XXL Nutrition

Whey Exclusive (Stevia) - Body & Fit Sports Nutrition

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star7.png
7/10 +- Twijfelgeval


  • Soort supplement: Whey
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Hetzelfde als de bekende Whey Perfection, zijnde: Sensationele en gegarandeerde kwaliteit Whey Proteine!
    -Bevat het ultra snel opneembare Whey Hydrolisaat, di- en tri peptides
    -Bevat de hoogst mogelijke kwaliteit Whey Proteine Isolaat
    -Bevat Ultra gefilterde Whey Proteine Concentrate
    -Droge spiermassa en minder lichaamsvet
    -Minder Spierschade en snel spierherstel
    -Versnelt drastisch de spieropbouw!
    -Optimale opname in de spieren
    -De beste eiwitbron voor ’s ochtends en voor- na de training
    -100% Aspartaam en Cyclamaat vrij
    -Vet- en koolhydraatarm
    -Natuurlijke eiwitten -het allerbeste productieproces
    -Perfect voor fitness en bodybuilding
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 5 dagen
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Ikheb alle smaken geprobeerd (vanille, aardbeien, chocola en banaan), smaak is flauwer en beduidend minder zoet
  • Welke dosis heb je gebruikt? 28 gram (1 zakje)
  • Waar heb je het supplement gekocht? Body&Fit Shop
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? gratis verzending, bij bepaald bedrag gratis shake beker of bidon en altijd een sample van een product
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? Niets, ik mocht het testen
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Waarschijnlijk wel, maar dan voor "erbij".

Mijn review:

Ik ben al jarenlang een Stevia gebruiker en ik was dan ook heel erg benieuwd naar deze Whey. Qua bereiding en oplosbaarheid is hij eigenlijk hetzelfde als de Whey Perfection, bij goed schudden geen klontjes e.d.
Qua smaak is het wel echt anders, het smaakt wat flauw (smaak is minder aanwezig) en het is beduidend minder zoet dan de Perfection. Dit hoeft voor mij in elk geval geen nadeel te zijn omdat ik de Perfection altijd behoorlijk aan de zoete kant vind. Ik ben Stevia gewend en bij sommige Stevia producten zit er een nasmaak aan (hoewel niet zo sterk als bij aspartaam), dit vond ik bij deze whey absoluut niet.
Ik vond de chocola persoonlijk het minst van smaak, deze kwam wat waterig over terwijl de vanille en aardbei toch wel iets romigs hadden.
Ik vind de Whey Exclusive Stevia in elk geval wel een goed iniatief, maar qua smaak vind ik persoonlijk de Perfection beter. Ik overweeg wel om een pot aan te schaffen voor bijvoorbeeld de "wake up" shake omdat ik dan vaak de Perfection gewoon te zoet vind. Maar mijn whey helemaal vervangen door deze variant, zal ik niet doen.

Rest mij nog een kleine opmerking over de nieuwe verpakking (hoop dat de foto een beetje duidelijk is....): die vind ik er fris uitzien, mooi lettertype. En leuker dan de vorige. :)

whey stevia.jpg
 
Flauwer en beduidend minder zoet is een pré bij deze whey vind ik.
 
dit is goed nieuws, whey van body en fit met stevia :D, ben benieuwd, goed review
misschien dat ze aan de smaak kunnen werken.
 
Bedankt voor je leuke review Beaudien! :thumbs: Ik denk dat veel gebruikers hier zeker behoefte aan hadden! Toppie! Whey Stevia

Ralf
 
Hallo Leon,

mooi dat er nu ook whey is met stevia als zoetstof.

Wanneer kunnen we dat ook in de andere wheyproducten (whey protein perfection e.a.) verwachten?
 
Hallo Leon,

mooi dat er nu ook whey is met stevia als zoetstof.

Wanneer kunnen we dat ook in de andere wheyproducten (whey protein perfection e.a.) verwachten?
Op dit moment houden we deze alleen als stevia gezoet. We hebben het twee weken en zijn benieuwd hoe het loopt. Mocht het aanslaan, dan komt er uiteraard meer :)
 
Ik vermoed dat de reacties (laaiend) enthousiast zullen zijn. :lick:

Hopelijk volgen er dan snel meer wheyproducten.::brew:
 
Goed nieuws!!!
 
Ben benieuwt ben er nog niet bekend mee.
 
zullen er meer smaken komen?

Zijn we nog niet helemaal over uit. We hebben eerst nog een behoorlijk aantal andere toevoeging aan het assortiment maar ik sluit het zeker niet uit:)
 
Prima product.
Ik vind zoetstof nuttige op lange termijn geen goede zaak dus deze met stevia is heel Nice .
Chocolate vind ik prima smaken en zeker minder zoet eigenlijk meer iets zouter naar mijn idee.
 
