AndroidHealthClinic

Whey etc (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

TonyYeyo

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
11 mei 2005
Berichten
182
Waardering
0
Kben van plan whey aan te schaffen maar weet niet welke ik moet nemen? Zat zelf te denken aan 100% whey protein van 1fast400. Moet wel choco smaak zijn!

En welke producten zijn echt vereist als je je volledig op bb gaat richten? Begin namelijk over 3 weken met eerste voedingsschema. D8 zelf aan lijnzaadolie, visoliecapsules en vitamines maar welke weet k niet.

Khoor graag advies van jullie, thnx!
 
dan zou ik zeggen neem een weightgainer voor na de training en een whey shake voor sochtends en savonds
 
Nee weightgainers hoef k niet. Shake neem ik idd s morgens en waarschijnlijk direct na de training.
 
waarom hoef je geen weightgainer ?
 
omdat ie gewoon lekker massa moet creren m.b.v. normale voeding....
lekker veel eten....

Haal verder; - creatine, leuk whey product, multi vitje....

en haal i.pv. olmega gewoon lekkere visblikjes krijg je toch je 6 + 9 vetzuren binnen.... en ook nog wat eiwitjes + calorietjes....

verder succes !!
 
in eerste plaats natuurlijk denken aan een voedingsschema en zorgen dat je daarmee goed zit.

verder zou ik in eerste plaats opteren voor whey en creatine.
 
TonyYeyo zei:
Kben van plan whey aan te schaffen maar weet niet welke ik moet nemen? Zat zelf te denken aan 100% whey protein van 1fast400. Moet wel choco smaak zijn!


Khoor graag advies van jullie, thnx!

Heb vorige week 100% whey protien besteld van 1fast400 smaak; cookies 'n cream. Deze smaak is echt zo goed is weer eens keer wat anders!!! :rolleyes:
 
Jaccis zei:
omdat ie gewoon lekker massa moet creren m.b.v. normale voeding....

Ja sorry heb je gelijk in
 
Die 100% whey van ON is zeker goed. Zelf gebruik ik Opti-Men ook van ON, ik vind dit toch een van de betere multivitamine.

Je zou ook al wat creatine ethyl ester mee kunnen bestellen voor over een half jaartje ofwat.
 
Haal eerst alles ( net als ik en anderen) maar eens veel uit je voeding....

lekker veel eten; melk, yogert, vlees, vis, brinta, musli, havermout, brood, broodjes, kaas, gesneden vlees ( kip Bijv.)

En een leuke whey is ook niet verkeerd....

- voor variatie in je eiwitten
- voor een redelijk snelle opnamen bijv; VOOR en/of NA training.

Zou wel voor meer dan die 909 gram gaan die je nu hebt ? ( coockie en cream is toch niet in 10 LBS zakken te krijgen ??)

Ik bestel altijd grote aantal KG ( ga voor de aanbiedingen)

Bij; ON- XXL - BODYLab .... deze 3 merken....

Grote hoeveelhden is veel goedkoper !!

doet er langer mee hebt niet telkens te maken met ; verzendkosten/ btw etc...

Zou voortaan wanneer je whey besteld; voor minimaal 5 - 10 kilo gaan....
En wanneer je voor ON ( blijft) gaan doe dan mee met de grotere acties op dit forum !!
 
Idd kga eerst alles uit mn voeding halen (mn schema is perfect in orde en zit op ong 4000kcal) en wil dus alleen whey gebruiken. Miss ook weer crea maar dan haal k dezelfde als vorige keer want die beviel zeer goed; crea-glutide van Performance.

Maar welke vitamines moet ik halen want dat was eigenlijk mijn vraag?:P
Is er toevallig ook wat tegen puistjes want ben bang dat ik die weer wat meer ga krijgen, miss vit b5 ofzo?
 
Laatst bewerkt:
Als ik je mag een tip geven ik zou gaan voor de Whey Protein van Maximize .
30 Gram whey - eiwit per serving op 35 gram. Mengt echt SUPER goed en de smaak is fantastisch!
Je kun het Hier bestellen.
Prijs is momenteel 22 euro voor 750 gram & 47.50 voor 1.8 Kilo.

Ciao :cool:
 
Bedankt voor de tip maar denk dat ik ga voor die van 1fast400. Daar betaal je ong $48 voor 4,5kg en als je dan bv 10 zakken haalt kun je daar aardig wat geld op besparen!
 
veel plezier met je 10 zakken !!!!!

Wat zul jij groot worden >>>> :D

tip ; Zou voor eigen gebruik; max 4 zakken halen...... ivm ; houdbaarheidsdatum....
 
Poeh 10 zakken?

ZIt nu nog steeds aan mijn 2.5 kilo van feb. Maar ja neem ook maar 25-30 gr per dag.
 
Hahahaha die 10 zakken zijn niet voor hem alleen hij wil er 2 zelf bestellen en de overige 8 zijn voor vrienden:P
 
Laatst bewerkt:
Om even af te dwalen... Ik snap ook niet waarom mensen weightganers gebruiken eerlijk gezegd :S Ten eerste kost het een rip uit je lijf en ten tweede je kan ook normaal eten eten zoveel je wilt :)

En whey is voor mij altijd een basis suplement naast de eitwitten die ik uit kwark, tonijn, etc haal

Ik zou ook lekker goed en gezond eten dus let op wat je eet probeer zo schoon mogelijk te eten en je eiwitjes uit je normale voeding te halen dan zul je groeien als kool!
 
Mooi gezegd b3ta! En Tony_Yeyo komt niet meer online dus reageert ie ff via mij tot ie een nieuw account heeft aangemaakt.

Kep nu nog altijd niet al mn vragen beantwoord gekregen:P Zal het nog een keer vragen. Welke supplementen zijn echt vereist?
D8 zelf aan:
-visoliecaps
-lijnzaadolie
-een goede multivit
-vitamine b5 of biergist tegen de puistjes die k waarschijnlijk wat meer ga krijgen dan normaal
-en natuurlijk een goede whey protein shake

Iemand die nog wat weet toe te voegen?? Alvast bedankt.
 
witt3 zei:
Mooi gezegd b3ta! En Tony_Yeyo komt niet meer online dus reageert ie ff via mij tot ie een nieuw account heeft aangemaakt.

Kep nu nog altijd niet al mn vragen beantwoord gekregen:P Zal het nog een keer vragen. Welke supplementen zijn echt vereist?
D8 zelf aan:
-visoliecaps
-lijnzaadolie
-een goede multivit
-vitamine b5 of biergist tegen de puistjes die k waarschijnlijk wat meer ga krijgen dan normaal
-en natuurlijk een goede whey protein shake

Iemand die nog wat weet toe te voegen?? Alvast bedankt.

Er is niets vereist hoor.. Haal gewoon alles uit je voeding....
 
Back
Naar boven