MuscleMeat

Whey / Dextro Mix (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

CursedTalon

...
Elite Member
10 jaar lid
Lid geworden
29 apr 2009
Berichten
373
Waardering
0
Lengte
1m85
Massa
62kg
Vetpercentage
10%
Hallo,

Ik had een vraagje over deze 2 supplementen, wanneer kan je deze het beste nemen? Helft voor en na de training of volledig na de training? Of half dextro voor de training, en dextro + whey na de training?

En nog een vraag, kan ik de shake van te voren maken en dan een uur later na de training opdrinken? Of moet hij perse direct opgedronken worden? Zelfde vraag ook voor creatine.

Bedankt voor enige antwoorden,
CursedTalon
 
Laatst bewerkt:
whey neemje 2 X perdag smorgens met ontbijt en 30 min na je training
dextrojuice neemje gelijk na je training
ik maak het gelijk aan en drink het gelijk op laat het niet staan !!!
 
whey neemje 2 X perdag smorgens met ontbijt en 30 min na je training
dextrojuice neemje gelijk na je training
ik maak het gelijk aan en drink het gelijk op laat het niet staan !!!

Ik ga akkoord met jou, enkel vind ik dat je whey (icm. dextrose) ook gewoon onmiddelijk na het trainen kan nemen, je hoeft imo geen half uur te wachten!
 
Bedankt voor de replies. Hoe doe je dat dan? water en poeder naar fitnesscentrum meenemen of wat? Beetje verwarrend. Ik moet 15 minuten lopen vanaf het fitnesscentrum naar mijn huis.
 
Laatst bewerkt:
Ik ga akkoord met jou, enkel vind ik dat je whey (icm. dextrose) ook gewoon onmiddelijk na het trainen kan nemen, je hoeft imo geen half uur te wachten!

hebje wel een whey en dextro bijme kaar gegooid en opgedronken OMG ik ging bijna overme nek :D NOOOIIIIIIIITT MEER gewoon appart vriend:D
 
Bedankt voor de replies. Hoe doe je dat dan? Melk en poeder naar fitnesscentrum meenemen of wat? Beetje verwarrend. Ik moet 15 minuten lopen vanaf het fitnesscentrum naar mijn huis.

Melk??
water gewoon dextrojuice LEMON is lekker met water heb het niet geprobeerd met melk en ben ook niet van plan om het met melk te nemen:D
whey vanil. ook water is lekker

smorgens kanje het wel met magere melk nemen eventueel
 
hebje wel een whey en dextro bijme kaar gegooid en opgedronken OMG ik ging bijna overme nek :D NOOOIIIIIIIITT MEER gewoon appart vriend:D

Ik zeg toch niet dat je het hoeft te mengen? :D Ik neem ook twee verschillende shake bekers hoor ;) Mij gaat het meer om het tijdstip, onmiddelijk na het trainen vind ik het beste.
 
Dan neem ik de dextro wel in direct na mijn training en de whey 15 minuten later als ik thuis kom, bedankt voor de antwoorden.
 
Dan neem ik de dextro wel in direct na mijn training en de whey 15 minuten later als ik thuis kom, bedankt voor de antwoorden.

Of gewoon je whey shake drinken met water, voor een nog snellere opname vd eiwitten ;)
 
Karma voor beide, nu nog alleen het voedingsschema in orde krijgen en ik kan beginnen want deze klopt nog niet helemaal :)
 
hier misschien hebje iets aan dit lijst kwark kip file brinta ZO MIN MOGELIJK BROOD ETEN melk ALLEEN magere melk anders niet
 
hier misschien hebje iets aan dit lijst kwark kip file brinta ZO MIN MOGELIJK BROOD ETEN melk ALLEEN magere melk anders niet

Ja die dingen zitten er al in, hij staat in het "Voeding" gedeelte als je hem wilt zien :)
 
Back
Naar boven