MuscleMeat

Whey Eiwitten (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

DAMH

Novice
15 jaar lid
Lid geworden
11 feb 2003
Berichten
14
Waardering
0
Ik ben van plan om daar een potje van te bestellen, echter ben ik er niet mee bekend ( kweet niet welke merken de betere zijn)
Als ik bv op perfect body een beetje rond spit zie ik de verschillende merken, echter zie je ook bv dat de ene 80gr op de 100gr aan eiwitten heeft en de andere bv 90gr echter is die laatste dan weer goedkoper ???

kwil et nemen tegen massa verlies tijdens het cutten wat ik vanaf volgende week ga doen aangezien ik dan wat minder ga eten, maar kwil wel gewoon genoeg eiwitten binnen krijgen...

ik wil ook niet meteen mega potten van 2kg+ want stel dat ik er puisten etc van krijg dan hoeft et niet zo :D
 
Misschien is CFM whey van J-tech iets voor jou, je kan het hier bestellen, maar dan moet je vanaf nu flink gaan posten.

De meeste mensen van dit board hebben goede ervaringen met CFM whey. Ik krijg er in ieder geval geen puisten van en het is goed oplosbaar.

groetjes Daffy
 
ik heb erg last van acne, nu bijna niet en met de whey van j-tech ook niet veel erger
 
mja 142 posts plegen in een weekie ...
en daar komt bij ik kijk hier al best lang rond alleen heb niet veel te melden dus sja, beetje crappy regel snap et wel maar toch ....
 
Stuur Robin anders een pm om het te vragen. Het gaat ook om de inhoud van je posts.

groetjes Daffy

Originally posted by DAMH
mja 142 posts plegen in een weekie ...
en daar komt bij ik kijk hier al best lang rond alleen heb niet veel te melden dus sja, beetje crappy regel snap et wel maar toch ....
 
Ik drink alleen post-workout shakes, is het erg aan te bevelen dagelijks een whey shake te drinken?
 
Originally posted by Mich
Ik drink alleen post-workout shakes, is het erg aan te bevelen dagelijks een whey shake te drinken?

Ja, vooral 's ochtends. Je lichaam heeft dan een hele nacht niets binnengekregen en heeft dan snel eiwitten nodig. Die kan je dan het beste innemen icm dextrose. Door de insuline piek die dan veroorzaakt wordt kan je lichaam de eiwitten beter opnemen.
 
niemand die het merk van ze shakes weet of neemt iedereen CFM whey van J-tech ? :)
 
Ik gebruik van ultimate Nutrition. Hij is wel beetje aan de dure kant maar smaakt goed en ook geen last van puisten. Ik heb een keer vaag iets gehoord dus weet ook niet of het waar is maar dat dierlijke eiwitten in die shakes meer kans oorzaken op pukkels dan de plantaardige eiwitten. Kijk zelf lijkt het me raar want ik vreet praktisch de halfe dierentuin op en dag bij wijs van spreken. Maar misschien heb je er wat aan. Maar verder de shakes die ik nu heb zijn goed :thumb:
 
Back
Naar boven