Prima product.
Ik vind zoetstof nuttige op lange termijn geen goede zaak dus deze met stevia is heel Nice .
Chocolate vind ik prima smaken en zeker minder zoet eigenlijk meer iets zouter naar mijn idee.

Top dat je zo tevreden bent:)

Eldert
 
Echt supergoed, lekker en handig. Aanradertje, weet zeker dat jullie op deze manier ook een enorm groot deel van de markt pakken.
 
Gebruik al tijden stevia (let op, er is een verschil tussen de chemische stevia zoals Natrena uit de supermarkt (niet kopen, dan kun je net zo goed sucralose en aspartaam blijven nemen) en de stevia van de natuurwinkel (bijv. druppels)) en vind dit dan ook een geweldig initiatief van B&F!

Een korte indruk van het product:
Ik heb een paar samples geprobeerd voordat ik mijn eerste pot Exclusive kocht en het eerste dat opvalt is dat ze allemaal beduidend minder zoet zijn - op zich hoeft dit niet, lijkt me, want Stevia extract is tot 300 keer zo zoet als suiker dus het lijkt me een kwestie van verhoudingen?
Als je nog nooit Whey Perfection geprobeerd hebt zal het misschien niet opvallen en vind je het heerlijk maar cold turkey overstappen zal de meeste Perfection gebruikers nog zwaar vallen :).
Ik vind het niet vies, sterker nog: het idee dat het gezonder is maakt het weer goed dat-ie minder zoet is. Ik ben geen spastische sucralose en aspertaam vermijder (want ik neem ook nog altijd pre-workouts, caseine shakes, etc) maar het blijft een omstreden ding dus in je achterhoofd houden dat dit gezonder is bij 4+ shakes per dag is toch prettiger, vind ik.
Wel moet ik een stuk beter schudden wil ik geen klontjes hebben. Zelfs in de blender willen er nog wel eens klontjes overblijven. Ook vind ik 200ml water teveel, de shake wordt er erg snel waterig van.

Moet dus nog even de juiste verhouding vinden maar ik ben wel over, zeker gezien het feit dat het dezelfde prijs is als Perfection.
 
Gebruik al tijden stevia (let op, er is een verschil tussen de chemische stevia zoals Natrena uit de supermarkt (niet kopen, dan kun je net zo goed sucralose en aspartaam blijven nemen) en de stevia van de natuurwinkel (bijv. druppels)) en vind dit dan ook een geweldig initiatief van B&F!

Een korte indruk van het product:
Ik heb een paar samples geprobeerd voordat ik mijn eerste pot Exclusive kocht en het eerste dat opvalt is dat ze allemaal beduidend minder zoet zijn - op zich hoeft dit niet, lijkt me, want Stevia extract is tot 300 keer zo zoet als suiker dus het lijkt me een kwestie van verhoudingen?
Als je nog nooit Whey Perfection geprobeerd hebt zal het misschien niet opvallen en vind je het heerlijk maar cold turkey overstappen zal de meeste Perfection gebruikers nog zwaar vallen :).
Ik vind het niet vies, sterker nog: het idee dat het gezonder is maakt het weer goed dat-ie minder zoet is. Ik ben geen spastische sucralose en aspertaam vermijder (want ik neem ook nog altijd pre-workouts, caseine shakes, etc) maar het blijft een omstreden ding dus in je achterhoofd houden dat dit gezonder is bij 4+ shakes per dag is toch prettiger, vind ik.
Wel moet ik een stuk beter schudden wil ik geen klontjes hebben. Zelfs in de blender willen er nog wel eens klontjes overblijven. Ook vind ik 200ml water teveel, de shake wordt er erg snel waterig van.

Moet dus nog even de juiste verhouding vinden maar ik ben wel over, zeker gezien het feit dat het dezelfde prijs is als Perfection.
Bedankt voor je geweldige complimenten. De druppels zijn nu helaas uitverkocht, maar komt binnenkort zeker weer terug. Altijd leuk. Eiwitten zoetten met Stevia is gewoon heel lastig, maar voor mijn gevoel is dat zeker gelukt. Als je vergelijkt met andere shakes, is dit ook zeker een smaaksensatie :)

Ralf
 
Ik heb de Variety geprobeerd. De smaak vind ik erg tegenvallen. Veel te bitter.

Om minder zoetstof binnen te krijgen kun je ook een whey met smaak combineren met een whey 'naturel' Je kunt de smaak dan zelf bepalen. Ik gebruik zelf meestal 50/50

Zo combineer ik ook mijn casein met een whey naturel.
 
Back
Naar boven