MuscleMeat

Whey i.c.m. melk of water? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

maar dat scheelt geen 7kg in een week :p
Vocht wel...
Ik at alleen 500gr magere kwark per dag, daar zit niet genoeg zout in om zo'n MEGA verschil in vochthuishouding te creeeren, daar geloof ik niet in
7kg vocht verliezen in een week door een bakje magere kwark per dag te schrappen...:roflol: please
 
Misschien is hij ernstig lactose intolerant, en door elke dag een halve kilo kwark te eten hield zijn lichaam 7 kilo extra vocht vast vanwege de ontstekingsreacties?
 
Dan geloof je het niet:p zal ik niet wakker van liggen ;)

Als je nu eens naar dat filmpje kijkt geloof je het zelf ook niet meer.
Of het moet zijn dat je niet de bereidbaarheid hebt om te willen leren.
 
Als je nu eens naar dat filmpje kijkt geloof je het zelf ook niet meer.
Of het moet zijn dat je niet de bereidbaarheid hebt om te willen leren.
Heb hem gezien, maar dit is toch echt wat ik zelf heb meegemaakt , zoals ik al zei:persoonsgebonden
 
Misschien is hij ernstig lactose intolerant, en door elke dag een halve kilo kwark te eten hield zijn lichaam 7 kilo extra vocht vast vanwege de ontstekingsreacties?
Dit lijkt me ook een vrij goede redenatie. Heb toendertijd van mijn schoonmoeder dit gehoord (heeft dieetiek gestudeerd) dat vrij veel mensen na jaren steeds slechter tegen zuivel kunnen omdat dit eigenlijk bedoeld is voor zuigelingen. Het enzym dat lactose afbreekt verdwijnt naarmate je ouder wordt omdat je lichaam het niet meer nodig heeft, (dit is niet bij iedereen even sterk) dit resulteert het "ophopen" van lactos in je lichaam wat kan zorgen voor schimmelvorming
 
Check mn logje maar, is wel 10weken geleden ongeveer

JW staat een stuk droger voor zover ik kan zien.

Zou die mega-kuur van je niet het vochtverlies kunnen verklaren?
 
JW staat een stuk droger voor zover ik kan zien.

Zou die mega-kuur van je niet het vochtverlies kunnen verklaren?
Nope was toen al bezig. Ben altijd vochtgevoelig geweest, moet mn a:e verhouding echt extreem omgooien wil ik daardoor droogtrekken
 
Dit lijkt me ook een vrij goede redenatie. Heb toendertijd van mijn schoonmoeder dit gehoord (heeft dieetiek gestudeerd) dat vrij veel mensen na jaren steeds slechter tegen zuivel kunnen omdat dit eigenlijk bedoeld is voor zuigelingen. Het enzym dat lactose afbreekt verdwijnt naarmate je ouder wordt omdat je lichaam het niet meer nodig heeft, (dit is niet bij iedereen even sterk) dit resulteert het "ophopen" van lactos in je lichaam wat kan zorgen voor schimmelvorming

Maar dat maakt zuivel niet per definitie slecht voor iedereen, net zoals pinda's en noten niet slecht zijn voor mensen die geen noten-allergie hebben (sterker nog, ze zijn dan behoorlijk gezond als je ze ongebrand, ongezouten en met mate eet).

Als je goed tegen melk kunt en daar geen problemen van ondervindt, kan dat dus ook gezond zijn.

Het argument dat het niet 'natuurlijk' is, vind ik een dooddoener. Wat is natuurlijk? In je blote kont rondrennen op de hei? Je mobiele telefoon groeit ook niet aan een boom, dus misschien ook niet erg natuurlijk? Toch wel handig soms.
En die pro bodybuilders die zo tegen melk zouden zijn, zijn ook allemaal 'natty' _natuurlijk_ ... :D

En gedeelte van de mensen is zo geevolueerd dat ze goed tegen melk kunnen ook op latere leeftijd. Prima toch :)
 
Maar dat maakt zuivel niet per definitie slecht voor iedereen, net zoals pinda's en noten niet slecht zijn voor mensen die geen noten-allergie hebben (sterker nog, ze zijn dan behoorlijk gezond als je ze ongebrand, ongezouten en met mate eet).

Als je goed tegen melk kunt en daar geen problemen van ondervindt, kan dat dus ook gezond zijn.

Het argument dat het niet 'natuurlijk' is, vind ik een dooddoener. Wat is natuurlijk? In je blote kont rondrennen op de hei? Je mobiele telefoon groeit ook niet aan een boom, dus misschien ook niet erg natuurlijk? Toch wel handig soms.
En die pro bodybuilders die zo tegen melk zouden zijn, zijn ook allemaal 'natty' _natuurlijk_ ... :D

En gedeelte van de mensen is zo geevolueerd dat ze goed tegen melk kunnen ook op latere leeftijd. Prima toch :)
Conclusie: persoonsgebonden:p maar dat enzym breekt wel serieus af bij veel mensen haha! Nee pro's die naturel claimen te zijn. Maar dan ook letterlijk zeggen: i'm natty! Die kun je zoiezo beter links laten liggen qua advies. De meeste kunnen niet toegeven dat ze gebruiken ivm sponsor en evt vervolging, maargoed iedereen die ook maar enigzins verstand heeft weet toch dat heel deze wereld gebouwt is op synthetische hormonen, het menselijk lichaam is gewoonweg niet in staat tot mutatie
 
Ik word zo moe van al die onzinstukjes op internet he. Ook van die stupide anekdotes. Zucht.
 
Misschien is hij ernstig lactose intolerant, en door elke dag een halve kilo kwark te eten hield zijn lichaam 7 kilo extra vocht vast vanwege de ontstekingsreacties?
Niet serieus hoop ik?
Intolerantie is het ontbreken van het enzym lactase. Ontstekingsreactie komt door allergie. Immuunreactie meestal.
 
Niet serieus hoop ik?
Intolerantie is het ontbreken van het enzym lactase. Ontstekingsreactie komt door allergie. Immuunreactie meestal.
Nee was het niet. Alhoewel ik kort wat opzocht en wel degelijk incorrect allergie met intolerantie koppelde. Ik heb dat niet zo goed bekeken en had vast een ander uitspraak gedaan als ik wat beter gelezen had.
Desondanks zou ik nooit willen uitsluiten dat een specifiek iemand vocht vasthoud als hij relatief veel zuivel consumeert. Dat hoeft zoals hier gemeld, helemaal niet aan zuivel an sich te liggen. Maar je kunt het altijd proberen een periode weg te laten om te kijken of het wat voor je doet. De algemene uitspraak dat zuivel slecht is vind ik ook onzin. Ook ik eet een bak kwark en drink een halve liter melk per dag.
Ik lijk altijd zwanger als ik 3 liter Rivella drink in 2 uur. Maar om nou te zeggen dat je schijnzwanger wordt van Rivella en het daarom moet mijden? :D

Ik word zo moe van al die onzinstukjes op internet he. Ook van die stupide anekdotes. Zucht.
Wat zul jij goed slapen dan, na een paar minuten dit forum lezen :D
 
Back
Naar boven