Fitness Seller

Whey Delicious - Cocos - XXL Nutrition (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader


  • Soort supplement: Whey
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? XXL Nutrition Whey Delicious is een absolute smaak sensatie. Whey Delicious heeft een zachte smaak is niet te zoet en is zowel met melk als met water overheerlijk.

    Hoewel de smaak zeer belangrijk is geweest bij de ontwikkeling van Whey Delicious hebben we absoluut geen concessies gedaan aan de voedingswaarde van de whey. Door het toevoegen van een hoog percentage whey isolaat heeft Whey Delicious een laag vet- en een hoog eiwitgehalte. De meeste goed smakende whey proteines hebben een veel lager eiwitgehalte en bevatten aanzienlijk meer koolhydraten en vetten, denk bijvoorbeeld aan syntha-6 van BSN. Met Whey Delicious kan je jezelf verwennen zonder schuldgevoel sterker nog je voed je lichaam met zeer zuivere eiwitten.
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 1 dag
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Smaak is gewoonweg super!! Cocos zoals het hoort
  • Welke dosis heb je gebruikt? 3 scoops
  • Waar heb je het supplement gekocht? XXL
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? snelle levering
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 23.95
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? zeker weten!

Mijn review:
25 mei....ochtend na de wedstrijd :D

Tijd om die pot whey delicious is te ontmaagden! Was er al ff op aant wachten ;)
Ik heb 3 scoops genomen in 400 ml water. Ff shaken en totaal geen klonters, buiten die heerlijke stukskes/schilfertjes cocos :)
Echt een heerlijke shake met deze zwoele temperaturen, niet tè zoet niet tè straf, allemaal juist op punt. Volgens mij ook heel lekker met een scoop chocolade ofzo erbij!

Dikke aanrader dus voor mensen die verzot zijn op shakes met een lekkerder smaakje dan de 'gewone'!

WheyDelicious.jpg
 
Mmm ... ik vond die andere cocos whey instant van XXL alles behalve lekker.
Gaf zo een rare nasmaak. Maar, misschien deze dan eens proberen ja.
 
Mmm ... ik vond die andere cocos whey instant van XXL alles behalve lekker.
Gaf zo een rare nasmaak. Maar, misschien deze dan eens proberen ja.

is totaal niet te vergelijken deze 2 ;)
 
misschien ook eens proberen dan..
 
Vanochtend heb ik em geprobeert samen met nutrix vlokken, dus door elkaar gemixt, zeer lekker ook zo :D
 
Sorry, maar dit is natuurlijk een totaal niet objectieve review. :rolleyes:
 
Haha wat is er nu niet objectief aan deze review, het gaat hier puur over SMAAK(en oplosbaarheid), en die smaak is super lekker in mijn mond....moest ik nu komen vertellen dat ik 5kg in spier bijgekomen ben door deze whey, dan zou het niet meer objectief zijn nee ;)

Ik zou zeggen proef em zelf...
 
Ik hoop echt dat ze een soort van chocolade smaak gaan maken, die ook zo lekker is.
 
Ik hoop echt dat ze een soort van chocolade smaak gaan maken, die ook zo lekker is.

ja die zit in de pijplijn.. we zijn met allerlei nieuwe smaken bezig maar komen over 2 maanden.
 
Haha wat is er nu niet objectief aan deze review, het gaat hier puur over SMAAK(en oplosbaarheid), en die smaak is super lekker in mijn mond....moest ik nu komen vertellen dat ik 5kg in spier bijgekomen ben door deze whey, dan zou het niet meer objectief zijn nee ;)

Ik zou zeggen proef em zelf...

Wat zou hier nu niet objectief aan zijn?:rolleyes: Jij wordt gesponserd door XXL Nutrition.
 
Mij lijkt bosbessen ofzo wel is lekker. Heb ooit cocos en abrikoos gehad als aparte smaken en dat was niet echt een succes.
 
ik word niet gesponserd door XXL maar ben het wel helemaal eens met Jeppe zijn review, echt lekker dit
 
Ik neem geen Whey met een smaakje, Maar het zal zeker lekker zijn en goed mixen.
Meer kan er ook niet over gemeld worden.

Niemand kan beweren 5 Kilo gegained te zijn na Whey gebruik van een bepaald merk etc.
 
Ik neem geen Whey met een smaakje, Maar het zal zeker lekker zijn en goed mixen.
Meer kan er ook niet over gemeld worden.

Niemand kan beweren 5 Kilo gegained te zijn na Whey gebruik van een bepaald merk etc.

Het gaat hier voornamelijk over wat dit product heeft te bieden tov andere whey producten. En dat is een goede prijs, kwaliteit en smaak.
 
Het gaat hier voornamelijk over wat dit product heeft te bieden tov andere whey producten. En dat is een goede prijs, kwaliteit en smaak.

Waarom quote je mij eigenlijk?
 
Ik heb de kokos ook al 2 maal geprobeerd. 1x met water en 1x door m'n Brinta met water. Beide keren super lekker :D
Maar omdat ik nu in de cut zit laat ik deze whey ff staan, nu weer lekker aan de isolaat :D
 
Back
Naar boven