XXL Nutrition

Whey Delicious - Peach Mango - XXL Nutrition

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star8.png
8/10 ++ Aanrader


[IMGREV]
Whey_Delicious_Peach_Mango_XXLNutrition.jpg
[/IMGREV]
  • Soort supplement: Whey eiwitten
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Hoewel de smaak zeer belangrijk is geweest bij de ontwikkeling van Whey Delicious hebben we absoluut geen concessies gedaan aan de voedingswaarde van de whey. Door het toevoegen van een hoog percentage whey isolaat heeft Whey Delicious een laag vet- en een hoog eiwitgehalte. De meeste goed smakende whey proteines hebben een veel lager eiwitgehalte en bevatten aanzienlijk meer koolhydraten en vetten, denk bijvoorbeeld aan Syntha-6 van BSN. Met Whey Delicious kan je jezelf verwennen zonder schuldgevoel. Sterker nog: je voedt je lichaam met zeer hoogwaardige en zuivere eiwitten die je lichaam volledig zal gebruiken om te herstellen en te groeien!
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 3MAAND
  • Hoe is de smaak van dit supplement? LEKKER! PEACH-MANGO
  • Welke dosis heb je gebruikt? 30 GR VOOR TRAINING/ 30 GR NA TRAINING
  • Waar heb je het supplement gekocht? XXL-NUTRITION
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? GRATIS VERZENDING De XXL Nutrition-lijn heeft een ongeëvenaarde prijs-kwaliteit verhouding Zeer groot assortiment Voor 15.00 besteld ( ma-vr ) volgende dag geleverd Alle merken uit ons assortiment uit voorraad leverbaar tegen scherpe prijzen Gemakkelijk b
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 19,95 EURO VOOR 1KG (ACTIE NU NOG LOPENDE)
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja...heerlijke smaak, lost goed op in water/melk... goed verteerbaar(ligt niet op de maag), goede verhouding (eiwit/vet/suiker)

Mijn review:

Whey Delicious,

veel bedrijven pakken uit met "de lekkerste smaak"... wel whey delicious van XXL NUTRITION gaf voor mij de lekkerste smaak en dit zonder verlies van kwaliteit of toevoeging van een hele hoop suikers...vetten...

eiwitten moeten het herstel versnellen, en dat doen ze...

goede oplosbaarheid, goede smaak, goed verteerbaar, goede recovery!

voor mij een product dat voor herhaling vatbaar is!
 
Zoals beloofd. Gisteren de samples in huis gekregen en dezelfde dag gebruikt. Die appeltaart was echt lekker. Speculaas was ook goed, had door andere samples m'n twijfels, maar hij was echt goed te pruimen!

Heb tot nu toe eigenlijk alleen nog maar whey gehad met bananensmaak, maar deze smaken zijn zeker het bestellen waard in de toekomst! Top actie en top smaken.
 
Zoals beloofd. Gisteren de samples in huis gekregen en dezelfde dag gebruikt. Die appeltaart was echt lekker. Speculaas was ook goed, had door andere samples m'n twijfels, maar hij was echt goed te pruimen!

Heb tot nu toe eigenlijk alleen nog maar whey gehad met bananensmaak, maar deze smaken zijn zeker het bestellen waard in de toekomst! Top actie en top smaken.

Mooi dat Whey Delicious zo in de smaak valt!
 
IK hoop dat maandag dat de samples voor onze Belgische vrienden eindelijk op de mat valt.
 
IK hoop dat maandag dat de samples voor onze Belgische vrienden eindelijk op de mat valt.

Jammer, zo'n mooie actie en dan verprutst de post de zaak voor de Belgen
 
Jammer, zo'n mooie actie en dan verprutst de post de zaak voor de Belgen

De meeste hebben hun samples nu en we hebben het ineens heel erg druk :D dus de actie is een ENORM succes geweest.
 
De meeste hebben hun samples nu en we hebben het ineens heel erg druk :D dus de actie is een ENORM succes geweest.

win-win situation going on :D

Kun je ook een beetje bijhouden welke smaken het hardste gaan ? Daar ben ik wel benieuwd naar
 
win-win situation going on :D

Kun je ook een beetje bijhouden welke smaken het hardste gaan ? Daar ben ik wel benieuwd naar

We hebben dat inderdaad in beeld, en op dit moment gaan zomaar ineens heel hard de speculaas en Appeltaart. Die gaan veel harder als normaal.
 
We hebben dat inderdaad in beeld, en op dit moment gaan zomaar ineens heel hard de speculaas en Appeltaart. Die gaan veel harder als normaal.

Die Speculaas zal wel aan het seizoen liggen denk ik :D

Ik had gedacht dat Cookies & cream harder zou gaan dan de Appeltaart, zo zie je maar weer dat smaken verschillen
 
Zijn er binnekort nog eens acties voor gratis samples van whey delicious smaken.
Heb nu aardbei.... Zit al enkele maanden op aardbei.
T wordt tijd om eens te wisselen
 
Die Speculaas zal wel aan het seizoen liggen denk ik :D

Ik had gedacht dat Cookies & cream harder zou gaan dan de Appeltaart, zo zie je maar weer dat smaken verschillen

Cookies gaat ook hard maar die ging al hard :D

Zijn er binnekort nog eens acties voor gratis samples van whey delicious smaken.
Heb nu aardbei.... Zit al enkele maanden op aardbei.
T wordt tijd om eens te wisselen

We hebben net die actie gehad, 2 weken terug geloof ik. Heb je die gemist dan?
 
Cookies gaat ook hard maar die ging al hard :D

Heb trouwens bijna m'n Cookies & Cream CCG op, verschilt niet veel van de whey delicious smaak :)

Is ook uber lekker door de kwark, beetje aanvullen met melk zodat het niet te dik wordt.
 
Cookies & cream heb ik nog een beetje van staan (voor de lekkere momenten :D ) en nu weer aan de bosvruchten en capucino
 
Heb trouwens bijna m'n Cookies & Cream CCG op, verschilt niet veel van de whey delicious smaak :)

Is ook uber lekker door de kwark, beetje aanvullen met melk zodat het niet te dik wordt.

Ok goed om te horen! ik ken de smaak cookies van CCG zelf niet. ;)
 
Ik vind deze echt pakken beter dan b&f, nooit brokjes en alle smaken drinken goed weg.
Topper!
 
Van de week sample speculaas op. Smaakte verrassend goed naar speculaas. Beter dan ik had verwacht. Misschien dat ik een kilotje bestel of zo. Lekker om af te wisselen met Cookies & Cream.
 
Back
Naar boven