Fitness Seller

Whey en Creatine: Goede keuze? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

de verhouding isolaat concentraat is bij EAS beroerd. Hoewel het altijd een goed merk is geweest. Maar dat is dus ook vooral naam. Er zit maar minimaal aan isolaat is. Houd dat altijd in je achterhoofd.
Binnenkort gaat de productie van EAS voor de europese landen overigens in europa plaatsvinden. Er zullen aanpassingen ten nadele van de producten plaatvinden en ik ben bang dat EAS op korte termijn zijn waarde hier gaat verliezen...

Wat de straight betreft...een zoveelste variatie op normale creatine. Als je al voordeel eruit haalt dan is het minimaal, maar het geld zeer zeker niet waard vind ik.
 
EAS was wel het enige merk waar ik zag staan dat ze 100% whey eiwitten gebruikten ipv een combinatie. Dat was de reden dat ik het goed vond klinken. Zijn er andere merken die ook alleen maar whey gebruiken en een betere verhouding isolaat/concentraat?

Wat betreft Straight. Ik verwacht niet dat het beter zou zijn dan gewone creatine, maar zeg jij nou dat het zelfs slechter is? Ik vond de prijs juist wel aantrekkelijk. €55 voor een kilo. Maar dat is het dus niet waard?

Welke merken/producten raad je me dan aan?
 
Ik denk dat Robin je J-tech aanraad :D maar eerlijk is eerlijk, jtech heeft goede producten, laatst naast de eiwitten de creatine geprobeerd en dat is ook goed spul, merkbare verschillen en lost goed op..
 
Dat mag hij me best aanraden, dan mag hij alleen ook vertellen waarom :D

Ik zie hier in de prijslijsten deze producten van j-tech staan:
Creatine Glycerol Phosfate 500gr
en
CFM Whey Pro 2750gr [3]

Is die creatine beter?
En hoe zit het met de verhoudingen bij die eiwitten?

en ohja, ik moet dan wel 150 posts hebben om te mogen bestellen geloof ik. Of is J-Tech ook ergens anders te krijgen, want bij de on-line shops waar ik gekeken heb zag ik het niet staan.
 
EAS heeft een jaar geleden ofzo Megaform overgenomen. Dat is een merk vlak over de grens in Xanten, dat mijns inziens kwalitatief goede produkten maakt.
Dat weet ik omdat de benelux-importeur bij mij in het dorp woont en ik hun zaakje de afgelopen jaren heb zien groeien van een normaal supplementen winkeltje naar een hele grote verzender van supplementen. Ik koop er nog steeds mijn crea (25,90/500gr). Dat vind ik hun product met de beste prijs/kwaliteit verhouding.
Ik neem dus aan dat EAS hun europese produktie vanuit deze fabriek gaat doen, ze hebben Megaform tenslotte niets voor niets overgenomen. Volgens mij is de kwaliteit op zich goed, dus of de kwaliteit echt achteruit zal gaan? Ze hebben natuurlijk wel gewoon de gecombineerde kennis van de 2 merken in huis.
 
Robin, zou je me nog willen vertellen wat het kwaliteitsverschil is in creatine tussen syntrax en J-Tech. En wat de verhoudingen zijn bij de whey van J-Tech?

Alvast bedankt :thumbup:
 
Back
Naar boven