zou graag vaker een boterham Whey Delicious (Cocos) willen eten, inplaats van die vervelende kipfilet. Maar ik vroeg me dus af of het dan ook nog wel zo effectief is als met (magere) melk? Iemand enige ervaring of tips hierover?
 
Laatst bewerkt:
Wetenschappelijke studies hebben aangetoond dat whey smeren op brood, in plaats van het traditionele en verouderde concept van drinken, de spiermassa vergroot met wel 300%
 
Wetenschappelijke studies hebben aangetoond dat whey smeren op brood, in plaats van het traditionele en verouderde concept van drinken, de spiermassa vergroot met wel 300%

500% als je het direct uit de pot eet.

Maar ontopic. Het zal best wel nut hebben, maar als je 5 gram whey op je boterham doet krijg je dus maar ongeveer 4 gram eiwit binnen qua beleg.
 
Laatst bewerkt:
Idd, wil je 20gram poeder gaan eten???
Lekker met een lepel uit de pot!
 
500% als je het direct uit de pot eet.

Maar ontopic. Het zal best wel nut hebben, maar als je 5 gram whey op je boterham doet krijg je dus maar ongeveer 4 gram eiwit binnen qua beleg.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Meng het eerst met een klein beetje melk zodat het een vaste substantie wordt die je kan smeren (niet te vloeibaar!) en dan wel meer dan 5gr :)

Zo moet het wel lukken.
 
Hmm... Ja maar houd er ook rekening mee dat ik dan 4 boterhammen daarvan eet. Dus dat is dan al 20 gram + een shake in de ochtend en een shake in de avond naar het trainen. Dus 5 gram per boterham lijkt mij toch wel genoeg?
 
Laatst bewerkt:
20 gram eiwit, dat tikt wel aan ja!
 
Wetenschappelijke studies hebben aangetoond dat whey smeren op brood, in plaats van het traditionele en verouderde concept van drinken, de spiermassa vergroot met wel 300%

Wow?! Is dit serieus zo??
 
Laatst bewerkt:
Wow?! Is dit serieus zo??
Nee.

28i0ms3.jpg
 
Laatst bewerkt:
Nou lekker dan...

Het maakt niet zo uit hoe je het binnenkrijgt volgens mij. Maar fixeer je er vooral niet op zoveel mogelijk whey binnen te krijgen op een dag.
 
Het maakt niet zo uit hoe je het binnenkrijgt volgens mij. Maar fixeer je er vooral niet op zoveel mogelijk whey binnen te krijgen op een dag.

Haha nee is me bedoeling ook niet, ben er pas net weekje mee begonnen... Was het zat om elke dag zoveel te moeten eten voor en naar het trainen, dus dacht ga maar eens lekker aan die shakes :D
 
Laatst bewerkt:
Als je het lekker vind is het prima. Met 5g valt er weinig druk te maken over effectiviteit.
 
Als je het lekker vind is het prima. Met 5g valt er weinig druk te maken over effectiviteit.

Oke maar dat is voor 1 boterham, ik eet er een stuk of 4 tot 8 per dag, dus dan word het ongeveer 20 tot 40 gram.
 
Laatst bewerkt:
Hmm... Ja maar houd er ook rekening mee dat ik dan 4 boterhammen daarvan eet. Dus dat is dan al 20 gram + een shake in de ochtend en een shake in de avond naar het trainen. Dus 5 gram per boterham lijkt mij toch wel genoeg?

Whey shakes zijn erg handig natuurlijk en je neemt ze opzich ook wel op de goede momenten (bij het opstaan en na het trainen). Maar de rest van je voeding moet ook echt in orde zijn, anders voegen whey shakes weinig toe.

Als je hulp wil met je voedingsschema zou je kunnen posten wat je eet in het voedingsgedeelte van het forum.

Succes verder :).
 
Haha nee is me bedoeling ook niet, ben er pas net weekje mee begonnen... Was het zat om elke dag zoveel te moeten eten voor en naar het trainen, dus dacht ga maar eens lekker aan die shakes :D

:roflol:

Je bent pas 7 dagen bezig, en je bent nu al het eten zat. Nee dat is pas doorzettingsvermogen :roflol:
 
waar is de stelling eigenlijk ;)
 
Haha nee is me bedoeling ook niet, ben er pas net weekje mee begonnen... Was het zat om elke dag zoveel te moeten eten voor en naar het trainen, dus dacht ga maar eens lekker aan die shakes :D
moet je vooral doen!
 
Back
Naar boven