AndroidHealthClinic

whey hydrolysate - XXL Nutrition (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star2.png
2/10 -- Afrader


  • Soort supplement: Whey
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? spieropbouw
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 2weken
  • Hoe is de smaak van dit supplement? vanille : niet te drinken , bizarre chemische smaak
  • Welke dosis heb je gebruikt? 3 shakes per dag,smorgens,voor en na het trainen
  • Waar heb je het supplement gekocht? xxl nutrition
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? levering binnen 24 uur
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? weet ik niet mer precies ,25 euro ongeveer
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? neen, valt niet te drinken helaas

Mijn review:

heb niet veel goeds over dit produkt te zeggen , smaak is ronduit walgelijk, krijg al braakneigingen als ik het ruik.
in hett begin smaakte het nog wat naar vanille maar na 2weken was die vanillesmaak helemaal weg en de geur eveneens. Het poeder stinkt ook gewoon.
Ook me blender stinkt uren in de wind als ik hem gebruikt heb gehad .Na het drinken ervan krimpen ma darmen ook in mekaar .
Had wel meer verwacht van dit goedje,jammere zaak...
Heb nu de hydro van dymatize en dat is dag en nacht verschil,niet normaal gewoon.
 
Dan merk je dus al dat smaken enorm kunnen verschillen. Ik vind de hydrolisaat van XXL vanille juist zeer goed te doen.
Niet te zoet en helemaal niet chemisch. Ook geen last van de minimale hoeveelheid lactose. Hij valt licht.
Over smaak valt inderdaad te twisten. Ik doe het door kwark/yoghurt of nu door sojayoghurt. Ben er zeer over te spreken in deze combi.
Ik vind het poeder niet stinken en mijn shaker ook totaal niet.
De choco is ook goed te doen. Alleen voor mijn smaak een wat te lichte chocolade smaak.
Ik denk echt dat het dus heel erg per persoon verschilt.
 
Dan merk je dus al dat smaken enorm kunnen verschillen. Ik vind de hydrolisaat van XXL vanille juist zeer goed te doen.
Niet te zoet en helemaal niet chemisch. Ook geen last van de minimale hoeveelheid lactose. Hij valt licht.
Over smaak valt inderdaad te twisten. Ik doe het door kwark/yoghurt of nu door sojayoghurt. Ben er zeer over te spreken in deze combi.
Ik vind het poeder niet stinken en mijn shaker ook totaal niet.
De choco is ook goed te doen. Alleen voor mijn smaak een wat te lichte chocolade smaak.
Ik denk echt dat het dus heel erg per persoon verschilt.

Ik kan me ook totaal niet vinden in de review, heb ook deze klachten nooit eerder gehoord. We krijgen juist complimenten dat het zo goed gelukt is om een hydrolysaat zo lekker te maken. Het is in korte tijd 1 van onze beste verkochte producten geworden. Als de smaak walgelijk zou zijn dat hadden we dagelijks 100 klachten gehad.

Maar smaken en meningen verschillen :dunno:
 
had dit eerlijk gezegd ook niet verwacht.
Het poeder ruikt ook helemaal niet meer naar vanille,maar naar chemie.

---------- Toegevoegd om 20:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:37 ----------

Dan merk je dus al dat smaken enorm kunnen verschillen. Ik vind de hydrolisaat van XXL vanille juist zeer goed te doen.
Niet te zoet en helemaal niet chemisch. Ook geen last van de minimale hoeveelheid lactose. Hij valt licht.
Over smaak valt inderdaad te twisten. Ik doe het door kwark/yoghurt of nu door sojayoghurt. Ben er zeer over te spreken in deze combi.
Ik vind het poeder niet stinken en mijn shaker ook totaal niet.
De choco is ook goed te doen. Alleen voor mijn smaak een wat te lichte chocolade smaak.
Ik denk echt dat het dus heel erg per persoon verschilt.

je zegt het zelf al,jij mengt het met youghurt of kwark,dan is de smaak natuurlijk anders.Ik neem het altijd puur in met water.
 
je zegt het zelf al,jij mengt het met youghurt of kwark,dan is de smaak natuurlijk anders.Ik neem het altijd puur in met water.
Na mijn trainen neem ik het met water. Vind hem dan ook goed te doen. Niet zo zoet. Maar ik doe er wel meer water bij dan de beschrijving. ;)
 
De geur van hydro is inderdaad niet erg hoopgevend, maar de smaak daarentegen is top!

's Ochtends mix ik de vanille hydro altijd met Brinta en havermout en dat is elke ochtend een feestje, na de workout 's avonds nog een pure vanille hydroshake met alleen water. Echt heerlijk en totaal geen last van op de maag. Overigens wel altijd goed koud water gebruiken voor een goede smaak.

