MuscleMeat

Whey gainer

Bezoekers in dit topic

paraman

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
18 jul 2004
Berichten
1.237
Waardering
7
Whey Gainer
Body & Fit Sportsnutrition


BODY & FIT SPORTSNUTRITION : WHEY GAINER

Whey Gainer is speciaal geschikt voor een snelle gewichtstoename en maximale spieropbouw. De hoogwaardige koolhydraten (maltodextrine met een lage glycemische index) in Whey Gainer leveren het lichaam de noodzakelijke kracht en energie, voorkomen spierafbraak en zorgen voor maximaal herstel van energievoorraden in de spiercellen.
De Whey-eiwitten in Whey Gainer vormen de meest hoogwaardige en een perfect opneembare bouwstof voor de spieren en garanderen daarom maximale spieropbouw.

Let Op!:
Whey Gainer bevat in tegenstelling tot veel andere Weight Gainers enkel en alleen Ultra gefilterd en Crossflow gefilterd Whey Isolate en Concentraat.

Whey Gainer bevat bijna alleen koolhydraten met een lage glycemische index.
Dit zorgt voor een constant maximaal herstel van energievoorraden in spiercellen.
Geeft je langdurig kracht en energie.
Voorkomt de afbraak van spiereiwit.
En ook zeker niet onbelangrijk doordat koolhydraten met een lage glycemische index langzamer worden afgebroken worden zij bijna onmogelijk in vet omgezet.

Whey Gainer is zeer geschikt voor meerdere doeleinden:

Vergroten spiermassa en spierkracht:
Je neemt dan 2 tot 3 shakes per dag voor- en na de training en eventueel 1 shake overdag als extra hoogwaardige sportmaaltijd.

Voor snelle spieropbouw en herstel na een training of wedstrijd:
Je neemt dan 1 shake direct na de training.

Sporters die hun energie behoefte niet kunnen afdekken met "gewone" voeding:
Neem naar behoefte 1 of meerdere shakes per dag tussen de maaltijden.

Als energiebron voor een training of wedstrijd:
Neem 1 shake ongeveer 45 minuten voor een wedstrijd of training.

Verhogen van het lichaamsgewicht:
Je neemt dan meerdere shakes verdeelt over de dag tussen de maaltijden en eventueel ¡¦s avonds laat.

Als extra makkelijke verteerbare maaltijd:
Wanneer je een extra maaltijd wilt nemen of een maaltijd wilt ververvangen.

Whey Gainer is verkrijgbaar in 3 heerlijke smaken aardbei, vanille en banaan.

Aanbevolen gebruik:
„Ï Mix 40 gram (3 eetlepels) Whey Gainer met 300 ml. melk, water of vruchtensap.

TIP : vergelijk zelf de kwaliteit en prijs van Body & Fit Sportsnutrition Whey Gainer met andere merken en trek zelf uw conclusie.

Omdat we direct aan de consument leveren zonder tussenkomst van prijsverhogende tussenhandel kunnen wij onze producten altijd 20 -50 % goedkoper leveren. De marges die normaal naar de groothandel en detaillisten gaan blijven nu in uw portemonnee!

Aanbiedingsprijzen Whey Gainer:
1000 gram voor 16,50
1500 gram voor 21,50
2500 gram voor 28,50
5000 gram voor 49,98

Alle producten van Body & Fit Sportsnutrition voldoen uiteraard aan alle veiligheidseisen die de Nederlandse wet aan voedingssupplementen stelt.

Producent: La Vitella BV te Elst

Smaken: vanille,banaan,aardbei

vinden jullie dit ook geen goed en goedkoper alternatief voor lean gainer en profi whey mass ??

thanx in advance
 
wil ik wel een x proberen maar gebruik nu mammoth,waar ik zeer tevreden over ben
 
Ik gebruik net als Amilo Mammoth 2500 en werkt goed! Ik zou kiezen voor Mammoth of de weightgainer van perfectbody omdat die van hogere kwaliteit zijn.
 
zou het nuttig zijn om die wheigt gainer te laten vallen ??

wetende dat je dat zo'n beetje zelf kan maken

als je 30 gram whey+500ml halfvole melk+60 gram brinta mengt je een wheigt gainer bezit

(556.5kcal / 46gr. eiwit / 69.5gr. KH / 10.5gr. vet)

als je naar de voedingsstoffen kijkt, ziet het er toch goed uit ?

maar is de kwaliteit van een gainer beter ?
 
paraman zei:
zou het nuttig zijn om die wheigt gainer te laten vallen ??

wetende dat je dat zo'n beetje zelf kan maken

als je 30 gram whey+500ml halfvole melk+60 gram brinta mengt je een wheigt gainer bezit

(556.5kcal / 46gr. eiwit / 69.5gr. KH / 10.5gr. vet)

als je naar de voedingsstoffen kijkt, ziet het er toch goed uit ?

maar is de kwaliteit van een gainer beter ?
Nee hoor, imo is vast voedsel juist beter!
Laat die wheight gainer maar gewoon vallen.
 
Santoz zei:
Nee hoor, imo is vast voedsel juist beter!
Laat die wheight gainer maar gewoon vallen.

Een wheight gainer is voor mensen die moeilijk aankomen of die moeite hebben met veel vast voedsel. In dat geval kan een WG het verschil maken tussen groeien en niet groeien.

Ook vind ik direct na het trainen een WG een betere keus dan vast voedsel.

Maar ieder moet voor zichzelf uitmaken of een WG al dan niet iets toevoegd aan zijn/haar dieet.
 
ik kan zeggen dat die gainers van boddy en fit shop kwa smaak niet supper zijn....
zoizo de aardbei niet die was te zoet (echt veelste zoet)
 
ik gebruik de weight gainer van xxl,puur om dat ik 2 maaltijden vervang om dat ik het gewoon niet naar binnen krijg al dat vaste voedsel,enne gaat lekker zo
 
die heb ik ook wey gainer van *** sports nutrition voor in de bulk.
 
Back
Naar boven