Fitness Seller

whey hydrolysate - XXL Nutrition

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star2.png
2/10 -- Afrader


  • Soort supplement: Whey
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? spieropbouw
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 2weken
  • Hoe is de smaak van dit supplement? vanille : niet te drinken , bizarre chemische smaak
  • Welke dosis heb je gebruikt? 3 shakes per dag,smorgens,voor en na het trainen
  • Waar heb je het supplement gekocht? xxl nutrition
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? levering binnen 24 uur
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? weet ik niet mer precies ,25 euro ongeveer
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? neen, valt niet te drinken helaas

Mijn review:

heb niet veel goeds over dit produkt te zeggen , smaak is ronduit walgelijk, krijg al braakneigingen als ik het ruik.
in hett begin smaakte het nog wat naar vanille maar na 2weken was die vanillesmaak helemaal weg en de geur eveneens. Het poeder stinkt ook gewoon.
Ook me blender stinkt uren in de wind als ik hem gebruikt heb gehad .Na het drinken ervan krimpen ma darmen ook in mekaar .
Had wel meer verwacht van dit goedje,jammere zaak...
Heb nu de hydro van dymatize en dat is dag en nacht verschil,niet normaal gewoon.
 
Ik heb echt enorm gevoelige darmen, een jaar thuis gezeten met IBS.
Maar deze whey verdraag ik echt goed, licht en geen opgeblazen gevoel.

Ik neem zelf altijd de aardbei smaak. Ik weet dat hydro whey niet 'lekker' is, maar ik drink het dan ook niet voor de smaak. Valt erg goed mee imo.
 
Ik vind de vanille smaak ook niet super (ik was de whey delicious vanille gewend) maar gemixt met een banaantje en melk is het prima te doen.
 
Ik vind juist dat de vanille intensiever en beter smaakt dan de isolaat vanille.
 
De ruwe whey hydrolisaat is heel bitter dus het is al een wonder dat we er een goede smaak aan hebben gekregen. Dit komt door de hoge hydrolisate graad.
 
Ik neem altijd chocola, en die smaak vind ik zelf prima te doen.
 
Gebruik de smaak vannile bevalt goed
 
Hydrolisaat perfect je doet het niet voor de smaak maar voor de snelheid waarmee het opgenomen word zoals rondom trainingen. Verder vind ik smaak goed te doen en zelfs
Aardbei niet vies. Chocolade is idd wel een topper
 
Ik vind m ook niet te zuipen, krijg er diarree van en misselijk. Ik neem nu jullie night proteïne en die vind ik lekker en nergens last van.
 
Ik vind m ook niet te zuipen, krijg er diarree van en misselijk. Ik neem nu jullie night proteïne en die vind ik lekker en nergens last van.
Zo zie je maar hoe smaken verschillen. Ik vind de vanille juist heel goed te doen en nergens last van.
De Night protein is inderdaad lekker en goed!
 
Hydrolisaat perfect je doet het niet voor de smaak maar voor de snelheid waarmee het opgenomen word zoals rondom trainingen. Verder vind ik smaak goed te doen en zelfs
Aardbei niet vies. Chocolade is idd wel een topper

Ik vind m ook niet te zuipen, krijg er diarree van en misselijk. Ik neem nu jullie night proteïne en die vind ik lekker en nergens last van.

Zo zie je maar hoe smaken verschillen. Ik vind de vanille juist heel goed te doen en nergens last van.
De Night protein is inderdaad lekker en goed!

Over smaak valt niet te twisten dat heb ik al lang geleden geleerd :D
 
Back
Naar boven