Voor mij niks anders dan hydro meer, ik vind de smaak echt beter dan normale whey. Normale whey wordt alleen nog gemixed in kwark.
 
De geur van hydro is inderdaad niet erg hoopgevend, maar de smaak daarentegen is top!

's Ochtends mix ik de vanille hydro altijd met Brinta en havermout en dat is elke ochtend een feestje, na de workout 's avonds nog een pure vanille hydroshake met alleen water. Echt heerlijk en totaal geen last van op de maag. Overigens wel altijd goed koud water gebruiken voor een goede smaak.

Voor mij niks anders dan hydro meer, ik vind de smaak echt beter dan normale whey. Normale whey wordt alleen nog gemixed in kwark.

Ik neem zelf ook geen andere meer. Voelt lekker licht aan, verder lastig te omschrijven. Een goede hydrolysaat is heel bitter (puur) en ruikt ook zo. Ik vind dat we er zeer goed in geslaagd zijn deze bitterheid weg te nemen. Wel ruikt het inderdaad niet zo lekker als gewone whey.
 
De hydro choco smaak is echt :drool: top product!
 
De choco smaak is echt top! Enige whey dat ik echt lekker vind smaken!
Ik drink dit met zowel in de ochtend met Brinta en water als na het trainen met water.

(Choco hydrolisaat whey en Choco NP zijn de lekkerste supps van XXL)
 
De choco smaak is echt top! Enige whey dat ik echt lekker vind smaken!
Ik drink dit met zowel in de ochtend met Brinta en water als na het trainen met water.

(Choco hydrolisaat whey en Choco NP zijn de lekkerste supps van XXL)

Probeer de aarbei night protein eens! :rolleyes: :lick:
 
Hydro whey smaak is prima te doen met een beetje dextrose erdoor.
 
Dit is een Whey Hydrolisaat van Isolaat, maar de Isolaat van XXL heeft betere voedingswaarden. Hoe kan dat?
 
Dit is een Whey Hydrolisaat van Isolaat, maar de Isolaat van XXL heeft betere voedingswaarden. Hoe kan dat?

Omdat de whey hydrolysaat van een andere producent komt dan onze isolaat. Als het een hydrolysaat zou zijn van onze isolaat zou het ook dezelfde voedingswaarden hebben. Overigens scheelt het niet veel.
 
Hoi, ik was op zoek naar andermans mening over de hydrolisaat van xxl. En ipv een nieuw topic aan te maken dacht ik laat ik kijken of ik op een jaar oud topic nog een reactie kan krijgen hehheh.

Ik lees veel over mengen in de brinta, ik eet smorgens ook brinta (melk opwarmen in een pannetje, overgieten op een bord en brinta er door). Hebben jullie het over mengen met gewoon "koude" brinta of ook met warme melk? Ik heb de aardbeien smaak hydrolisaat. Ik heb nl wel eens perongeluk mn whey in warm water lopen shaken en drinken en moest bijna kokhalzen lol.
 
Hoi, ik was op zoek naar andermans mening over de hydrolisaat van xxl. En ipv een nieuw topic aan te maken dacht ik laat ik kijken of ik op een jaar oud topic nog een reactie kan krijgen hehheh.

Ik lees veel over mengen in de brinta, ik eet smorgens ook brinta (melk opwarmen in een pannetje, overgieten op een bord en brinta er door). Hebben jullie het over mengen met gewoon "koude" brinta of ook met warme melk? Ik heb de aardbeien smaak hydrolisaat. Ik heb nl wel eens perongeluk mn whey in warm water lopen shaken en drinken en moest bijna kokhalzen lol.
Ik eet het zelf altijd koud. Ik vind het warm niet weg te krijgen. :o
 
Hoi, ik was op zoek naar andermans mening over de hydrolisaat van xxl. En ipv een nieuw topic aan te maken dacht ik laat ik kijken of ik op een jaar oud topic nog een reactie kan krijgen hehheh.

Ik lees veel over mengen in de brinta, ik eet smorgens ook brinta (melk opwarmen in een pannetje, overgieten op een bord en brinta er door). Hebben jullie het over mengen met gewoon "koude" brinta of ook met warme melk? Ik heb de aardbeien smaak hydrolisaat. Ik heb nl wel eens perongeluk mn whey in warm water lopen shaken en drinken en moest bijna kokhalzen lol.

Ik neem 60 gram brinta met 30 gram whey hydro choco (en wat rozijnen), ik meng dit droog al door elkaar. Dan kokend water erop uit de waterkoker tot een bepaalde dikte. Dan gooi ik er nog circa 100ml koude melk op om het af te blussen (kan ik direct eten dan) en de smaak is dan ook wat voller. Brinta met whey hydro choco is een supercombinatie!
 
Back
Naar boven