Fitness Seller

Whey Delicious - Peach Mango - XXL Nutrition (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star8.png
8/10 ++ Aanrader


[IMGREV]
Whey_Delicious_Peach_Mango_XXLNutrition.jpg
[/IMGREV]
  • Soort supplement: Whey eiwitten
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Hoewel de smaak zeer belangrijk is geweest bij de ontwikkeling van Whey Delicious hebben we absoluut geen concessies gedaan aan de voedingswaarde van de whey. Door het toevoegen van een hoog percentage whey isolaat heeft Whey Delicious een laag vet- en een hoog eiwitgehalte. De meeste goed smakende whey proteines hebben een veel lager eiwitgehalte en bevatten aanzienlijk meer koolhydraten en vetten, denk bijvoorbeeld aan Syntha-6 van BSN. Met Whey Delicious kan je jezelf verwennen zonder schuldgevoel. Sterker nog: je voedt je lichaam met zeer hoogwaardige en zuivere eiwitten die je lichaam volledig zal gebruiken om te herstellen en te groeien!
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 3MAAND
  • Hoe is de smaak van dit supplement? LEKKER! PEACH-MANGO
  • Welke dosis heb je gebruikt? 30 GR VOOR TRAINING/ 30 GR NA TRAINING
  • Waar heb je het supplement gekocht? XXL-NUTRITION
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? GRATIS VERZENDING De XXL Nutrition-lijn heeft een ongeëvenaarde prijs-kwaliteit verhouding Zeer groot assortiment Voor 15.00 besteld ( ma-vr ) volgende dag geleverd Alle merken uit ons assortiment uit voorraad leverbaar tegen scherpe prijzen Gemakkelijk b
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 19,95 EURO VOOR 1KG (ACTIE NU NOG LOPENDE)
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja...heerlijke smaak, lost goed op in water/melk... goed verteerbaar(ligt niet op de maag), goede verhouding (eiwit/vet/suiker)

Mijn review:

Whey Delicious,

veel bedrijven pakken uit met "de lekkerste smaak"... wel whey delicious van XXL NUTRITION gaf voor mij de lekkerste smaak en dit zonder verlies van kwaliteit of toevoeging van een hele hoop suikers...vetten...

eiwitten moeten het herstel versnellen, en dat doen ze...

goede oplosbaarheid, goede smaak, goed verteerbaar, goede recovery!

voor mij een product dat voor herhaling vatbaar is!
 
Kwart over 10. Tijd voor een shakeje whey delicious cookies & cream :zuip:
 
Zien er super uit zo allemaal op een rijtje!

Ik heb altijd 2 potten op de kast staan. Vind ze te mooi om in de kast te zetten.

Zelfs vrienden die niets met sport te maken hebben willen altijd even een shakeje proberen als ze die potten zien :D

Kan ook makkelijk. tis dat het niet in mijn dieet past maar een Cookies & Creams shake met een bolletje ijs erin en wat choco flakes erop.... Aai!
 
whey delicious aardbei...tastes great
 
Zie nog wel wat smaken die ik nog niet heb geprobeerd. Mss toch maar eens wat samples mee bestellen!:cool:

Laat me weten wat je ervan vind! de smaak is niet alleen goed ook de samenstelling bevat 40% whey isolaat!
 
Peach en mango eergisteren, gisteren speculoos !!

HEERLIJK !!!!
 
Morgen is kijken wat die smaken gaan brengen.
 
Stuk voor stuk heerlijke smaken. Ben vanaf het begin een fan van whey delicious!
 
Stuk voor stuk heerlijke smaken. Ben vanaf het begin een fan van whey delicious!

Ik ook!Probeerde me net te herinneren welke whey ik vroeger standaard gebruikte maar eigenlijk was dat geen enkel vast merk. Wisselde altijd tussen alle merken, maar nu pot na pot Whey Delicious :cool:
 
Ik ook!Probeerde me net te herinneren welke whey ik vroeger standaard gebruikte maar eigenlijk was dat geen enkel vast merk. Wisselde altijd tussen alle merken, maar nu pot na pot Whey Delicious :cool:
Volgens mij had je inderdaad niet echt eiwitshakes die lekker waren. Whey delicious was de eerste. Na whey delicious hebben volgens mij ook veel andere merken hun best gedaan om de whey wat lekkerder te maken. Maar whey delicious blijft echt veruit de lekkerste whey ever!
 
Volgens mij had je inderdaad niet echt eiwitshakes die lekker waren. Whey delicious was de eerste. Na whey delicious hebben volgens mij ook veel andere merken hun best gedaan om de whey wat lekkerder te maken. Maar whey delicious blijft echt veruit de lekkerste whey ever!

Syntha-6 van BSN is ook echt heel lekker en komt zeker in de buurt, maar de eiwit/koolhydraat/vet verhouding is vergeleken met de Whey Delicious echt stukken minder. Dat is gewoon een hele knappe prestatie.
 
Syntha-6 van BSN is ook echt heel lekker en komt zeker in de buurt, maar de eiwit/koolhydraat/vet verhouding is vergeleken met de Whey Delicious echt stukken minder. Dat is gewoon een hele knappe prestatie.

Syntha 6 is daarnaast veel duurder dan Whey Delicious!
 
Syntha 6 is daarnaast veel duurder dan Whey Delicious!

Ook niet geheel onbelangrijk natuurlijk!

Zeker geen onbelangrijke factor, maar alleen naar de prijs kijken is ook niet goed als je het over supplementen hebt. Goedkoop is vaak duurkoop ;)

In dit geval gaat die vlieger niet op, Whey Delicious is top kwaliteit voor een eerlijke prijs.
 
whey delicious is veruit de lekkerste whey die ik tot nu toe geprobeerd hebt
 
Back
Naar boven