XXL Nutrition

whey eiwit (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

@3XL

Ok, niet gevonden;

thanx


cacao schijnt wel goed te zijn voor de bloeddoorstroming
 
Originally posted by TrainingFreak
Als ik nu whey eiwit in neem

dan zeggen sommige dat ik dat beter niet kan doen omdat ik nog maar 1 jaartje trainen voor spiermassa 1 maandje

maar waarom kan je beter beginnen met de slechtste eiwit

wat zijn de nadelen als je nu al met whey eiwit begint

Er bestaat niet zoiets als "slecht eiwit"! Eiwit is eiwit! Wel is het aminozuurprofiel van sommige eiwitten niet kompleet. Dit moet je dan aanvullen met andere eiwitten of aminozuren.
Wel is het ene eiwit meer geschikt dan het andere om op bepaalde tijdstippen te eten.
 
Originally posted by 3XL


"Striae heeft niets met je groei of groeisnelheid te maken, maar met een gebrek in je voeding



Hoe ga je mij verklaren dat ik eigenlijk alleen maar grote gasten of gasten die snel zijn gegroeid met striae zie rondhobbelen? Ik denk dat het er wel degelijk mee te maken heeft... Bij mij maken de trucen met zink en andere vitaminen en mineralen geen hol uit iig.
 
Ik zie ook bij mensen op een afval dieet striae verschijnen. Niet alleen bij mensen die aankomen.

Als het met dat groeien te maken heeft hoe verklaar jij dan dat niet iedereen er last van heb??
Ik ben zelf ook de eerste jaren gegroeid als een gek, en nooit ergens last van gehad.

Dan moet het toch aan je huid zelf liggen.
 
Originally posted by Scighera


klopt, leek me wel een goed voorbeeld.

En heb je mijn aantekeningen bij het schema van ecto dus genegeerd.
Waarom?
 
Originally posted by mrboem
neem je die 25 gram zink in om scheuren tegen te gaan?of iets anders?

Kneem er niks meer tegen. Het helpt toch allemaal niet...
 
Originally posted by 3XL

Als het met dat groeien te maken heeft hoe verklaar jij dan dat niet iedereen er last van heb??
Ik ben zelf ook de eerste jaren gegroeid als een gek, en nooit ergens last van gehad.

Dan moet het toch aan je huid zelf liggen.

Dus jij hebt totaal geen striae? Dan heb je geluk :p Enne...hoeveel noem jij groeien als een gek??

Het kan inderdaad aan de huid zelf liggen, maar dat je dat kan beinvloeden dmv een supplement (wat het dan ook zijn moge)...die hoop heb ik al opgegeven. Niet iedereen groeit als een gek ik het begin, dat zal de reden zijn dat dus ook niet idereen er last van heeft. Wellicht bij jij gewoon een van de weinigen gelukkigen die ondanks snelle groei toch nergens last van hebben...
 
ik heb het licht op mijn dijen (vet te snel omlaag gegaan)
 
Originally posted by TrainingFreak
ik eet meestal intotaal 8 broodjes op een dag met intotaal 60 plakjes kaas erop en dan als de bananen in de aanbieding zijn 5 op een dag, melk soms een pak limoen zit 30 gram eiwitten in.

en dan avond eten

soms een heel pak onbijtkoek (met boter)

zou dat niet meer zijn dan 30 gr? Alleen je avond eten al zou in die richting moeten komen. Tenzijn je een doperwt met een thee lepel aardappel als avond maal neemt.

8 broodjes -.>ongev. 8x4=32
60 (!?) plakjes kaas -> 60x 4(??) -> 240, zal wel 6 plajes zijn -> 24
5 bananen -> 5
melk Stel je drink twee glazen-> ongev. 14
avondmaal. Stel inderdaad een proteine arme maal-> 20

totaal= 75 gram, en dan nog aan de lage kant genomen!! Een fatsoendelijk maaltijd bevat al snel zo'n 30 gram eiwit.
 
Originally posted by TrainingFreak
ik eet meestal intotaal 8 broodjes op een dag met intotaal 60 plakjes kaas erop en dan als de bananen in de aanbieding zijn 5 op een dag, melk soms een pak limoen zit 30 gram eiwitten in.

en dan avond eten

soms een heel pak onbijtkoek (met boter)

Je eet gelukkig wel gevarieerd met je 60 plakken kaas en een heel pak ontbijtkoek :rolleyes:
Waarom moeten de bananen in de aanbieding zijn om er 5 te eten als je 60 plakken kaas per dag kunt eten?
 
60 plakken kaas zijn ook wel aardig wat vetjes!
Ik zou zeker meer gevarieerder eten en neem kipfilet of kalkoenfilet ipv kaas. Denk aan tonijn op brood. etc.
En voor je vet kan je best lijnzaadolie nemen.
 
dat maakt het er niet bepaald makkelijker op bro..
 
Originally posted by TrainingFreak
ik ben vegetarisch
lol, dus geen vis of kip, oid? dit zijn tog essentiele eiwitbronnen lijken me.
wat eet je dan; enkel ranzige soja produkten? en dat terwijl soja-eiwit ook nog niet zo goed is.
 
Hij vind die soja schijnbaar lekker. Tip voor de kaas, neem 20+ als je dat nog niet doet. Meer eiwit, minder vet.
 
Back
Naar boven